• Fagerlund

Israel folkmord

Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig? 

• Svar på tråden Israel folkmord
  • AndreaBD
    KillBill skrev 2024-07-28 12:23:15 följande:
    En öm tå alltså..  Då noterar jag att du är svarslös på frågan om det är lika fruktansvärt när när Israel dödar barn som när Hizbollah eller Hamas gör det..
    Det är som att fråga om det är lika illa att Ukrainerna dödar ryssar än att ryssar dödar Ukrainare. 

Blir man angripen, måste man försvara sig. Om man vill överleva. 
  • KillBill
    AndreaBD skrev 2024-07-30 12:59:38 följande:
    Det är som att fråga om det är lika illa att Ukrainerna dödar ryssar än att ryssar dödar Ukrainare. 

Blir man angripen, måste man försvara sig. Om man vill överleva. 
    Nu är det Israel som anfaller Palestina. Det är Israel som dödat tiotusentals kvinnor och barn.

Israels dödande av civila är liksom Rysslands anfall mot Ukraina avskyvärt och bör fördömas av alla. 
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • Anonym (Bengt)

Allt ni pratar om är vad ni anser vilken religion de olika politiska partierna står för, för det första ske religion inte har något med politik att göra. För det andra så är det inte det som spelar roll, gå på fakta istället för att säga att hela vänstern vill utrota alla judar. om ni inte missat det så står vänstersidan i politiken för människan, därav skulle det inte vara logiskt att vänstern ville utrota judarna - människor. 

börja prata om fakta istället, varför anses våldet från Israel vara ett folkmord. Inte men hamas vill det här och Israel vill det här, det är verkställandet och det som pågår just nu i Gaza som faktiskt spelar roll, mer människor dör för varje dag som går.

• Rataxes
    AndreaBD skrev 2024-07-30 12:57:00 följande:
    Jag har också hört att det förekom Hitlerhälsningar när Israel skulle vara med i något. Om det var vänster-folk eller muslimer vet jag inte. 
    Testar att posta länken, får väl se om jag får vara kvar...

x.com/PeterSellei/status/1817942394462994553&s=19

Det hör tydligt hur de vrålar hell hitler och syns tydligt hur de viftar hitlerhälsningar...Kräks
    Varje dag hatar jag ryzzland mer än igår, men mindre än i morgon.
  • Anonym (Bengt)
    Rataxes skrev 2024-07-30 13:30:39 följande:
    Testar att posta länken, får väl se om jag får vara kvar...

x.com/PeterSellei/status/1817942394462994553&s=19

Det hör tydligt hur de vrålar hell hitler och syns tydligt hur de viftar hitlerhälsningar...Kräks
    Vad med detta visar att det är vänsterfolk? Det är ganska givet att muslimerna kommer försvara sitt eget folk.. och vad de har med sossar att göra vet jag inte
  • Rataxes
    Anonym (Bengt) skrev 2024-07-30 13:55:27 följande:
    Vad med detta visar att det är vänsterfolk? Det är ganska givet att muslimerna kommer försvara sitt eget folk.. och vad de har med sossar att göra vet jag inte
    Det är bl.a. den svenska dumvänstern som vurmar för dessa judehatare och blundar för att demonstrationerna runt om i världen orkestrerats av iran. 
  • Rataxes
    Anonym (Bengt) skrev 2024-07-30 13:55:27 följande:
    Det är alltså OK i din värld att vråla heil hitler och göra hitlerhälsningar om man "försvarar sitt eget folk"?
  • Anonym (Bengt)
    Rataxes skrev 2024-07-30 16:18:03 följande:
    Det är alltså OK i din värld att vråla heil hitler och göra hitlerhälsningar om man "försvarar sitt eget folk"?

Nej. Men det har inget med svensk vänsterpolitik att göra. Du kan förstå att dom kommer att låta sådär så som situationen ser ut just nu, är det okej; nej men är vänstern nazister för det; nej.

• KillBill
    Rataxes skrev 2024-07-30 16:18:03 följande:

Ditt påstående om att någon under OS har gjort hitlerhälsningar och vrålat heil hitler stämmer inte. Varför ljuger du om något sådant?

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
Svar på tråden Israel folkmord