• Anonym (A..)

Han tycker jag haft sex med för många

Anonym (H) skrev 2024-08-18 21:49:39 följande:
    Om han inte har respekt för mig för att jag haft sex med ca 60 stycken när jag var singel så är han inget för mig.
    Alternativt att han inte hade frågat överhuvudtaget för att han inte bryr sig hade väl varit ännu bättre. 
    Men nu när han ändå frågade så tänker jag inte ljuga för att han inte skulle respektera mig annars? För sanningen är ju ändå ca 60 st. 
    Jag tycker det var bra av dig att inte ljuga. Ljuga är aldrig bra, ärlighet varar längst. Men som du säkert märker så har folk olika syn på saken, preferenser osv. Själv hade jag tyckt det var jobbigt ifall min man vart med 60 st, tycker det är väldigt många. Krockar liksom med min syn och moral på sex. Jag säger inte att man är en dålig människa för det och jag kanske hade gått vidare med honom ändå, men lite tveksamt faktiskt. Andra har annan syn och det är okej. Vi är olika. En del får kraftig ångest av att ligga runt eller med människor man ej känner medan en del inte tycker det är något att grubbla över. Olika. Han frågade förmodligen för att han ville veta. Nu vet han. Om det kom lite som en chock för honom så kanske han bara behöver lite tid att smälta det? Eller också fixar han inte att tänka på det antalet🤷?♀️. Tycker han om dig väldigt mycket och du är en fin person borde han kanske kunna släppa det.
  • Anonym (A..)

Förstår verkligen inte denna tråd. Trådstartaren är stolt och mår bra över alla sina ligg. Hon säger att det inte är så att killen inte vill ha henne utan han behöver bara tänka. Vad vill ts ha ut av tråden? Folk med motsatta åsikter eller moraler diskuteras flitigt emot av ts. Vad är poängen? Vad vill ts ha ut? Höra hur andra tänker? Här verkar det ju inte vara ok att man är olika. Hela tråden är en battle? Alla får vara som man vill och vara olika det är ok.

Ts verkar inte ha något problem att lösa, argumenterar bara emot andras åsikter. Vet inte.. konstig tråd. 

• Anonym (A..)

Ju mer jag läser ts svar ju mer narcissistvibbar får jag. Färdigläst tråd.

Svar på tråden Han tycker jag haft sex med för många