Israel folkmord
Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig?
Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig?
Ett slarvfel uppenbarades sig i mitt förra inlägg. I texten i den bifogade bilden ska det stå B representerar alla burkar med blå färg.
Idag fick jag veta att en minister i Israels regering ( Bezalel Smotrich) sa att det skulle va moraliskt att två miljoner palestinier dör av svält.
Vad skulle man kalla en sådant person.
Det finns nog många såssar som håller med om detta.
Det finns nog många såssar som håller med om detta.
Jag minns när forumvänstern på prussilusskvis bestämt förnekade detta:
Jag förstår nu Israel på ett sätt. Hamas var faktiskt någonting som det palestinska folket frivilligt röstade på i början (och som jag förstår var seriösa val), och det med fullständiga vetskapen om vad de ville göra med alla judar.
Hamas och andra muslimska terrorister har ju som modus operandi att ha befolkningen som sköld, det är liksom deras grej i grunden, så frågan är hur man agerar mot en terroristgrupp då om man vill överleva? Vilket är ditt svar?
Palestinska området styrs av Hamas, de flesta palestinier stöder dem. Hamas vill utrota judar.
Alltså är dina alternativ
För judeutrotning, mot Israel
För judeutrotning utan att vara emot Israel
För Israel mot judeutrotning
För Israel utan att vara emot judeutrotning
Mot Israel och mot judeutrotning
För Israel och för judeutrotning
Varken för eller emot Israel eller judeutrotning