Xenia skrev 2024-07-24 13:24:38 följande:
Jag vet inte om John Wayne är så underbar som person som hans rollfigurer.
Men hursomhelst så fattar jag inte hur du som kvinna kan beundra Donald "grab them by the pussy" Trump. Dessutom är han en lögnare. Och köpt av NRA.Varför skulle USA och världen behöva honom?
Trump är en mobbare, se bara på alla öknamn han ger sina motståndare. Visst, mobbare brukar ha bra självförtroende, nästan alla är ju rädda för mobbare.
Det sägs att kvinnor beundrar och faller för "bad boys". Inte jag men tydligen du.
Fast Trump ÄR inte en "bad boy". Det är något som de vänsterliberala har hittat på och som svenska PK-media har tagit upp. Trump har varit en medlem av det amerikanska etablissemanget i hela sitt liv... och han har aldrig använt droger och är faktiskt till och med helnykterist! Han är löjligt präktig.
Sedan kan jag berätta en hemlighet för dig. ALLA politiker är lögnare. Det måste de vara, för annars klarar de sig inte. Det gäller att vara snabbtänkt, kunna ducka frågor, kunna ge svar som egentligen inte svarar på frågan etc.. Kan du inte det så blir du inte långvarig i den leken.
Så fånigt att kalla en gammal man för en mobbare... Och det är för övrigt tvärtom: riktiga mobbare har dåligt självförtroende, som de försöker bättra på genom att hacka på någon som de anser står lägre i hackordningen.
Nej det gör jag verkligen inte! Kriminella, missbrukare o.s.v. är det värsta jag vet. Jag gillar intelligenta och helst välutbildade människor, som sköter sina jobb och sina hem och sina barn. Trump är för gammal för att väcka erotiska känslor, och han väckte för övrigt inga sådana hos mig när han var yngre heller. Han var inte tillräckligt snygg för det. Jag ser till vad som är bäst för USA och världen. Tänk bara på en sådan sak, som att Kamela vill ha fri abort fram till födseln igen!
D.v.s hon saknar empati helt och hållet. DÄR kan du tala om sinnessjuk.
John Wayne var känd just för att vara som sina rollfigurer i verkligheten också. Han var "decent". Skulle ha blivit en utmärkt president!