• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (H)
    Anonym (Kk) skrev 2024-08-19 00:08:26 följande:

Från det jag var 29-42 år så har jag legat med typ 12 st varav 1 hade jag som kk i 8 år. Är väl bättre att skaffa en kk som man kan höra av sig till när man är sugen än att ragga nytt var gång man är ute på krogen. 

Hade jag vart den typen som gjorde så så hade jag vart känd i min stad som ligger med alla och ingen skulle vilja ha något seriöst med mig. Har man otur så kan det dessutom spridet sig till de närmaste kommunerna med. 

Nu är 60 stycken Inte speciellt många av alla som bor i staden där jag bor.

När jag raggade på killar fanns inte ens nätdejting, och jag gled fram till killarna på olika fester eller krogen. Ibland hem direkt, eller att man tog numret och träffades senare. Någon kanske man träffade ett par 3 gånger, men oftast blev det bara 1 gång med varje.

Jag var aldrig orolig för något rykte skulle startas, och hittade sedan ett seriöst förhållande som höll i 5 år. 
    Han visste att jag hade varit singel i 10 år så han misstänkte säkert att jag haft sex med en hel del. 

Jag bryr mig inte om jag är typen som gör så, förmodligen är det inte ens många som vet om det. Förutom när jag talar om det Ifall någon frågor, Men jag låtsas inte att det är mindre antal, till vilken anledning?
    Jag är stolt över mina 60 sexpartners och hade inte velat att det var mindre.  

• Meddelande borttaget
  • Anonym (H)
    Anonym (Ella) skrev 2024-08-19 00:39:10 följande:

Jag kan förstå honom.

Jag hade också blivit ordentligt oroad om killen jag dejtade hade legat med 60 st.

Men det beror ju på hur man ser på förhållande och sex. Själv skulle jag aldrig kunna ha sex med en man som inte betydde något för mig. Då har jag hellre sex med migsjälv. Sex för mig är alldeles för fint och intimt att ha med vem som helst- och jag vill helst att min partner har samma syn. Det innebär inte att andra inte får ligga runt, men jag vill inte ha en sådan man. 

Ibland har man olika värderingar- ni krockar på detta plan. Då kanske ni bör finns likasinnade istället för att försöka tillsammans.

Absolut. Som sagt är det inget jag döljer. 
    Vill han inte något med mig på grund av det så är det upp till honom, jag kommer inte ljuga om antalet för att ha kvar honom hos mig. 

Jag bryr mig inte om den jag dejtar haft 0 eller 100. Jag brukar inte heller fråga för det spelar ingen roll. 

Jag har inte sex med vem som helst. Jag har nekat många killar som vill ha sex med mig, för att jag inte varit sugen på sex med just dom. Men jag har aldrig haft problem fått tag i den killen jag velat ha, varken för förhållande eller sex. Det var jag som raggade upp nuvarande dejten också. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 21:47:41 följande:
    När vi pratar flickvänsmaterial så bryr vi oss. Inte annars.
    Jag är absolut flickvänsmaterial. 

Det min nuvarande dejt gillade med mig var att jag var underbar, snygg och ärlig. Det var hans ord. 
  • Anonym (A..)
    Anonym (H) skrev 2024-08-18 21:49:39 följande:
    Om han inte har respekt för mig för att jag haft sex med ca 60 stycken när jag var singel så är han inget för mig.
    Alternativt att han inte hade frågat överhuvudtaget för att han inte bryr sig hade väl varit ännu bättre. 
    Men nu när han ändå frågade så tänker jag inte ljuga för att han inte skulle respektera mig annars? För sanningen är ju ändå ca 60 st. 
    Jag tycker det var bra av dig att inte ljuga. Ljuga är aldrig bra, ärlighet varar längst. Men som du säkert märker så har folk olika syn på saken, preferenser osv. Själv hade jag tyckt det var jobbigt ifall min man vart med 60 st, tycker det är väldigt många. Krockar liksom med min syn och moral på sex. Jag säger inte att man är en dålig människa för det och jag kanske hade gått vidare med honom ändå, men lite tveksamt faktiskt. Andra har annan syn och det är okej. Vi är olika. En del får kraftig ångest av att ligga runt eller med människor man ej känner medan en del inte tycker det är något att grubbla över. Olika. Han frågade förmodligen för att han ville veta. Nu vet han. Om det kom lite som en chock för honom så kanske han bara behöver lite tid att smälta det? Eller också fixar han inte att tänka på det antalet🤷?♀️. Tycker han om dig väldigt mycket och du är en fin person borde han kanske kunna släppa det.
  • Anonym (Sandra)

60 st sexpartners är ju jättemånga!
    Det gäller både tjejer och killar.

• Kirenaj68
    Anonym (H) skrev 2024-08-19 01:27:43 följande:
    Jag är absolut flickvänsmaterial. 

Det min nuvarande dejt gillade med mig var att jag var underbar, snygg och ärlig. Det var hans ord. 
    Kanske lite för ärlig när det gällde antalet tidigare sexpartners...
    En riktig go sommar är att se en fin Harley dåna förbi vid ett övergångsställe med en miljöpartist fastlimmad på asfalten.
  • Anonym (J)

Nej jag hade tyckt samma om det vore kilen , är tjej 

• Anonym (J)
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:21:35 följande:
    Men om en kille legat med 60 då är han istället framgångsrik och ett riktigt kap. Sån äcklig dubbelmoral!
    Nej det är samma sak 
  • Anonym (J)
    Anonym (ljug nästa gång) skrev 2024-08-18 19:26:13 följande:
    Varför? Om man hade sin sexdebut när man var 15 och nu var 40 så hade man legat med i snitt 2,5 person om året. Lite kul ska man väl få ha på jul och midsommar, eller?
    Eller så är det 55 på ett år. 
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många