• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Knut)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
    Sån oroligt tråkig och nedvärderande syn på kvinnors åldrande. Här är essensen av hur kvinnor objektifieras och döms utifrån utseende.

Sluta kalla det förfall av kroppen, det är en förändring och inget man ska behöva skämmas över, det är naturligt. Men män som konsumerar för mycket porr har svårt att se förbi dessa små detaljer. Ni är matade av ett ideal som få kan uppnå och hålla kvar. Hormoner styr och ställer en massa med kvinnans kropp genom livet, istället för att skambelägga det så beundra vad kvinnors kroppar faktiskt kan göra och åstadkomma.

Sen är det skillnad på hur huden förändras, hur fettdepåerna omfördelas och påverkas av hormonernas skiftningar mot hur musklerna i slidan fungerar. Är man aktiv sexuellt så märks det oftast inte någon skillnad och man kan mycket väl vara tajtare efter 40 och 50 än tidigare i livet då slidmusklerna är mer aktiva från sex och kåthet.  
  • Anonym (gg)
    Anonym (Knut) skrev 2024-04-23 12:11:37 följande:
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:Sån oroligt tråkig och nedvärderande syn på kvinnors åldrande. Här är essensen av hur kvinnor objektifieras och döms utifrån utseende.

Sluta kalla det förfall av kroppen, det är en förändring och inget man ska behöva skämmas över, det är naturligt. Men män som konsumerar för mycket porr har svårt att se förbi dessa små detaljer. Ni är matade av ett ideal som få kan uppnå och hålla kvar. Hormoner styr och ställer en massa med kvinnans kropp genom livet, istället för att skambelägga det så beundra vad kvinnors kroppar faktiskt kan göra och åstadkomma.

Sen är det skillnad på hur huden förändras, hur fettdepåerna omfördelas och påverkas av hormonernas skiftningar mot hur musklerna i slidan fungerar. Är man aktiv sexuellt så märks det oftast inte någon skillnad och man kan mycket väl vara tajtare efter 40 och 50 än tidigare i livet då slidmusklerna är mer aktiva från sex och kåthet.  
    Håller med om det sista, men i viss mån gäller det kroppen i övrigt med, hålla sig aktiv är alltid bra. Jag tränar mycket, så länge det kommer vara möjligt. Mina föräldrar tränar också, min pappa på ett ganska extremt sätt, springer maraton, cyklar genom länder i Sydostasien etc, det har hållit honom ungdomlig. 
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-22 18:17:19 följande:
    Kvinnor börjar bli förslappade när de är över 40. Det är bara att kolla på alla hängbröst, gäddarmar, bulldogkinder, rynkiga handryggar. Hud och muskler blir bara slappare och slappare, det är väl inte så konstigt att det påverkar fittan med. Kvinnor över 40 och "sexför ålder" är väl att ta i. Det finns en naturlig anledning till att män i alla åldrar föredrar yngre kvinnor som är tightare, våtare och kåtare.
    Sicket typiskt inceltrams du kommer med här. Kvinnor blir inte förslappade vid 40 om de tagit hand om sig själva.

Möjligen att vissa kan få lite mer hängiga bröst efter amning men detta är ju naturligt, lite som när ni män tappar håret och desperat ska göra massa gräsliga combovers av de få hårstrån som sitter kvar på er annars helt glatta hjässa. Samma med ölfet gubbmage som många tyvärr vägrar göra nåt åt.

Och kvinnans underliv (sluta äckla dig med vulgära könsord) blir inte nödvändigtvis slappt efter barnafödande om hon väljer att träna musklerna därnere.

Nej, det är inte att "ta i" då de flesta kvinnor är sexuellt aktiva även efter 40. 

Om män verkligen hade föredragit yngre kvinnor för relationer så hade de kunnat åka till valfritt fattigt land och hämta hem en ung tjej att utnyttja. Något en övervägande majoritet av männen inte gör då de flesta av dem verkar trivas bäst med de kvinnor som befinner sig i samma ålder som de själva.

Asociala kufar som inte kan få en kvinna på hemmaplan tillhör undantaget.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-04-22 08:14:31 följande:
    Hade du varit så elastisk som du säger hade kanske inte prinskorvarna varit ett problem. Du kanske ska lyssna på dom män som säger att det är stor skillnad, men tufft att inse att du har en snapp fi... Förlåt menar hallongrotta🤗

Låter ju fullkomligt naivt att inte inse att både kvinnor och män är olika där nere.
    Snarare du som ska sluta projicera dina egna tillkortakommanden på mig och andra kvinnor härinne. Problemet ligger i era små daggmaskar, inte hos kvinnornas underliv. Är så uppenbart varför incels startar såna här trådar.
  • Anonym (Sankac)

Familjeliv.se i ett nötskal.
    Så fort någon undrar om något så blir det automatiskt incels fel. 🤔
    Varför kan inte alla kalla könen för vad dom är istället för att kalla dom knäppa saker som typ "daggmask"  etc.. varför kan man inte bara hålla en saklig dialog med fakta istället.

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-24 02:24:25 följande:
    Snarare du som ska sluta projicera dina egna tillkortakommanden på mig och andra kvinnor härinne. Problemet ligger i era små daggmaskar, inte hos kvinnornas underliv. Är så uppenbart varför incels startar såna här trådar.
    Du låter lite arg och upprörd tänk på hjärtat🤗
    Blir lite nyfiken nu vilka tillkortakommanden jag försöker projisera på dig och andra kvinnor?

Det jag vände mig mot är det du skriver om att det inte finns några fittor som är mer slappa än andra. Hör du inte hur dumt och okunnigt det låter? Gissar att daggmaskar här är en metafor för kuk? Och ditt påstående är ju lika dumt som om jag skulle säga att det inte finns några små kukar utan bara slappa fittor. 

Och dom flesta vuxna tycker att kuk och fitta är ett vedertaget ord.

Tänk på hjärtat nu och gör lite knipövningar.
  • Gävleman51

Jag tycker att det är lika skönt med en 18åring som en 50+, just fittan är lika skön oavsett ålder. Största skillnaden är hur blöt den är, och jag älskar att smeka och slicka hela tjejen/kvinnan.
    Då brukar det bli bra med fittan också.
    Alla jag varit med är väldigt sköna,vissa är inte lika trånga men ändå underbart sköna.

• prospicientia

Har inte fått prova så särskilt många organ, men ja, det är skillnad. En del känns mycket skönare bakifrån, andra är skönt i missionären, det är skillnad på hur det känns i olika vinklar och med vissa är det lättare att komma än andra...

• Anonym (Katten)
    prospicientia skrev 2024-04-29 19:45:16 följande:

Har inte fått prova så särskilt många organ, men ja, det är skillnad. En del känns mycket skönare bakifrån, andra är skönt i missionären, det är skillnad på hur det känns i olika vinklar och med vissa är det lättare att komma än andra...

Så om man inte är så trång men män ändå kommer fort är man ändå skön?
  • Hjelm
    Anonym (Micke) skrev 2024-03-24 08:45:38 följande:

Jag förstår inte resonemanget vissa män har. Enligt deras preferenser låter det som att idealet är en 12-13 årig oskuld. Nu kommer jag inte på svenska ordet men för mig handlar det om connection, hur mycket hon vill ha mig och hur förälskade vi är i varandra. Fittan är inget man tänker på när det går riktigt hett till.

Det ska vara en varm, villig kvinna som jag är kär i. Det väljer jag varje dag framför en trång ointresserad tonårstjej. 
    Innan nån säger att jag kan tänka mig sistnämnda alternativet. Nej inte ens som singelman.

Ja, jag hoppas att du inte hade valt en "ointresserad" tjej oavsett ålder eftersom det hade varit våldtäkt...
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?