Goneril skrev 2024-08-18 20:00:11 följande:
Bestämma? Vem bestämmer? Vi lever i ett fritt land och var och en gör som den vill och med de konsekvenser det får. I ett öppet forum kan man ge uttryck för sin åsikt, och den är i mitt fall att sexuella aktiviteter endast bör förekomma mellan människor som känner varann, har känslor för och är rädda om varann. Om den åsikten är jämförbar med att "sitta på höga hästar", så sitter jag lugnt kvar i den sadeln, jag lovar. Att mina intima kroppsdelar ska exponeras och göras tillgängliga för en partner jag har känt i några timmar, en partner som skiter i om jag blir överkörd eller våldtagen på väg hem från mötet, kan jag säga nej till. Man ska vara bekanta och känna sig trygg med partnern. Vad har man för glädje av promiskuitet? Ånger efteråt? Nej tack, jag önskar att min höga häst var ännu högre när jag läser inlägg av detta slag.
Jag har ingen ånger, jag tyckte det var skönt varje gång. och jag var den som gick för att hitta en kille att ha sex med.
Jag har sagt nej till killar som jag inte velat ha sex med.
Jag hade inte känslor för någon på 10 år, men jag var sugen på att ha sex ändå, du tror att jag behöver terapi med detta, när jag bara hade skönt och kul.