BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Tror verkligen inte jag är gravid men hoppet finns ju ännu såklart eftersom mensen inte är helt här ännu.
men fundera över de blödningarna som jag har och har frågor om implationsblödning till er som fick de, när kom den? (Utgå från bim) hur länge höll de i sig? hur långa dagar efter blödningen plussade ni?
har ljusrosa flyttningar efter toabesök men inget i trosan, hade känningar på vänster sida i morse och sakta med säkert har de spridit sig till hela mensmage, men inte så ont som nör jag har mens..
vad tror ni? Mens eller nidi?
Kan inte sluta tänka på hur kroppen beter sig. Känner att jag svävar mellan hopp och förtvivlan.
Om jag skulle ha en graviditet på G borde det digitala ha plockat upp det imorse ju. Har ju dock inte heller fått mens än.
Samtisigt har jag oerhört ömmande bröst, det har jag enbart tidigare haft vid graviditet. Aldrig vid mens. Jag har molvärk som visserligen just nu kan vara mensvärk. och nu även börjar må illa, vilket ju kan vara mina känslostormar.
Fram och tillbaka i tankarna konstant. Fyyyyy, vad jobbigt?.. :(
Kan inte sluta tänka på hur kroppen beter sig. Känner att jag svävar mellan hopp och förtvivlan.
Om jag skulle ha en graviditet på G borde det digitala ha plockat upp det imorse ju. Har ju dock inte heller fått mens än.
Samtisigt har jag oerhört ömmande bröst, det har jag enbart tidigare haft vid graviditet. Aldrig vid mens. Jag har molvärk som visserligen just nu kan vara mensvärk. och nu även börjar må illa, vilket ju kan vara mina känslostormar.
Fram och tillbaka i tankarna konstant. Fyyyyy, vad jobbigt?.. :(
Har varit lite oregelbundna det senaste, cykel på 24-26 dagar, någon på 27 dagar.
Så jag är inte helt 100, kan vara imorgon men borde bli senast onsdag. Är på cykeldag 24 idag. Har iallafall bestämt mig för att inte testa förrän till helgen om nu inte mensen visar sig innan dess. Hoppas hoppas?.. <3
Hej,
Enligt FLO ska jag ha ÄL om 2 dagar. Brukar väl stämma någorlunda.
Om det nu är då, är det normalt att ÄL testen här såhär negativa så tätt inpå?
Hade super tidigt missfall i slutet av september så det här är första ÄLen direkt efter det om det gör nån skillnad..
Som jag förstått är det när teststrecket är starkare än kontroll😎 Om det inte är så någon gärna upplysa mig 😁
Detta skulle jag kalla för peak, taget på dagen för ägglossning. Dagen innan var test lika starkt som kontroll. Så med det sagt behöver min äggstockar inte maximalt med LH för att dra igång ägglossning.