Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:27:45 följande:
Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.
Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.
Ger dig rätt i sak. Men det finns emellertid i regel en reservation med i det hela. En väninna och jag har upplevt våra slidor elastiska nog att vara flexibla oavsett size på penisen. Vi är kompatibla som det heter. Undantaget är om vi haft sex en längre period med en riktigt välutrustad kille. Väninnan (mer erfarenhet) erfar då att det kan ta ett tag innan slidan ställer om och är all in förmögen att njuta i fulla drag av alla mäns storlekar. Vaginan flexar mellan vara tajt eller expanderad som efter barnafödsel eller sex med en bärare av en gigantisk snopp.
Precis som med kvinnors klittor spelar det sexuella samspelet störst roll av allt och absolut efter en tid, ungefär som efter en vaginal förlossning, är slidan tajt på nytt. Om bebisen varit stor eller om någon muskel skadats eller dylikt skett är knipövningar bäst. Eller till och med kan en korrigerande op vara nödvändig om området mellan slida och anus skadats för då hjälper knipövningar med geishakulor föga. Ja, inte alls. Plus att det är i första hand jobbigt men dessutom genant för kvinnan om läckage av avföring kontinuerligt sker i slidan vid sex. Ja, kvinnosjukdomar är mångfacetterade och varierande.