Anonym (Mattias) skrev 2024-03-29 14:35:12 följande:
Du har en annorlunda bild av kvinnors ordval. Samtidigt känns du nedvärderande och fördomsfull gentemot vissa grupper i samhället.
Hur har du kommit fram till att de är autistiska och incels?
Jag tycker inte det är vulgärt att skriva fitta om trådstartaren själv valt det ordvalet. Då tycker jag andra läser på egen risk.
När man specifikt söker efter sex hamnar sexuella preferenser i förgrunden och på sin spets. Då är det ju rimligt att ta efterforskningar därifrån. Som jag ser det är det också generellt mycket mer fokus i samhället på mannens storlek i förhållande till kvinnans.
Jag har inte klagat på kvinnors underliv. Däremot svarade jag på trådstartarens fråga. Det är ju mer du som klagar på mäns storlek. Du pratar ju till och med om att undvika små penisar. För övrigt ingår inte jag där. Spelar dock mindre roll i sammanhanget.
Nej, det har jag inte då jag umgås med helt normala kvinnor med vanligt folkvett i verkliga livet såväl som härinne.
Lågklassiga skräpmänniskor uttrycker sig vulgärt och grovt med könsord såsom du. Trash som tillhör samhällets botten.
Trådstartaren är heller ingen kvinna. Att du inte fattar detta säger rätt mycket om din egen bristande kännedom om kvinnor i allmänhet.
Har redan svarat på den frågan - autism finns att läsa om och jag har haft oturen att möta dem online under många år nu. Man lär sig att känna igen de autistiska incelmännens vrickade resonemang och verklighetsfrånvända kvinnosyn då de ofta saknar kunskap om hur kvinnor fungerar. Som du.
Spelar ingen roll. Du var vulgär och kom med en spydig kommentar till kvinnor om vad de borde göra för att kompensera för sin "slapphet". Flera härinne reagerade på detta och du fattar ändå inte att det du sa var oförskämt? Bara lägg ner.
Och ja, ska du vara nedrig mot kvinnors underliv så var beredd på samma beska ton kring mäns prinskorvar.