• Anonym (Diskussion)

Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?

Föredrar du smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta personer när det kommer till dejting och dylikt? Då jag vet att många har olika definitioner gällande dessa termer så tänker jag att man gärna kan utveckla eller försöka beskriva/visa vad man menar med exempelvis smal, mullig och så vidare, om det nu är det man föredrar. 

Vad föredrar ni och varför? Skriv gärna vilket kön du är också. 

• Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?
  • Anonym (Amomyn)

Normalvikt hos män är det som gäller här. Ingen övervikt någonstans tack för sånt attraherar mig inte.

Tar han inte hand om sin hälsa så bryr han sig inte om sitt liv och troligtvis inte heller om att vårda en relation. 

• Anonym (Linda)

Oerhört omöjligt att svara på då jag i huvudsak attraheras av vad dom har innanför pannbenet och vilken typ av personlighet dom har. 
    Jag kan lockas av livfulla ögon,  en hårig bringa, ett visst ansiktsutseende eller typ grova armar. Alltså detaljer.  Inte förrän jag attraheras av den dom är så kan jag känna fysisk attraktion. 
    Så mina ex och tillfälliga flirtar har alla sett helt random olika ut. En del har varit smala och seniga, en del fullt normala i kroppsform,  några vältränade , en och annan kort och mager , några väldigt långa och en del överviktiga på olika sätt - allt från den lätt goa magen av några få kilon över till väldigt stora feta lastbilschaffisar  
    .. 

Dom har helt enkelt sett ut som allt från beniga Mick Jagger till kroppshydda A la Leif GW Persson... 

• Anonym (hj)

Det varierar, det beror på vem jag är kär i. Utan förälskelse-ingen sexuell attraktion.

Den jag gillar nu är inte överviktig, men han är 40+ och har lite mage. 

Den innan var underviktig.

Jga har problem med kraftig övervikt, har aldrig känt attraktion till någon som är det.

Är själv smal, på gränsen till för smal.

• Anonym (hj)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-14 15:04:46 följande:

Oerhört omöjligt att svara på då jag i huvudsak attraheras av vad dom har innanför pannbenet och vilken typ av personlighet dom har. 
    Jag kan lockas av livfulla ögon,  en hårig bringa, ett visst ansiktsutseende eller typ grova armar. Alltså detaljer.  Inte förrän jag attraheras av den dom är så kan jag känna fysisk attraktion. 
    Så mina ex och tillfälliga flirtar har alla sett helt random olika ut. En del har varit smala och seniga, en del fullt normala i kroppsform,  några vältränade , en och annan kort och mager , några väldigt långa och en del överviktiga på olika sätt - allt från den lätt goa magen av några få kilon över till väldigt stora feta lastbilschaffisar  
    .. 

Dom har helt enkelt sett ut som allt från beniga Mick Jagger till kroppshydda A la Leif GW Persson... 

Exakt detta, attraheras av intellekt, charm, humor och personlighet. Något mer som är svårt att sätta fingret på, men en slags kvickhet.
  • Anonym (Erika)
    Anonym (Linda) skrev 2024-05-14 15:04:46 följande:

.. 

Håller med på alla punkter! 

Det är detaljerna som gör ifall man går vidare och vad som finns innanför pannbenet.

• Anonym (yxa)

Normalvikt och strax under mullig så nåt kg extra gör absolut inget 
    Mulliga/feta /smala är inget för mig  

• Anonym (Erfaren_ man)

Jag är man. 

Föredrar smala tjejer, men medium funkar också bra. 

• Anonym (Kvinna)

allt från mittemellan till mulliga

• Anonym (Mm)

Jag har ingen direkt preferens om vikt utan det är helheten med kroppen och utseendet som avgör om mannen är attraktiv utseendemässigt. Men inte gärna för överviktig eftersom det är farligt.

• Anonym (K)

Föredrar normalviktiga kvinnor men hellre ett kilo för mycket än för litet. Och rumpan får gärna vara ordentligt mullig.

Svar på tråden Attraheras du mest av personer som är smala, mitt emellan, mulliga eller tjocka/feta?