• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (gg) skrev 2024-03-28 13:40:08 följande:
    Jag har aldrig sett kvinnor efterfråga en viss storlek hos en man. Vet inte var du söker kvinnor. Det kanske förekommer i få fall, men tror inte på att det är vanligt. När det gäller sex för egen del så skiter jag fullständigt i storlek faktiskt, så länge  det inte handlar om micropenis och sex inte går att genomföra.

Min nuvarande fling har redan sagt till mig att han inte har stor, det har inte förändrat hur mycket jag vill ha honom överhuvudtaget. Han gillar inte oralsex heller, så alla är inte som du.

Det är sättet du uttrycker dig på som är lite respektlöst, åsikter får du såklart ha som alla andra.
    Håller med till punkt och pricka, väl formulerat
  • Anonym (Lina)

Fittor känns nog rätt lika. Kan nog skilja lite i storlek och våthet 

• Anonym (Hej)

En fitta ska vara trång och våt, då är den som skönast. 😃

• Anonym (Mattias)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 02:36:40 följande:
    Nej, inte mogna kvinnor som är medlemmar på ett familjeorienterat diskussionsforum. 
    Knappast i verkliga livet heller, utom i vissa undergrupper av kedjerökande socialfall till white trash-kvinnor som vuxit upp i slummen och inte lärt sig mer vett än så. En minoritet som knappast söker sig till seriösa platser online likt denna. 

Nej, det är ingen fördom då jag vet hur autistiska incels fungerar efter mer än tio års tradig erfarenhet av dem online och även i verkliga livet. Har lärt mig att förstå vid det här laget vilka män som är seriösa mot de troll som saknar social smidighet och bara ska bråka.

Jo, det är respektlöst som fan att säga så vulgära saker till kvinnor härinne. Du visar verkligen att du saknar samma sociala folkvett precis som de autistiska incelsnubbar jag haft oturen att möta genom åren.

Bara en sån sak som att du inte begriper att det är skillnad på en renodlad kontaktsida där folk söker specifikt efter sex gentemot härinne där fokuset är barn och familjeliv. Det vittnar verkligen om din egen bristande EQ och sociala förmåga. 

Men ska du klaga på kvinnors underliv så får du också vara beredd på mothugg som sagt. 
    Och jag är numera helt seriös i min egen tro att männens små könsorgan utgör problemet i att inte känna något vid sex. Både för män och för kvinnor.

Budskapet från mig till andra kvinnor härinne blir således - undvik korta män med små armar och små ben. De är sannolikt också små i kalsongerna.

Du har en annorlunda bild av kvinnors ordval. Samtidigt känns du nedvärderande och fördomsfull gentemot vissa grupper i samhället. 

Hur har du kommit fram till att de är autistiska och incels?

Jag tycker inte det är vulgärt att skriva fitta om trådstartaren själv valt det ordvalet. Då tycker jag andra läser på egen risk.

När man specifikt söker efter sex hamnar sexuella preferenser i förgrunden och på sin spets. Då är det ju rimligt att ta efterforskningar därifrån. Som jag ser det är det också generellt mycket mer fokus i samhället på mannens storlek i förhållande till kvinnans.

Jag har inte klagat på kvinnors underliv. Däremot svarade jag på trådstartarens fråga. Det är ju mer du som klagar på mäns storlek. Du pratar ju till och med om att undvika små penisar. För övrigt ingår inte jag där. Spelar dock mindre roll i sammanhanget.

• Anonym (Mattias)
    Anonym (gg) skrev 2024-03-28 13:40:08 följande:
    Jag har aldrig sett kvinnor efterfråga en viss storlek hos en man. Vet inte var du söker kvinnor. Det kanske förekommer i få fall, men tror inte på att det är vanligt. När det gäller sex för egen del så skiter jag fullständigt i storlek faktiskt, så länge  det inte handlar om micropenis och sex inte går att genomföra.

Min nuvarande fling har redan sagt till mig att han inte har stor, det har inte förändrat hur mycket jag vill ha honom överhuvudtaget. Han gillar inte oralsex heller, så alla är inte som du.

Det är sättet du uttrycker dig på som är lite respektlöst, åsikter får du såklart ha som alla andra.

Det har hänt att jag varit inne och tittat på sidor där folk enbart söker över sex. Där är det vanligt att kvinnor tar upp storlek på mannens organ. Dock är det inte där jag söker. Ok. Jag har hela tiden antagit att det är olika.

Hoppas det kommer funka bra mellan er. Det är väl självklart att alla inte är som jag. Lite märkligt att du skriver så med tanke på att jag faktiskt skrev "Alla har inte samma fokus", i texten du svarade på.

Jag tycker inte det är respektlöst med tanke på att jag använt samma ordval som trådstartaren. Det vill säga, då får man förvänta sig ord som fitta och trång, om man fortsätter läsa efter att ha sett ämnet. Jag svarade ärligt på en fråga. Det är sällsynt att jag pratar om sådant annars. Dock har det hänt att kvinnan på eget bevåg berättat att hon är trång eller väldigt trång. För att locka. Sällsynt som sagt dock.

• Anonym (gg)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-29 14:49:04 följande:

Det har hänt att jag varit inne och tittat på sidor där folk enbart söker över sex. Där är det vanligt att kvinnor tar upp storlek på mannens organ. Dock är det inte där jag söker. Ok. Jag har hela tiden antagit att det är olika.

Hoppas det kommer funka bra mellan er. Det är väl självklart att alla inte är som jag. Lite märkligt att du skriver så med tanke på att jag faktiskt skrev "Alla har inte samma fokus", i texten du svarade på.

Jag tycker inte det är respektlöst med tanke på att jag använt samma ordval som trådstartaren. Det vill säga, då får man förvänta sig ord som fitta och trång, om man fortsätter läsa efter att ha sett ämnet. Jag svarade ärligt på en fråga. Det är sällsynt att jag pratar om sådant annars. Dock har det hänt att kvinnan på eget bevåg berättat att hon är trång eller väldigt trång. För att locka. Sällsynt som sagt dock.

Vad är det för konstigt uttryck, du väljer väl själv hur du skriver och hur du uttrycker dig. Ts väljer väl inte åt dig.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (gg) skrev 2024-03-30 01:48:08 följande:
    Vad är det för konstigt uttryck, du väljer väl själv hur du skriver och hur du uttrycker dig. Ts väljer väl inte åt dig.
    TS valde ämnet och ordet fitta samt frågan om fittor. För min del finns det ingen anledning att ändra, bara for att vissa tycker det är vulgärt. Jag ser det som kutym att inte ?rätta? andras ordval genom att själv byta ord. Om jag inte vill signalera något genom ett byte förstås. Fanns ingen anledning här som sagt. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 01:18:56 följande:
    Själv skulle jag nog aldrig dejta en kort man då logiken och mina egna ögon säger mig att korta män oftast har korta lemmar (ben och armar) och även penisen är ju en lem. 

Finns dock etniskt svenska män som också är korta och klent utrustade därnere.

Börjar nästan tro att kvinnor förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att korta män är oattraktiva är deras blygsamma storlek i byxan.
    Vill bara inflika att mannen som jag dejtar är 164 cm lång. Han är definitivt inte klent utrustad utan alldeles perfekt. 😋
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (L) skrev 2024-03-30 02:45:48 följande:
    Vill bara inflika att mannen som jag dejtar är 164 cm lång. Han är definitivt inte klent utrustad utan alldeles perfekt. 😋
    Haha tänkte väl det!
    Hur lång är du? :)
  • Anonym (L)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-30 02:57:25 följande:
    Haha tänkte väl det!
    Hur lång är du? :)
    Också 164 cm. Mannen är precis lika manlig som alla längre män jag träffat. 
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?