• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-29 14:35:12 följande:

Du har en annorlunda bild av kvinnors ordval. Samtidigt känns du nedvärderande och fördomsfull gentemot vissa grupper i samhället. 

Hur har du kommit fram till att de är autistiska och incels?

Jag tycker inte det är vulgärt att skriva fitta om trådstartaren själv valt det ordvalet. Då tycker jag andra läser på egen risk.

När man specifikt söker efter sex hamnar sexuella preferenser i förgrunden och på sin spets. Då är det ju rimligt att ta efterforskningar därifrån. Som jag ser det är det också generellt mycket mer fokus i samhället på mannens storlek i förhållande till kvinnans.

Jag har inte klagat på kvinnors underliv. Däremot svarade jag på trådstartarens fråga. Det är ju mer du som klagar på mäns storlek. Du pratar ju till och med om att undvika små penisar. För övrigt ingår inte jag där. Spelar dock mindre roll i sammanhanget.

Nej, det har jag inte då jag umgås med helt normala kvinnor med vanligt folkvett i verkliga livet såväl som härinne. 

Lågklassiga skräpmänniskor uttrycker sig vulgärt och grovt med könsord såsom du. Trash som tillhör samhällets botten.

Trådstartaren är heller ingen kvinna. Att du inte fattar detta säger rätt mycket om din egen bristande kännedom om kvinnor i allmänhet.

Har redan svarat på den frågan - autism finns att läsa om och jag har haft oturen att möta dem online under många år nu. Man lär sig att känna igen de autistiska incelmännens vrickade resonemang och verklighetsfrånvända kvinnosyn då de ofta saknar kunskap om hur kvinnor fungerar. Som du. 

Spelar ingen roll. Du var vulgär och kom med en spydig kommentar till kvinnor om vad de borde göra för att kompensera för sin "slapphet". Flera härinne reagerade på detta och du fattar ändå inte att det du sa var oförskämt? Bara lägg ner. 

Och ja, ska du vara nedrig mot kvinnors underliv så var beredd på samma beska ton kring mäns prinskorvar. 
    Anonym (man 50) skrev 2024-03-28 11:41:51 följande:
    Studie efter studie har undersökt om det finns någon koppling mellan penisstorlek och andra kroppsmått (längd, skostorlek mm mm). Ingen sådan koppling finns, så tyvärr är enda tillförlitliga sättet att ta reda på hur stor penis en man har att ha sex med honom.
    Trams. Penisen är en lem som sagt. Armar och ben, fingrar är också lemmar och är dessa korta som stumpar så lär även penisen vara detta, även om ni korta tomtenissar gärna vill inbilla oss nåt annat. 
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-03-28 11:35:37 följande:
    Det finns inga små små pillesnoppar utan det är musslorna som är för slappa och hoppas jag inte uttrycker mig vulgärt nu😃 klart det finns kvinnor som använder ordet kuk fitta och knulla.
    White trash och autistiska incelgubbar ja. De som saknar socialt vett och inte vet hur man beter sig anständigt. 

Underliv är som sagt elastiska och kan anpassa sig efter olika storlekar. Att kvinnor skulle vara "otrånga" är mestadels en bluff och projicering av kortväxta nissar med komplex för sina egna minigurkor. 
    Anonym (elise) skrev 2024-03-28 06:34:53 följande:
    Det är allmänt känt att ju äldre en kvinna är, desto torrare och mindre elastisk är hennes underliv. Börjar nästan tro att män förstår detta på ett undermedvetet plan också. Att ett delskäl till att äldre kvinnor är oattraktiva är deras torra och oelastiska underliv.
    Och? Vem har talat om gamla tanter här som förlorat spänst och muskler på ålderns höst? Gamla gubbar med ölbukar och slapptaskar blir inte precis mer ungdomliga med åren de heller. De är inte attraktiva för unga kvinnor annat än i feta gubbsluskars ynkliga önskedrömmar. 
  • Anonym (elise)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-19 03:52:53 följande:
    Och? Vem har talat om gamla tanter här som förlorat spänst och muskler på ålderns höst? Gamla gubbar med ölbukar och slapptaskar blir inte precis mer ungdomliga med åren de heller. De är inte attraktiva för unga kvinnor annat än i feta gubbsluskars ynkliga önskedrömmar. 
    Okej då, tanter över 40 är väl inte det vi diskuterar här då alltså. 
  • Anonym (Hum)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-19 05:25:21 följande:
    Okej då, tanter över 40 är väl inte det vi diskuterar här då alltså Vi gamla får bara åka med:)
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-19 03:49:48 följande:
    White trash och autistiska incelgubbar ja. De som saknar socialt vett och inte vet hur man beter sig anständigt. 

Underliv är som sagt elastiska och kan anpassa sig efter olika storlekar. Att kvinnor skulle vara "otrånga" är mestadels en bluff och projicering av kortväxta nissar med komplex för sina egna minigurkor. 
    Du citerar mig, men jag är varken white trash eller autistisk incellgubbe.

Du menar alltså att det finns minigurkor medan inga stora musslor😃🤣
  • Anonym (Ant)

Oja olika fittor är sköna. Avskyr slappa och torra. 

• Björkenli
    Anonym (L) skrev 2024-03-30 02:45:48 följande:
    Vill bara inflika att mannen som jag dejtar är 164 cm lång. Han är definitivt inte klent utrustad utan alldeles perfekt. 😋
    Det finns ingen koppling mellan längd på mannen och storleken på hans könsorgan
  • JJ19
    Björkenli skrev 2024-04-21 11:17:07 följande:
    Det finns ingen koppling mellan längd på mannen och storleken på hans könsorgan
    Det stämmer nog som du säger.
    Men fötterna då? Stor fötter, stor??
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?