• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-23 22:32:40 följande:

Till de sura tjejerna: Otrång fitta kan vägas upp med bra avsugning.

Till de småpittade männen - problemet ligger inte i kvinnornas underliv utan snarare i er egen otillräckliga storlek därnere.

Ett bra sätt att väga upp detta är att skaffa lite självinsikt istället för att projicera er storleksfixering på kvinnor. 

Och nej - kvinnor kommer inte att vilja andas i närheten av små prinskorvar, ännu mindre göra något sexuellt med dem. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 03:03:13 följande:
    Till de småpittade männen - problemet ligger inte i kvinnornas underliv utan snarare i er egen otillräckliga storlek därnere.

Ett bra sätt att väga upp detta är att skaffa lite självinsikt istället för att projicera er storleksfixering på kvinnor. 

Och nej - kvinnor kommer inte att vilja andas i närheten av små prinskorvar, ännu mindre göra något sexuellt med dem. 
    BÅDE liten penis och slappt underlivet är väl ett problem. Det ena utesluter inte det andra, och nu handlar ju tråden om kvinnornas underliv och om det är olika skönt.
    Och en normal till välutrustad man kan väl också känna skillnad precis som en med liten penis. Att det är skönt med olika kvinnor.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-27 10:22:50 följande:
    BÅDE liten penis och slappt underlivet är väl ett problem. Det ena utesluter inte det andra, och nu handlar ju tråden om kvinnornas underliv och om det är olika skönt.
    Och en normal till välutrustad man kan väl också känna skillnad precis som en med liten penis. Att det är skönt med olika kvinnor.
    *OLIKA skönt med olika kvinnor
  • Anonym (Raketen)
    Precis, och bara för att fittor är olika utformade behöver det inte innebära att den ena eller den andra skulle på något sätt vara oskön. Det handlar ju lika mycket om vad innehaverskan och även innehavaren gör med sina organ... ;) 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Raketen) skrev 2024-03-27 12:58:08 följande:
    Precis, och bara för att fittor är olika utformade behöver det inte innebära att den ena eller den andra skulle på något sätt vara oskön. Det handlar ju lika mycket om vad innehaverskan och även innehavaren gör med sina organ... ;) 
    Nej det är ju upp till mannen hur han upplever det. Men TS verkar ju vara ute efter om hur just fittan är skön så man får väl anta allt i övrigt är lika då, TS skriver ju det också, om känslan ändå kan skilja i själva organet med två tjejer som i övrigt beter sig lika skönt.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)

Han var spydig och extremt vulgär och jag belönar inte sånt rent griseri med vänliga gensvar. 
    Dessutom ligger det mycket i vad jag sa. Många osäkra pojkar med små pojkspikar gillar att projicera sin egen otillräcklighet i att starta osmakliga trådar likt denna.
    För att lägga över skulden på kvinnor genom påhittade historier om ?otrånga underliv?. Trams är det.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 20:28:48 följande:

Han var spydig och extremt vulgär och jag belönar inte sånt rent griseri med vänliga gensvar. 
    Dessutom ligger det mycket i vad jag sa. Många osäkra pojkar med små pojkspikar gillar att projicera sin egen otillräcklighet i att starta osmakliga trådar likt denna.
    För att lägga över skulden på kvinnor genom påhittade historier om ?otrånga underliv?. Trams är det.

Vem du vill vara vänlig mot är inte relevant, du är väldigt osaklig till största delen och självklart finns det olika trånga underliv, det är inget påhittat.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 20:58:24 följande:
    Ja, du drömmer. Både om kvinnors gunst och din egen påhittade storlek. 

En man som faktiskt  får tjejer behöver inte gå in på anonyma nätforum och fabulera kring sin egen förträfflighet. Det är bara incels som beter sig på det sättet.
    Det var du som tog upp storlek. Inte jag. Du får tro vad du vill. Jag bryr mig inte ett dugg :).
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?