• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (En till)
    Anonym (Elvira) skrev 2024-10-15 12:26:08 följande:
    Tråkigt att ditt också var negativt! Känner som dig att det borde synas. Men förhöjd temperatur brukar väl vara ett graviditetstecken? Om det inte var ett testa tidigt finns ju även chansen att det inte stämmer. Mitt visade nog rätt dock då det mäter så små nivåer som 5 mIU/ml

Oavsett kommer säkert tredje för er snart. Gud vad mysigt 🙈 Hur gammal är du förresten och barnen (om du vill säga)?

Ja jag tror det kan vara ett tidigt tecken! Vi får se🤩

äldsta är född 2020, yngsta ett år yngre och jag är 30 i år! :) hade för mig att jag plussat ÄL+9 med yngsta men verkar som det var ÄL+11 enl min mensapp! Hoppet lever! 

hoppas hoppas trean kommer snart. Barnen vill inget annat, och inte vi vuxna heller!!

• Anonym (En till)
    Nanathalie skrev 2024-10-15 18:20:43 följande:

Siripiri!
    Har inte du också möjligen haft en sådan runt äl 7-8 eller ser jag fel? 😍

Siripiri skrev 2024-10-15 18:05:10 följande:

Kan vara en implantationsdip♥️ 

Yasen skrev 2024-10-15 15:08:22 följande:
    Jag har också slutat testa, slänger bara massa pengar i sjön. Man lovar sig själv varje månad att inte testa förrens BIM men så gör man det ändå. Det är väl det desperata i en som kommer till känna. Nu är 3 månader sv aktivt försök inte alls länge, men när man egentligen i hjärnan varit redo i över två års tid men respekterat mannens beslut att vänta så känns det längeeee. Man trodde att det skulle ta sig snabbt , men icke. 

Visst gör man 😒
    Nä samma här.. önskar man har börjat försöka tidigare igen i somras. 
    japp jag tänkte att eftersom jag fick en kemisk gravidet i vintras på första försöket + gynekologen sade att om en mamma är väldigt fertil bör man inte oroa sig heller. 

Jag hade en dipp på ÄL+7 eller nåt sånt denna månad!! Vet ännu inte om jag är gravid dock 🤪
  • Björkskogen

Mycket riktigt, tempökning nu efter dippen. Kul! Då är jag definitivt med och hoppas på plus om 1,5-2 veckor! 😄 

• Nanathalie
    Anonym (En till) skrev 2024-10-15 23:09:44 följande:
    Siripiri skrev 2024-10-15 18:05:10 följande:

Kan vara en implantationsdip♥️ 

Visst gör man 😒
    Nä samma här.. önskar man har börjat försöka tidigare igen i somras. 
    japp jag tänkte att eftersom jag fick en kemisk gravidet i vintras på första försöket + gynekologen sade att om en mamma är väldigt fertil bör man inte oroa sig heller. 

Jag hade en dipp på ÄL+7 eller nåt sånt denna månad!! Vet ännu inte om jag är gravid dock 🤪
    Men wooho spännande då kanske vi 3 kan bidra till statistiken! Tempdipp=implantation!! Håller tummarna.
  • Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-15 22:36:56 följande:
    Japp nu räknas dagarna och jag hoppas så himla mycket denna månaden (som alla andra månader😅). Vårt fjärde försök ink ett missfall i augusti. 
    Oh 7 dagar? Det känns jätte länge och jobbigt. Jag blev dock förvånad med en dag men det är väl lika bra det. 
    Hur går det för dig, har du fått en fast smiley än? ❤️
    Tufft med missfall, har också varit med om det - dock väldigt tidigt (v.6).. Jag tror på denna månaden och att du skriver om några dagar att du plussat!

ja det känns väldigt länge.. har inte tagit dagens test ännu, drack så lite vatten igår kväll att jag inte blivit kissnödig än 😅 
  • Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-15 22:36:56 följande:
    Japp nu räknas dagarna och jag hoppas så himla mycket denna månaden (som alla andra månader😅). Vårt fjärde försök ink ett missfall i augusti. 
    Oh 7 dagar? Det känns jätte länge och jobbigt. Jag blev dock förvånad med en dag men det är väl lika bra det. 
    Hur går det för dig, har du fått en fast smiley än? ❤️
    Okej nu testade jag, fortfarande blinkande.. funderar på om jag ska ta ett till i eftermiddag eftersom detta är andra dagen med blinkande gubbe 🤔 Har tidigare haft en ganska kort peak med positivt på eftermiddagen och sen negativt igen dagen efter - tror jag kommer missa lh annars..
  • Anonym (En till)

ÄL+11, negativt test (vanligt test). Tempen är fortfarande hög men lite lägre, har dock sovit kasst och för lite som kanske kan påverka. känslan är ju dock att jag inte kan vara gravid med neg test och mindre tempsänkning. Jävla skit!!

• Nanathalie

Tjejer. Tempen har gått uppåt och jag har nu fått det bekräftat att jag har ljus rosa flytning. Igår hade jag lite på kvällen, idag kom det igen när jag torkade mig. Holy shit! Tempdipp OCH potentiell nidis? Hur spännande 😂 det enda negativa är ju att det inte  finns hcg i kroppen än. Får ha mer tålamod med testandet och vänta mig plus senare.

• Siripiri
    Nanathalie skrev 2024-10-16 08:28:45 följande:

Tjejer. Tempen har gått uppåt och jag har nu fått det bekräftat att jag har ljus rosa flytning. Igår hade jag lite på kvällen, idag kom det igen när jag torkade mig. Holy shit! Tempdipp OCH potentiell nidis? Hur spännande 😂 det enda negativa är ju att det inte  finns hcg i kroppen än. Får ha mer tålamod med testandet och vänta mig plus senare.

Kul 😍 
    själv så fick tempen ner ännu mer. så mensen kommer nog på fredag. Hade så gärna velat haft en juni-bebis 😫 vill helst inte föda mitt i semestrarna om man skulle lyckas nästa månad.. sen är det ju typ två försök till sen kommer vi hålla uppe med försöken för jag är ett höstbarn och vill inte ha ett höstbarn😂 
  • Anonym (Tredjegångengillt)

BIM imorgon, ont i brösten men det har jag innan mens också. Inga andra symptom :S vet inte om jag vågar testa imorgon, det är cykeldag 33 och jag kan ha upp till 39 dagars cykel. Oftast runt 32-33 dock. 

Hur länge orkar man vänta, är frågan 😅

Svar på tråden BIM Oktober 2024