BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Kan tänka mig att det är jobbigt med alla missfall i bagaget, klart du blir extra orolig men hoppas det är din tur nu, att det går hela vägen 🙏🏻❤️ Stegring är det ju på testen i alla fall.
Sedan kan man påminna sig om att dessa stickor ofta har lite klent med färg i sig och kan ge svaga streck länge.
Blev nyfiken, någon som har koll?
Om man har peak lh ökning på kvällen, sen testar man för skoj skull morgonen efter och ser att lh testet då är negativt, kan man anta att ägglossning skett då? 🤔
Tempar också men ingen bekräftelse där.
Jag har tagit typ 8 såna test och aldrig fått ett sådär blått streck! Däremot en ljusgrått som bara går att se om man kisar under en stark lampa, haha. Så det där skulle jag tolkat som positivt. Clearblue har ett tidigt test som är digitalt! Jag fick gravid på det denna månaden och mitt vanliga test var ljusare än det där strecket på dina foton. Testa ett sånt :)
Om man har peak lh ökning på kvällen, sen testar man för skoj skull morgonen efter och ser att lh testet då är negativt, kan man anta att ägglossning skett då? 🤔
ÄL+ 7 imorgon och allt jag vill är att börja testa, 5-6 dagar till BIM då men det känns kanske som att det bara är slöseri på testen att börja så tidigt🙈