• Anonym (Diskussion)

Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?

Föredrar du smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta personer när det kommer till dejting och dylikt? Då jag vet att många har olika definitioner gällande dessa termer så tänker jag att man gärna kan utveckla eller försöka beskriva/visa vad man menar med exempelvis smal, mullig och så vidare, om det nu är det man föredrar. 

Vad föredrar ni och varför? Skriv gärna vilket kön du är också. 

• Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?
  • Anonym (Smart)

Inte sjukligt feta eller sjukligt smala, allt där emellan men söt och smart!
    Så föredrar jag min kvinna. Är man.

• Anonym (Hmm)

Har med något eller några undantag alltid haft lite mulligare tjejer. De har dock inte blivit intressanta just för det. Har lite svårt för för smala och för tjocka i ren fysisk attraktion men - Alla tjejerna har varit intelligenta (nåja de flesta) haft humor och varit bra partners helt enkelt.
    Känns viktigare än något eller några kilon hit eller dit.

• Anonym (Trötter)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-14 15:28:50 följande:

Smala tjejer !!!

Bmi 16-19 är idealiskt.

Hon till höger här har perfekt kropp.
    Får hennes bmi till 16,7.

www.instagram.com/reel/C6rQcfCoKSm/

Är det Pelle i ny skepnad tro. Sluta prata om att bmi 16 är bra. Om jag som man hade bmi 16 (176cm) så skulle jag väga under 50kg vilket är mindre än mitt lika långa barn med ätstörning väger.

Du är inte frisk.
  • Anonym (hj)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-14 15:28:50 följande:

Smala tjejer !!!

Bmi 16-19 är idealiskt.

Hon till höger här har perfekt kropp.
    Får hennes bmi till 16,7.

www.instagram.com/reel/C6rQcfCoKSm/

Jag ser ut som henne, men har BMI på 20.

Jag är dock mer vältränad än vad hon är, och har större bröst.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (hj) skrev 2024-05-14 16:03:10 följande:
    Jag ser ut som henne, men har BMI på 20.

Jag är dock mer vältränad än vad hon är, och har större bröst.
    Det är ju svårt att bekräfta.  Men hon hade en väldigt fin timglas figur.  Men om du verkligen ser ut som henne så kan du verkligen vara nöjd.
  • Anonym (Amomyn)
    Anonym (Trötter) skrev 2024-05-14 16:01:53 följande:
    Är det Pelle i ny skepnad tro. Sluta prata om att bmi 16 är bra. Om jag som man hade bmi 16 (176cm) så skulle jag väga under 50kg vilket är mindre än mitt lika långa barn med ätstörning väger.

Du är inte frisk.
    Han har promotat undervikt och ätstörningar för kvinnor i många trådar.
    Det är ett sätt för honom att ?hämnas? för alla kvinnor som ratat honom för att han är kort samt försöka väga upp för kvinnors avvisande av korta män överlag. Typ ? ni ratar oss men vi ratar minsann er också?.
  • Anonym (hj)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-14 16:09:48 följande:
    Det är ju svårt att bekräfta.  Men hon hade en väldigt fin timglas figur.  Men om du verkligen ser ut som henne så kan du verkligen vara nöjd.
    Jag har betydligt snyggare ben. Hon ser ut att inte ha någon muskelmassa överhuvudtaget, vilket inte är så hälsosamt.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (hj) skrev 2024-05-14 16:13:54 följande:
    Jag har betydligt snyggare ben. Hon ser ut att inte ha någon muskelmassa överhuvudtaget, vilket inte är så hälsosamt.
    Ja, lite mer kött på bena hade inte skadat. Men får inte bli för mycket kring höfterna.  BMI över 20 brukar de markerade höftbenen försvinna.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Amomyn) skrev 2024-05-14 16:13:06 följande:
    Han har promotat undervikt och ätstörningar för kvinnor i många trådar.
    Det är ett sätt för honom att ?hämnas? för alla kvinnor som ratat honom för att han är kort samt försöka väga upp för kvinnors avvisande av korta män överlag. Typ ? ni ratar oss men vi ratar minsann er också?.
    Haha, det har inget med att jag blir ratad att göra. Det är bara vad jag anser attraktivt.   Sen är det alltid en massa tjockisar som ska gnälla för att jag gillar smala tjejer.
Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?