• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • baam77
    Anonym (H) skrev 2024-08-18 19:05:07 följande:
    Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

Det är inte alls konstigt att han måste fundera. Mellan 15 till 25 har du legat med 60 stycken. Det blir två olika killar varje månad i 10 år. Kul att gå med dig på stan som alla har legat med.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:30:56 följande:
    Jag pratar inte om missfostret som ts träffar utan rent generellt hur det ser ut i samhället.
    Berätta gärna varför du drar slutsatsen att mannen TS träffar är ett missfoster?
  • Anonym (Anonym2)
    baam77 skrev 2024-08-18 20:10:48 följande:
    Det är inte alls konstigt att han måste fundera. Mellan 15 till 25 har du legat med 60 stycken. Det blir två olika killar varje månad i 10 år. Kul att gå med dig på stan som alla har legat med.
    2 killar varje månad, hur kom du fram till det?
  • Anonym (H)
    Goneril skrev 2024-08-18 20:00:11 följande:
    Bestämma? Vem bestämmer? Vi lever i ett fritt land och var och en gör som den vill och med de konsekvenser det får. I ett öppet forum kan man ge uttryck för sin åsikt, och den är i mitt fall att sexuella aktiviteter endast bör förekomma mellan människor som känner varann, har känslor för och är rädda om varann. Om den åsikten är jämförbar med att "sitta på höga hästar", så sitter jag lugnt kvar i den sadeln, jag lovar.                                                                                                                                              Att mina intima kroppsdelar ska exponeras och göras tillgängliga för en partner jag har känt i några timmar, en partner som skiter i om jag blir överkörd eller våldtagen på väg hem från mötet, kan jag säga nej till. Man ska vara bekanta och känna sig trygg med partnern.  Vad har man för glädje av promiskuitet? Ånger efteråt? Nej tack, jag önskar att min höga häst var ännu högre när jag läser inlägg av detta slag.
    Jag har ingen ånger, jag tyckte det var skönt varje gång. och jag var den som gick för att hitta en kille att ha sex med. 
    Jag har sagt nej till killar som jag inte velat ha sex med.

Jag hade inte känslor för någon på 10 år, men jag var sugen på att ha sex ändå, du tror att jag behöver terapi med detta, när jag bara hade skönt och kul. 
  • Anonym (H)
    baam77 skrev 2024-08-18 20:10:48 följande:
    Han ställde frågan till mig, och jag svarar alltid ärligt. Det är inget jag tänker ljuga om ifall man vill veta. 
    Hade han inte velat veta så borde han inte ställt frågan? 

Sedan var det inte 2 olika killar per månad. Utan ca 6 olika killar per år, inte allt för mycket tycker jag. Hade kunnat haft många mer, men det var dom killarna jag var sugen på att ha sex med.
  • Anonym (Fyyy)
    Goneril skrev 2024-08-18 20:00:11 följande:
    Bestämma? Vem bestämmer? Vi lever i ett fritt land och var och en gör som den vill och med de konsekvenser det får. I ett öppet forum kan man ge uttryck för sin åsikt, och den är i mitt fall att sexuella aktiviteter endast bör förekomma mellan människor som känner varann, har känslor för och är rädda om varann. Om den åsikten är jämförbar med att "sitta på höga hästar", så sitter jag lugnt kvar i den sadeln, jag lovar.                                                                                                                                              Att mina intima kroppsdelar ska exponeras och göras tillgängliga för en partner jag har känt i några timmar, en partner som skiter i om jag blir överkörd eller våldtagen på väg hem från mötet, kan jag säga nej till. Man ska vara bekanta och känna sig trygg med partnern.  Vad har man för glädje av promiskuitet? Ånger efteråt? Nej tack, jag önskar att min höga häst var ännu högre när jag läser inlägg av detta slag.
    Nu är det ju lyckligtvis inte dig och din unkna människosyn tråden handlar om. Du har nu fått dina 5 minuter i strålkastarljuset så nu kan du återgå till att virka eller göra din 1-2-3 lag.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-18 20:03:40 följande:
    Det är bara osäkra småpojkar som blir rädda om tjejen legat med flera.
    Det är bara löst folk som resonerar som du.
  • molly50
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 20:01:55 följande:

Allt över 10 som tjej är för mycket, ljug istället är mitt råd.

Och allt över 10 st är då förstås för mycket för en kille också?
    Om inte,vad är skillnaden?
  • Anonym (U)

Idioter som frågar om antal är inget att ha. Grattis till att slippa honom!

• Anonym (Osmart)
    molly50 skrev 2024-08-18 20:47:54 följande:
    Och allt över 10 st är då förstås för mycket för en kille också?
    Om inte,vad är skillnaden?
    Jag har preferenser för tjejer eftersom det är dom som är intressanta för mig. Du får själv bestämma vilka preferenser du har hos killar.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många