• Anonym (H)

Han tycker jag haft sex med för många

Har träffat en kille ett tag, och han frågade hur många jag haft sex med. Jag berättade att det är ca 60 stycken. Han blev inte glad och tyckte det var för många och säger att han måste fundera på saken nu.  

Vad ska jag göra nu, är det inte konstigt att han måste fundera över detta, ungefär som att jag har gjort något fel? 

• Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många
  • Anonym (Som kvinna)
    Anonym (f) skrev 2024-08-18 21:15:42 följande:
    Vad jobbigt det måste vara att alltid jämföra sig så... När man hittar någon som älskar och vill vara med bara EN.
    Mycket handlar även om situationen runt om.
    Är det korta förhållanden, kk, ons och så vidare.
    Är det flera korta förhållanden så är det en röd varning och jag som individ vill inte bli ett till nummer.
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Kan tillägga att vi träffades i 30-årsåldern samt hade varit singlar både kortare och längre perioder innan. Då är det ju inte så konstigt om man har hunnit med fler, än om man träffades när man var 20, eller har varit i förhållande hela sitt vuxna liv.

Självklart spelar ålder roll, liksom hur länge man har varit singel.

• Anonym (Osmart)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-08-18 20:57:20 följande:
    Till skillnad från dig får jag ligga. Det får inte du.
    Eftersom jag har fast förhållande sedan nästan 10år så får jag ligga. Kanske inte lika frekvent som tidigare. Men det är fortfarande med en kvalitetstjej.

Men det var ett bra försök av dig!
  • Anonym (Osmart)
    molly50 skrev 2024-08-18 21:07:15 följande:
    Ja,fast jag frågar av nyfikenhet då min erfarenhet säger att kvinnor som legat med många anses som lösaktiga och slampiga,medans män som gjort detsamma inte alls får samma stämpel. Snarare tvärtom,
    Jag är inte intresserad av någon genuskamp. Jag tycker som jag tycker och du får själv välja hur du förhåller dig till detta.
  • Anonym (H)
    Anonym (Osmart) skrev 2024-08-18 20:01:55 följande:

Allt över 10 som tjej är för mycket, ljug istället är mitt råd.

Vad skulle vara bättre om jag ljuger? 

Jag har inte frågat om hans siffra heller, han är en snygg kille i 30års åldern, jag hade räknat med ett högt antal utan att fråga. men jag bryr mig inte så jag har inte frågat ens. 
  • Pixxel
    Anonym (Fyyy) skrev 2024-08-18 19:21:35 följande:
    Men om en kille legat med 60 då är han istället framgångsrik och ett riktigt kap. Sån äcklig dubbelmoral!
    Det får kvinnorna avgöra om det gäller åt andra håller eller inte. Killar uppskattar inte en tjej som haft sex med 60 st.
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (H) skrev 2024-08-18 21:37:53 följande:
    Vad skulle vara bättre om jag ljuger? 

Jag har inte frågat om hans siffra heller, han är en snygg kille i 30års åldern, jag hade räknat med ett högt antal utan att fråga. men jag bryr mig inte så jag har inte frågat ens. 
    Om du småljög en aning och rundade av rejält neråt så hade han fortfarande haft respekt för dig.
  • Anonym (Som kvinna)
    Pixxel skrev 2024-08-18 21:38:37 följande:
    Det får kvinnorna avgöra om det gäller åt andra håller eller inte. Killar uppskattar inte en tjej som haft sex med 60 st.
    Som kvinna så skulle jag inte vara med en kille som haft 60 partners.
  • Anonym (A)
    Pixxel skrev 2024-08-18 21:38:37 följande:
    Nja, inte de killar som går till prostituerade, de bryr sig nog inte. Eller de som ligger runt, de bryr sig nog inte heller. Men visst det killar som bryr sig. 
  • Anonym (Osmart)
    Anonym (A) skrev 2024-08-18 21:46:04 följande:
    Nja, inte de killar som går till prostituerade, de bryr sig nog inte. Eller de som ligger runt, de bryr sig nog inte heller. Men visst det killar som bryr sig. 
    När vi pratar flickvänsmaterial så bryr vi oss. Inte annars.
Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många