• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Snorkfrökenhär
    TrueResolution skrev 2024-10-26 21:37:36 följande:

Nog för att väntan mellan ÄL & BIM är lång, men då kan man iaf analysera och smygtesta lite. Inser nu att väntan på ÄL också är rysligt lång dagen efter mensen lämnat fartyget. Har två veckor till verkstaden drar igång här och känner bara KOM IGEN NU DÅÅÅÅ... 😂🙄 

Tur vi iaf har vara dra här att peppa & längta med 😄 

Väntan mest hela tiden med andra ord 😆 Man är ju som i ingenmansland innan ÄL närmar sig så den väntan är nog ännu drygare än väntan på BIM. 
  • Björkskogen

Oskönt att vakna halv 5 pga vintertid 😆 
    Känner mig lite deppig nu, helt blankt på gravtest idag. Det jag ev såg igår va säkert bara skugga eller nåt.

Tempen ökade lite idag. Brösten är ömma och mina nipplar har skiftat över till typ lila 👀🙈 
    Äl+13. 
    Väntar mens imorgon/övermorgon. 

• Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-27 05:15:17 följande:

Oskönt att vakna halv 5 pga vintertid 😆 
    Känner mig lite deppig nu, helt blankt på gravtest idag. Det jag ev såg igår va säkert bara skugga eller nåt.

Tempen ökade lite idag. Brösten är ömma och mina nipplar har skiftat över till typ lila 👀🙈 
    Äl+13. 
    Väntar mens imorgon/övermorgon. 

Samma här, blev en tidig morgon😅
    Tyvärr också samma med testet för mig. Tokblankt. Äl+12 så det borde ha visats sig 😞
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-26 23:13:29 följande:
    Väntan mest hela tiden med andra ord 😆 Man är ju som i ingenmansland innan ÄL närmar sig så den väntan är nog ännu drygare än väntan på BIM. 
    Ja men gud ja, denna eviga väntan... antingen bim eller äl eller ett plus. Jag blir tokig ????
  • Väntarpå4an

Blev nog inget för mig denna månaden 😢

Tänkte testa rosenrot nästa månad, någon med erfarenhet av det? 

• Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-10-27 07:52:27 följande:
    Samma här, blev en tidig morgon😅
    Tyvärr också samma med testet för mig. Tokblankt. Äl+12 så det borde ha visats sig 😞
    Varför byter vi ens tid? Det är ju bara jobbigt 😂 
    Trist. Vet hur det känns. Vi får ladda för nästa äl ❤️ 🥳 
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-27 08:09:54 följande:
    Varför byter vi ens tid? Det är ju bara jobbigt 😂 
    Trist. Vet hur det känns. Vi får ladda för nästa äl ❤️ 🥳 
    Det är en bra fråga😅 så så så dumt att hålla på att ändra tiden. 

Ja super trist men men som du säger vi laddar om❤️
  • Snorkfrökenhär

Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕

Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩

Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆

• Björkskogen
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-27 08:35:05 följande:

Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕

Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩

Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆

Ja väldigt trist. Gav upp hoppet nu. Tänker inte testa mer utan väntar in mensen. Har den inte kommit nästa helg så testar jag då. 

Ja min yngsta va morgonpigg. Vi gjorde morgon kl 4 oxå när det blev vintertid. Värst va att jag fortsatte vakna astidigt fast jäntan växte ifrån det 😂 nu är hon 11 år och sover till typ kl10 medan jag är uppe redan runt 5  🙈 
  • Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-10-27 07:55:49 följande:

Blev nog inget för mig denna månaden 😢

Tänkte testa rosenrot nästa månad, någon med erfarenhet av det? 

Tråkigt :( 

någon novembergruppen upplevde typ mer äl-sekret av de, så jag har tagit ett piller om dagen denna cykeln, är på CD10 😊 Har ÄL på fredag om allt är som vanligt, inte känt någon direkt skillnad än, kanske mer allmänt att det känns som att jag kommer få en bra cykel.  Får se när man kommer ännu närmare ÄL☺️ 
Svar på tråden BIM Oktober 2024