BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Jag förstår! Välkommet men inte planerat alltså 😍 det var precis så med vårt andra barn!
Igår mådde jag ganska dåligt faktiskt, typ molvärk och illamående men kan lika gärna berott på nåt annat. Har ofta en del känningar i lutealfasen, men detta kändes ändå mer än vanligt.
Imorse fick jag en sur uppstötning, det har jag mycket sällan så vet inte om det kan vara ett tecken?
Annars ganska sparsamt med symptom. Jag hittade inte mitt ?testa tidigt? test så jag testade inte heller haha 😂 men imorgon får det bli!
Någon som kan förklara hur man vet vilken äl+dag man är på? Jag tänkte att jag var på äl+7 idag eftersom jag hade positivt äl-test/(peak hehe) för 7 dagar sedan. Men ägglossningstesten ger ju utslag INNAN äl sker så jag kanske faktiskt bara är på äl+5 eller 6?
Är det bara om man tempar som man vet när ägglossning faktiskt skedde?
Det blir tredje barnet! Hade en kemisk graviditet (tror jag?) för två månader sen. Åh vad kul att du såg många syskon som något positivt! Jag vill ha åtminstone fyra! Jag är själv uppvuxen med ett syskon och alltid önskat mig fler.
Tråkigt med negativt! jag testade imorse ( ÄL+10 med vanliga test) och det var också negativt. hade ännu högre temp än tidigare. vi får se var detta leder. känns som att det borde synts nu om det var nåt där inne 😅
Det blir tredje barnet! Hade en kemisk graviditet (tror jag?) för två månader sen. Åh vad kul att du såg många syskon som något positivt! Jag vill ha åtminstone fyra! Jag är själv uppvuxen med ett syskon och alltid önskat mig fler.
Tråkigt med negativt! jag testade imorse ( ÄL+10 med vanliga test) och det var också negativt. hade ännu högre temp än tidigare. vi får se var detta leder. känns som att det borde synts nu om det var nåt där inne 😅
Någon som kan förklara hur man vet vilken äl+dag man är på? Jag tänkte att jag var på äl+7 idag eftersom jag hade positivt äl-test/(peak hehe) för 7 dagar sedan. Men ägglossningstesten ger ju utslag INNAN äl sker så jag kanske faktiskt bara är på äl+5 eller 6?
Är det bara om man tempar som man vet när ägglossning faktiskt skedde?