• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Micke) skrev 2024-03-24 08:45:38 följande:

Jag förstår inte resonemanget vissa män har. Enligt deras preferenser låter det som att idealet är en 12-13 årig oskuld. Nu kommer jag inte på svenska ordet men för mig handlar det om connection, hur mycket hon vill ha mig och hur förälskade vi är i varandra. Fittan är inget man tänker på när det går riktigt hett till.

Det ska vara en varm, villig kvinna som jag är kär i. Det väljer jag varje dag framför en trång ointresserad tonårstjej. 
    Innan nån säger att jag kan tänka mig sistnämnda alternativet. Nej inte ens som singelman.

Me like your input! Glad Nu fick i alla fall jag hoppet åter om en skön samsyn mellan tjejer och killar. 
  • Anonym (Allt)

För mig är en skön ?fitta? inte bara själva grottan utan hela bilden. Inte för våt, ett erotiskt bemötande, en uppenbar vilja, en tilltalande kropp, en skön hud där känslan strålar från handen vidare till hjärnan och vidare till kuken. Då är fittan skön som bara fn.

• Anonym (Hm)
    Smecker skrev 2024-03-24 11:11:27 följande:

Förstår inte det kontroversiella i att olika fittor känns olika. En och samma kan också kännas olika, beroende på kontexten. Känns alla kukar likadana?

Sedan kan man ju uttrycka det mer eller mindre smakligt och respektfullt, men det är en annan sak.

Inte sett en liknade tråd startad av en kvinna där kukar diskuteras på detta sätt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hm)
    Anonym (martin92) skrev 2024-03-24 19:32:47 följande:
    Det finns många diskussioner om kukar och kukstorlek här på forumet, och det är ett vanligt diskussionsämne även i verkliga livet i min erfarenhet. Den här tråden startades dessutom av en kvinna som var intresserad av mäns perspektiv. 
    De är startade av män, mest män son är intresserade. Det mäts på alla möjliga sätt m.m.
  • Anonym (Lina)

Klart de är startat av vän , ingen kvinna skulle starta sånna här trådar 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?