• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-05-04 03:42:40 följande:
    Knappast. Se du till din egen kokosnöt till hjärna.

Jag svarar bara med samma medicin som ni själva delar ut härinne. Det är inget fel på kvinnors underliv som sagt. Hela tråden handlar bara om osäkra män som projicerar sin egen otillräcklighet på kvinnor.
    Lite gulligt på konstigt sätt hur du slänger ur dig förolämpningar åt alla som inte håller med dig. Och du upprepar samma igen så jag måste ställa frågan hur många fitt hm förståt underliv har du ens varit i med dina fingrar? Den här incellen som du kallar mig har ändå erfarenhet av ett gäng och fattar inte hur du inte kan förstå att det så klart är skillnad på storleken på fittor också. Men fortsätt du och tro att det inte är alla prinskorvar som är för små och inte din hallongrotta som är stor😘
  • Anonym (Sankac)

Och som vanligt i dessa trådar börjar de bli "häckling" av andras kommentarer...
    *Suck*

• Anonym (Hej)

Jag skulle vilja ha en trång och våt fitta att tränga in i! Det hade varit underbart! ☺️

• prospicientia
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-05 13:45:16 följande:

Jag skulle vilja ha en trång och våt fitta att tränga in i! Det hade varit underbart! ☺️

Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
  • prospicientia
    prospicientia skrev 2024-05-05 14:07:43 följande:
    Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
    Det kanske i och för sig har med andra saker att göra också om det gör ont...
  • Anonym (Att folk inte fattar...)
    Anonym (gg) skrev 2024-04-22 20:18:54 följande:
    Vad elaka ni är i tråden många av er.

Min fitta är likadan som när jag var 17-21, skulle säga att den förändrades lite av barnafödande då. Men i jämförelse med hur kåt jag var då så är jag betydligt mer kåt nu över 40. Jag kommer lättare, har inte lika många komplex, det jag inte gillar har jag numera råd att fixa, vilket är nice.

Med den personen jag flörtar lite med nu kan jag ibland bli blöt bara av att tänka på honom. Eller när vi har personalmöte (han är en kollega) så kan jag bli blöt bara av att se hur han tittar på mig. Jag var iof ganska kåt som ung med, men inte på det här sättet. Tror säkert det är likadant för många kvinnor i min ålder.

Jag ser ju väldigt bra ut för min ålder, han ser mer ut som sin ålder, men jag upplever att det spelar mindre och mindre roll ju äldre jag själv blir. Jag vet att han vill ha mig också, om han också vill ha yngre spelar mig ingen roll faktiskt, jag vet vilka fördelar jag har.
    Det är i klimakteriet/ förklimakteriet det blir slappt i fittan. Ingen träning i världen kan göra någonting åt det. Vaginalkräm med östrogen kan däremot, så börja tidigt (det gjorde jag, och blir bara tajtare med åren).
  • Anonym (Bagarn)

Som svar på originalfrågan så är det ju inte konstigare än att kukar kan vara olika långa och tjocka, Ja de flesta fittor är olika både utanpå och inuti, en del är vackra och andra ser ut som en hafsigt packad resväska vissa är trånga andra ska vi säga rymligare. Sen har det ju med muskulatur och göra någon som är lite slappfittad kan ju ändå öva upp sina muskler så de kan spänna dem och ändå bli hyffsat tajta. Men det viktigaste för att någon ska bli skön att ligga med är ju ändå hur man är i sängen och hur kontakten är, hur mycket man vill ligga med just den här personen och hur pass bra man är på att läsa av varandra. Så någon som är ett fantastiskt ligg för mig skulle kunna vara ett helt värdelöst ligg för min kompis.

• Anonym (Killeä)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-30 02:16:45 följande:
    Nej, de upprörda härinne är ju snarare ni incels som ska projicera er egen osäkerhet på andra. Mitt hjärta är det inga som helst fel på förövrigt.

Nej, det kommer jag inte att göra då problemet inte hittas i min kropp. Gå du och gör den där välbehövliga penisförlängningen istället. Om det nu ens finns några sådana med lyckade resultat för era små minispikar. 

Nej, de flesta vuxna använder inte vulgära okvädningsord för människors könsdelar. Endast White trash som saknar klass. 
    Har det blivit en grej att kalla alla killar med en åsikt eller intresse för Incels? Har sett i flera trådar hur ordet flödar fritt från kvinnor. Som att kalla alla för h*ror eller N***r. Inga som helst konsekvenstänk utan ordet kastas ut helt fritt.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Att folk inte fattar...) skrev 2024-10-05 08:03:41 följande:
    Det är i klimakteriet/ förklimakteriet det blir slappt i fittan. Ingen träning i världen kan göra någonting åt det. Vaginalkräm med östrogen kan däremot, så börja tidigt (det gjorde jag, och blir bara tajtare med åren).
    Jag är verkligen inte slapp i förklimakteriet. Blev slappare av min fem kilos son 
  • New  Dawn

Samma fitta kan kännas olika.
    Det som gör att en fitta känns trängre kan antingen vara att kvinnan inte är kåt... Och att hon är riktigt kåt, då sväller slidväggen, särskilt närmast mynningen.
    Att tappa kåtheten en bit i sexakten kan göra att fittan känns större, då det finns lubrikation men svullnaden lagt sig. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Flickvänn)

Det är klart som korvspad att vi känns olika efter som vi inte är stöpta i samma form   

• Anonym (Japp)
    Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
    Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

Det är definitivt olika. En del kvinnor har tightare fittor och därför är de skönare att knulla. De bästa fittorna kommer från atletiska kroppar. Låg med en kvinna på 55 år som var otroligt vältränad, och det var bland de bästa sexen jag haft.

Varsågod att ogilla inlägget mina vänner!
  • Anonym (O)

Vill bara inflika en grej till killar som kanske inte tänkt på det. När vi är förstoppade så blir vi mycket tightare. Men låt inte det förstöra stämningen ;)

• Anonym (Killeä)
    Anonym (O) skrev 2024-10-14 06:44:35 följande:

Vill bara inflika en grej till killar som kanske inte tänkt på det. När vi är förstoppade så blir vi mycket tightare. Men låt inte det förstöra stämningen ;)

Som att stoppa in en buttplug på er
  • Dunderton

Ja, olika fittor känns olika. Både Hur trånga de känns men också hur mjuka eller fasta de är, liksom som om det är olika hur ?fluddigt? det är. Trångheten är säkert en träningssak.

inget konstigt med detta, är ju inte konstigt om olika kukar känns olika.

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?