BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hej!
Hoppar in i tråden men lyckas inte hitta det senaste inlägget där man lägger till sig själv på listan.
Har beräknad mens 18/10 alltså på fredag. Har väldigt ömma bröst, vilket jag inte brukar ha innan mens. Tog ut spiral 15 augusti. Plusade på ett digitalt Clearblue med veckoindikator (1-2 veckor) den 2 september men dagen efter var det negativt. Var fruktansvärt förvirrad i 2 veckors tid och dessutom var mensen 9 dagar sen så blev förmodligen väldigt tidigt missfall. Well well, får se om det lyckades denna cykel istället.
Är så otålig och vill testa nu. När ska ni andra med bim runt den 18:e börja testa?
tack! ❤️
åh nej, håller tummarna för att det är en nidblödning! Brukar du få mens tidigare än beräknat annars?
Hoppas du får ett plus imorgon!
Nu börjar jag få ont i brösten ändå vilket jag brukar få innan mens så misstänker att det trots allt inte blev något denna månad. blir lite lättare att vänta till torsdag nu när jag tror det är kört ändå 😄
tack! ❤️
åh nej, håller tummarna för att det är en nidblödning! Brukar du få mens tidigare än beräknat annars?
Hoppas du får ett plus imorgon!
När man kan testa utgår från ägglossning ☺️ man har olika många dagar mellan ägglossning och mensen, så har man 16 dagar så bör man kunna testa på bim-4 och ändå få plus men om man har 12 dagar så kan det visa minus för att det bara gått 8 dagar från ägglossning och ägget kanske precis fäst sig eller kanske t.o.m. kommer fästa dag 10. Så det går inte generellt säga en bim - dag som alla kan testa på 🙃 ägget fäster allt från 6-12 dagar efter ägglossning men tror det är vanligast runt 6-8 dagar. innan ägget fäst så bildas inget hcg som kan visas på testen ☺️
Tog ett digital nu på morgonen bim -3 som visade inte gravid. Så ledsen och besviken. Men får bli nya tag nästa månad och väntar in mensen nu. Andra försöker efter missfallet som inte tagit sig..
Tog ett digital nu på morgonen bim -3 som visade inte gravid. Så ledsen och besviken. Men får bli nya tag nästa månad och väntar in mensen nu. Andra försöker efter missfallet som inte tagit sig..
Tog ett cb digitalt tidigt test nu på morgonen och de va negativt :( kanske för tidigt för att testa men kanske är mensen som är på väg ändå, blev så besviken 😭