Padirac skrev 2024-07-24 14:27:39 följande:
@cathariina
Det har räknats att Trump ljög mer än 30 500 gånger som president.
Trettio tusen femhundra gånger ..
Och du tror inte att han lider av någonting alls
De psykiatriker och psykologer som studerat Trumps beteende säger att han lider av trolig megalomani och säkert narcissism.
MAGA megafomerna gastar om att Biden lider av senilitet
Jag antar att du inte kan se skillnaden
Trump är en tönt, en sexbrottsling, en bedragare och kultledare.. och den störta lögnaren i ameriskansk.presidenhistoria.
Biden är gammal och långt ifrån i sina bästa dagar. Ändå har Biden med all erfarenhet och sin stab gjort mer för amerikanska befolkningen än Trump har viljan och förmågan att göra.
Melania kallade Trump för en bebis, ett barn...
Försök att förstå att svenska PK-media bara översätter (efter bästa förmåga, som sällan är stor...) ifrån vänsterliberala amerikanska media. D.v.s. den andra sidan kommer aldrig fram här i Sverige.
Om Melania har sagt så, så är hon illojal mot sin make. Det är man inte. Melania är en dålig människa, jag skulle säga att hon är den faktor som Trump mest har emot sig. För man vill ju ha en trevlig presidentfru i Vita huset också, som är intresserad av sin uppgift. Vilket Melania inte är. Hon vill bara smita undan, och skyller på sin son.
Sedan blir hon fotad shoppandes, ätandes på restauranger, på klubbar och gud vet allt. Utan son. Nu är Barron 18 och ska börja på college, och då är det helt normalt att amerikanska ungdomar sprider ut sig över hela USA, det anses till och med positivt för utvecklingen att de går på ett college långt borta från föräldrahemmet. Men nu säger Melania förstås att hon måste flytta efter... allt för att slippa arbeta.
Dessutom finns det nakenbilder av henne på nätet. Och JA jag vet att Mr Trump också är med på några av de bilderna, fast påklädd då. Det är inte bra. (Att han är med på Melanias nakenbilder, inte att han inte också är naken. Förklarar som till ett barn...)
Vi får nog aldrig se en riktigt perfekt presidentfru igen. Antingen är de slampor nuförtiden, eller så vill de egentligen själva vara presidenten. Annat var det med: