Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-28 02:36:40 följande:
Nej, inte mogna kvinnor som är medlemmar på ett familjeorienterat diskussionsforum.
Knappast i verkliga livet heller, utom i vissa undergrupper av kedjerökande socialfall till white trash-kvinnor som vuxit upp i slummen och inte lärt sig mer vett än så. En minoritet som knappast söker sig till seriösa platser online likt denna.
Nej, det är ingen fördom då jag vet hur autistiska incels fungerar efter mer än tio års tradig erfarenhet av dem online och även i verkliga livet. Har lärt mig att förstå vid det här laget vilka män som är seriösa mot de troll som saknar social smidighet och bara ska bråka.
Jo, det är respektlöst som fan att säga så vulgära saker till kvinnor härinne. Du visar verkligen att du saknar samma sociala folkvett precis som de autistiska incelsnubbar jag haft oturen att möta genom åren.
Bara en sån sak som att du inte begriper att det är skillnad på en renodlad kontaktsida där folk söker specifikt efter sex gentemot härinne där fokuset är barn och familjeliv. Det vittnar verkligen om din egen bristande EQ och sociala förmåga.
Men ska du klaga på kvinnors underliv så får du också vara beredd på mothugg som sagt.
Och jag är numera helt seriös i min egen tro att männens små könsorgan utgör problemet i att inte känna något vid sex. Både för män och för kvinnor.
Budskapet från mig till andra kvinnor härinne blir således - undvik korta män med små armar och små ben. De är sannolikt också små i kalsongerna.
Du har en annorlunda bild av kvinnors ordval. Samtidigt känns du nedvärderande och fördomsfull gentemot vissa grupper i samhället.
Hur har du kommit fram till att de är autistiska och incels?
Jag tycker inte det är vulgärt att skriva fitta om trådstartaren själv valt det ordvalet. Då tycker jag andra läser på egen risk.
När man specifikt söker efter sex hamnar sexuella preferenser i förgrunden och på sin spets. Då är det ju rimligt att ta efterforskningar därifrån. Som jag ser det är det också generellt mycket mer fokus i samhället på mannens storlek i förhållande till kvinnans.
Jag har inte klagat på kvinnors underliv. Däremot svarade jag på trådstartarens fråga. Det är ju mer du som klagar på mäns storlek. Du pratar ju till och med om att undvika små penisar. För övrigt ingår inte jag där. Spelar dock mindre roll i sammanhanget.