Anonym (gg) skrev 2024-04-22 20:18:54 följande:
Vad elaka ni är i tråden många av er.
Min fitta är likadan som när jag var 17-21, skulle säga att den förändrades lite av barnafödande då. Men i jämförelse med hur kåt jag var då så är jag betydligt mer kåt nu över 40. Jag kommer lättare, har inte lika många komplex, det jag inte gillar har jag numera råd att fixa, vilket är nice.
Med den personen jag flörtar lite med nu kan jag ibland bli blöt bara av att tänka på honom. Eller när vi har personalmöte (han är en kollega) så kan jag bli blöt bara av att se hur han tittar på mig. Jag var iof ganska kåt som ung med, men inte på det här sättet. Tror säkert det är likadant för många kvinnor i min ålder.
Jag ser ju väldigt bra ut för min ålder, han ser mer ut som sin ålder, men jag upplever att det spelar mindre och mindre roll ju äldre jag själv blir. Jag vet att han vill ha mig också, om han också vill ha yngre spelar mig ingen roll faktiskt, jag vet vilka fördelar jag har.
Det är i klimakteriet/ förklimakteriet det blir slappt i fittan. Ingen träning i världen kan göra någonting åt det. Vaginalkräm med östrogen kan däremot, så börja tidigt (det gjorde jag, och blir bara tajtare med åren).