• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Siripiri
    Eost skrev 2024-10-18 07:32:29 följande:

åh typiskt! Men kanske skönt att börja om med en nystart med förhoppningsvis lite mindre ångest? 🥰 håller tummarna för att november är er månad ❤️

Jaa nu känns det mycket bättre! 🥰 ska leva lite mer som vanligt tänkte jag nu med, behöver min pulshöjande träning🙏🏼
    Tack fina du 💕 mensen kom nu med.. så nästa BIM blir dagarna innan min födelsedag, hade vart en fin födelsedagspresent med ett plus igen 🥹
  • Siripiri
    Anonym (En till) skrev 2024-10-18 09:03:02 följande:
    Siripiri skrev 2024-10-18 07:26:43 följande:

Skuttar rakt vidare till en November BIM-tråd ????  (om det finns
    någon) Var dock inställd på detta då jag hade så mycket ångest efter missfallet under follikulärfasen så kroppen fick ingen bra start. Hoppas mensen kommer imorgon iallafall så man får lutealfasen förlängd med en dag iallafall 😎

Jag får nog joina dig där. Min temp är ännu inte på coverline men den har blivit lägre. Har du fått mens ännu?
    va tråkigt :( Ja den tittade fram märkte jag precis efter att ha haft mensvärk sen 7.30 typ, nu är det inte så farligt med värken vilket är positivt🙏🏼 brukar alltid få lite blodiga flytningar följt av mycket mensvärk, men idag blev lite tvärtom. Så alla tillskott kanske ändå ger effekt och avståendet från kaffet 
  • Anonym (En till)
    Siripiri skrev 2024-10-18 09:47:57 följande:
    va tråkigt :( Ja den tittade fram märkte jag precis efter att ha haft mensvärk sen 7.30 typ, nu är det inte så farligt med värken vilket är positivt🙏🏼 brukar alltid få lite blodiga flytningar följt av mycket mensvärk, men idag blev lite tvärtom. Så alla tillskott kanske ändå ger effekt och avståendet från kaffet 

Typiskt, men skönt att du inte har ont. Har du avstått kaffe helt? Jag dricker 1-1,5 kopp på morgonen men funderar på att avstå nästa cykel. 

Min mens har ännu inte kommit, men känns som en tidsfråga.

• Nanathalie
    Angiesmamma skrev 2024-10-18 08:47:33 följande:

Dagens test. Tycker det är lite starkare än igår. köpt  ett digitalt test som jag ska ta imorgon bitti, vågar inte hoppas riktigt än på att det ska vara något. 11 dpo Idag. 
    Åh så dålig skärpa här på FL. Så irriterande. Vill gärna se bilden och göra en egen bedömning men det är helt pixlat när jag zoomar in 😥 Hoppas detta håller i sig och att det blir starkare och starkare!
  • Siripiri
    Anonym (En till) skrev 2024-10-18 09:51:04 följande:

Typiskt, men skönt att du inte har ont. Har du avstått kaffe helt? Jag dricker 1-1,5 kopp på morgonen men funderar på att avstå nästa cykel. 

Min mens har ännu inte kommit, men känns som en tidsfråga.

Ja det är överkomligt vs hur jag haft det förr 😅 vart många nätter i fosterställning i duschen.. 
    Alltså det har vart otroligt lite sen 3 månader tillbaka, väldigt sällan på vardagar när jag jobbar, kanske 1-2ggr var av en av dem gångerna var igår.  Då fyllde jag en liten kopp till hälften och fyllde upp med havremjölk, hällde ut hälften av de. Vilket har vart fallet många gånger på helgerna med de senaste, tagit en kopp men hällt ut hälften. Förr (2-3 år sedan) drack jag en hel sån Ikea glaskopp med svart kaffe innan jobbet 😂 hade fått en ångestattack om jag gjorde det nu. 

Om du dricker det direkt på morgonen, börja testa med att vänta 1,5h då kortisolet redan är så högt då så onödigt att stressa kroppen ännu mer koffein. Min upplevelse är att desto längre ifrån kaffet du kommer desto mer kommer du inte vilja ha de. Jag hade ingen pms denna cykeln (höjde bara rösten lite mot sambon igår när han inte hörde fast han satt bredvid mig 😂) , knappt ömmande bröst och allmänt mycket pigg. 

• Eost
    Tilclah skrev 2024-10-18 11:40:30 följande:

Jag är gravid!!! 

Åh 😍 stort stort grattis ❤️
  • Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-18 08:03:39 följande:

Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.

Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.

Jag ser 😄 Hoppas det blir starkare 🙏🏻

Jag är gravid!!! 

Stort grattis 😍 
  • Siripiri

Jag är gravid!!! 

Grattis 😍😍😍💕
Svar på tråden BIM Oktober 2024