BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Nog för att väntan mellan ÄL & BIM är lång, men då kan man iaf analysera och smygtesta lite. Inser nu att väntan på ÄL också är rysligt lång dagen efter mensen lämnat fartyget. Har två veckor till verkstaden drar igång här och känner bara KOM IGEN NU DÅÅÅÅ... 😂🙄
Tur vi iaf har vara dra här att peppa & längta med 😄
Oskönt att vakna halv 5 pga vintertid 😆
Känner mig lite deppig nu, helt blankt på gravtest idag. Det jag ev såg igår va säkert bara skugga eller nåt.
Tempen ökade lite idag. Brösten är ömma och mina nipplar har skiftat över till typ lila 👀🙈
Äl+13.
Väntar mens imorgon/övermorgon.
Oskönt att vakna halv 5 pga vintertid 😆
Känner mig lite deppig nu, helt blankt på gravtest idag. Det jag ev såg igår va säkert bara skugga eller nåt.
Tempen ökade lite idag. Brösten är ömma och mina nipplar har skiftat över till typ lila 👀🙈
Äl+13.
Väntar mens imorgon/övermorgon.
Blev nog inget för mig denna månaden 😢
Tänkte testa rosenrot nästa månad, någon med erfarenhet av det?
Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕
Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩
Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆
Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕
Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩
Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆
Blev nog inget för mig denna månaden 😢
Tänkte testa rosenrot nästa månad, någon med erfarenhet av det?