• Anonym (Diskussion)

Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?

Föredrar du smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta personer när det kommer till dejting och dylikt? Då jag vet att många har olika definitioner gällande dessa termer så tänker jag att man gärna kan utveckla eller försöka beskriva/visa vad man menar med exempelvis smal, mullig och så vidare, om det nu är det man föredrar. 

Vad föredrar ni och varför? Skriv gärna vilket kön du är också. 

• Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?
  • Anonym (Erik)

Jag är man och relativt vältränad. Tycker alla kvinnokroppar är vackra i princip men attraheras och tänder bara på kraftiga, mulliga kvinnor. Rund sexig mage, kraftiga lår och kärlekshandtag ä. Just så som en kvinna ska se ut- enligt mig! 

• Anonym (Vår)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-05-14 20:01:12 följande:
    Ögon och leenden får en att stanna upp. Det som finns innanför pannbenet  gör att man stannar.
    Ja, så är det
  • Anonym (...)

Jag svarade tidigare på min s.k barometer av vad jag tycker är attraktivt utifrån de rätt få gånger i mitt liv jag blivit kär i en kille, man, de har inte varit lika i utseendet och haft olika kroppstyper. Det har varit "något" med dem som gjort att jag fallit men jag vet inte vad. Jag har också dejtat någon jag tyckte var supersnygg men som jag inte kände något för och då var inte den personen attraktiv för mig. Har också varit med om att man tittat på ett ex när det tagit slut och tyckt han varit världens fulaste fast man vet med sig att han inte ändrat sig alls utseendemässigt sedan innan, så jag tror att känslor styr, och andra saker styr en också på ett omedvetet plan varför man blir attraherad av någon. Därför så svårt att "kapa av" bara det fysiska från personligheten, från "det" som gör det, helheten. 

• Anonym (Amomyn)
    Anonym (Diskussion) skrev 2024-05-14 17:49:22 följande:
    Han svarar i min tråd som går ut på att jag vill veta folks åsikter och han svarar utefter vad han tycker, vilket är precis vad jag efterfrågade. Han har rätt att tycka vad han vill, precis som du och alla andra. Och så är det ju, vi människor gillar olika saker och om kvinnor får välja bort korta män så får ju givetvis män välja bort mulliga kvinnor och dras till smala istället. Inget fel med det. Brukar du kritisera de som hyllar övervikt också? Jag tvivlar på det. 
    Ja, han har rätt att tycka om ätstörda kroppar som skelettkroppen Victoria Beckham (som han tidigare nämnt i andra trådar) och vi andra har samma rätt att kritisera misogyna incelpojkar som projicerar sina egna kroppskomplex på kvinnor.
    Jag har alltid varit tydlig med att jag föredrar normalvikt hos män och promotar verkligen inga osunda kroppar, vare sig de är över eller underviktiga. Har själv en sund normalvikt som jag trivs med. 
  • Anonym (Amomyn)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-14 16:47:59 följande:
    Haha, det har inget med att jag blir ratad att göra. Det är bara vad jag anser attraktivt.   Sen är det alltid en massa tjockisar som ska gnälla för att jag gillar smala tjejer.
    Nej, du har skrivit om din besatthet av underviktiga kvinnor i många trådar härinne förut där du vet att många kvinnor läser. Och jag förstår redan exakt varför du gör detta också. Komplex och projiceringar som sagt. Finns ingen annan logisk förklaring till ditt sjuka beteende.
  • Anonym (Jens)

Rent fysiskt varierar det från smal till mullig. Inte spinkig och inte tjock.

I övrigt är kroppsformen och ansiktet viktigare. Samt givetvis tjejens personlighet och om man klickar.

Är själv normalviktig. Hårdtränar inte, men håller mig i form.

• Anonym (Pappa)

För mig handlar det mest om figuren. Jag vill att en kvinna ska ha vissa former. Det jag inte gillar är otränade personer. Jag hade en tjej som hade några extrakilon men hon styrketränade mycket så hon hade bra former. 

Min nuvarande har BMI 19. Henne gillar jag också. Men jag föredrar tjejer som har normalt BMI men mindre kroppsfett än genomsnittet och mer muskler än genomsnittet. Nu får tjejer väldigt sällan mycket muskler utan snarare bara mer former.

Gillar fitnesstjejer. Problemet är bara att många inte har så bra personlighet.

• Anonym (Lång, stark och muskulös)

Jag gillar väldigt långa och extremt muskulösa vita män. Typ över 190 och över 120kg. Gärna med mycket tatueringar. Gör inget om det är lite mage heller. Det är tydligen provokativt att ha den preferensen som östasiatisk kvinna även om man är adopterad.

Jag vill kunna klättra på en man som ett barn klättrar på sin pappa.

• Emala

Jag föredrar kraftiga män, hellre tjocka än smala. 
    Men personligheten och kemin är klart viktigast! 

• Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-14 22:07:24 följande:
    Nej, du har skrivit om din besatthet av underviktiga kvinnor i många trådar härinne förut där du vet att många kvinnor läser. Och jag förstår redan exakt varför du gör detta också. Komplex och projiceringar som sagt. Finns ingen annan logisk förklaring till ditt sjuka beteende.
    Eller så är förklaringen bara så enkel att de flesta kvinnor är feta idag och det är svårt att träffa smala tjejer?   De smala tjejer som finns är väldigt åtråvärda dessutom bland andra män.  
Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?