Anonym (Ella) skrev 2024-08-19 00:39:10 följande:
Jag kan förstå honom.
Jag hade också blivit ordentligt oroad om killen jag dejtade hade legat med 60 st.
Men det beror ju på hur man ser på förhållande och sex. Själv skulle jag aldrig kunna ha sex med en man som inte betydde något för mig. Då har jag hellre sex med migsjälv. Sex för mig är alldeles för fint och intimt att ha med vem som helst- och jag vill helst att min partner har samma syn. Det innebär inte att andra inte får ligga runt, men jag vill inte ha en sådan man.
Ibland har man olika värderingar- ni krockar på detta plan. Då kanske ni bör finns likasinnade istället för att försöka tillsammans.
Absolut. Som sagt är det inget jag döljer.
Vill han inte något med mig på grund av det så är det upp till honom, jag kommer inte ljuga om antalet för att ha kvar honom hos mig.
Jag bryr mig inte om den jag dejtar haft 0 eller 100. Jag brukar inte heller fråga för det spelar ingen roll.
Jag har inte sex med vem som helst. Jag har nekat många killar som vill ha sex med mig, för att jag inte varit sugen på sex med just dom. Men jag har aldrig haft problem fått tag i den killen jag velat ha, varken för förhållande eller sex. Det var jag som raggade upp nuvarande dejten också.