• Fagerlund

Israel folkmord

Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig? 

• Svar på tråden Israel folkmord
  • KillBill
    Rataxes skrev 2024-07-28 11:41:54 följande:
    Du vet mycket vi att jag inte längre har minsta lilla intresse av att föra diskussioner med sojapojkar som springer till fröken och gråter när ni får mothugg.
    Du kan sluta citera och svara på mina inlägg, jag skiter fullständigt i dig.
    En öm tå alltså..  Då noterar jag att du är svarslös på frågan om det är lika fruktansvärt när när Israel dödar barn som när Hizbollah eller Hamas gör det..
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • AndreaBD
    Anonym (Inte ok att döda massa människor) skrev 2024-07-28 04:35:58 följande:
    Hur hjälper det Israel att använda det våld de använder nu menar du? 
    De överlever. Helt enkelt. 
  • KillBill

Göran Rosenberg är son till en judisk förintelse-överlevare..

• Anonym (Maria)

Israel anklagas för folkmord för att folk tror att folks liv i Gaza är mer värd än andra ställen i världen. 

• KillBill

Carl Bildt är tyvärr ensam bland topp-moderaterna när det gäller att ha en rimlig syn på Israel/Palestina frågan.

• KillBill

När tom Lars Adaktusson kritiserar Netanyahus förstår man att det är illa.

• Rataxes

I Paris OS står dumvänsterns skyddslingar och ropar "heil hitler" samtidigt som de gör hitlerhälsningar och viftar med nazistinaflaggor. Detta under tiden som Israels nationalsång spelas.

Jag länkar inte då någon kränkt sojapojke garanterat anmäler för nazipropaganda. 

Klippet är lätt att hitta för den som kan hantera en dator.

Är det någon som fortfarande står bakom de så kallade " palestinierna"? Eller börjar folk fatta vilka som ligger bakom alla dessa demonstrationståg?

Varje dag hatar jag ryzzland mer än igår, men mindre än i morgon.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2024-07-30 12:31:51 följande:

I Paris OS står dumvänsterns skyddslingar och ropar "heil hitler" samtidigt som de gör hitlerhälsningar och viftar med nazistinaflaggor. Detta under tiden som Israels nationalsång spelas.

Jag länkar inte då någon kränkt sojapojke garanterat anmäler för nazipropaganda. 

Klippet är lätt att hitta för den som kan hantera en dator.

Är det någon som fortfarande står bakom de så kallade " palestinierna"? Eller börjar folk fatta vilka som ligger bakom alla dessa demonstrationståg?

Varför ljuger du? Det du påstår har inte hänt.
  • AndreaBD
    KillBill skrev 2024-07-30 12:49:06 följande:
    Varför ljuger du? Det du påstår har inte hänt.
    Jag har också hört att det förekom Hitlerhälsningar när Israel skulle vara med i något. Om det var vänster-folk eller muslimer vet jag inte. 
  • KillBill
    AndreaBD skrev 2024-07-30 12:57:00 följande:
    Jag har också hört att det förekom Hitlerhälsningar när Israel skulle vara med i något. Om det var vänster-folk eller muslimer vet jag inte. 
    Skärp dig och idka lite källkritik. Det har inte förekommit några Hitlerhälsningar under OS i Paris. 
Svar på tråden Israel folkmord