• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-27 21:10:42 följande:
    Det var du som tog upp storlek. Inte jag. Du får tro vad du vill. Jag bryr mig inte ett dugg :).
    Nej, det var du som tog upp kvinnors storlek i ett hånfullt svar och då får du räkna med samma ton tillbaka.

Nej, män som är nöjda med sitt kön behöver inte göra ner kvinnor i att skapa trådar av den här dynglåga sorten.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-27 21:07:09 följande:
    Vem du vill vara vänlig mot är inte relevant, du är väldigt osaklig till största delen och självklart finns det olika trånga underliv, det är inget påhittat.

Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.

Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
    Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.

• Anonym (Mina)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-24 19:00:36 följande:
    Inte sett en liknade tråd startad av en kvinna där kukar diskuteras på detta sätt. 
    Inte jag heller! 🤔 En god idé! Med en ny tråd där kukar diskuteras av kvinnor på detta sätt som klittor pratas om här! 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:27:45 följande:

Jo, det är högst relevant just när du anklagar mig för att vara osaklig. Då får du räkna med att jag går till försvar.

Och nej, är inte det minsta osaklig när jag påpekar sanningen - att denna tråd handlar mycket om män som projicerar sin egen osäkerhet kring kön och storlek på kvinnor.
    Finns inga ?otrånga? underliv utom möjligen hos kvinnor som nyss fött barn. Det är männen som har små organ som inte matchar kvinnans storlek.

Nej det är inte relevant att dra upp varför du vill vara ovänlig mot någon i tråden. Det är inte ämnet, och det är heller inte ämnet att spekulera i varför olika personer skriver i trådar eller varför de är på forumet. Och jo det finns olika trånga underliv, man är ju olika.
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:27:45 följande:

Ger dig rätt i sak. Men det finns emellertid i regel en reservation med i det hela. En väninna och jag har upplevt våra slidor elastiska nog att vara flexibla oavsett size på penisen. Vi är kompatibla som det heter. Undantaget är om vi haft sex en längre period med en riktigt välutrustad kille. Väninnan (mer erfarenhet) erfar då att det kan ta ett tag innan slidan ställer om och är all in förmögen att njuta i fulla drag av alla mäns storlekar. Vaginan flexar mellan vara tajt eller expanderad som efter barnafödsel eller sex med en bärare av en gigantisk snopp. 

Precis som med kvinnors klittor spelar det sexuella samspelet  störst roll av allt och absolut efter en tid, ungefär som efter en vaginal förlossning, är slidan tajt på nytt. Om bebisen varit stor eller om någon muskel skadats eller dylikt skett är knipövningar bäst. Eller till och med kan en korrigerande op vara nödvändig om området mellan slida och anus skadats för då hjälper knipövningar med geishakulor föga. Ja, inte alls. Plus att det är i första hand jobbigt men dessutom genant för kvinnan om läckage av avföring kontinuerligt sker i slidan vid sex. Ja, kvinnosjukdomar är mångfacetterade och varierande. 

• Anonym (Mattias)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-03-27 21:23:51 följande:
    Nej, det var du som tog upp kvinnors storlek i ett hånfullt svar och då får du räkna med samma ton tillbaka.

Nej, män som är nöjda med sitt kön behöver inte göra ner kvinnor i att skapa trådar av den här dynglåga sorten.
    Hur menar du då? Jag citerade ju dig där du skrivit ?småpittade?. Jag har inte skapat tråden. Verkar snarare vara en kvinna som gjort det. Med tanke på namnet på trådstarten.
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-03-27 22:05:37 följande:
    Hur menar du då? Jag citerade ju dig där du skrivit ?småpittade?. Jag har inte skapat tråden. Verkar snarare vara en kvinna som gjort det. Med tanke på namnet på trådstarten.
    Så tror inte jag, intressant oavsett. 
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Mina) skrev 2024-03-27 22:21:37 följande:
    Så tror inte jag, intressant oavsett. 
    Finns inte så mycket att gå på. Bara att ?Lova? om det är namnet känns som ett kvinnligt namn.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Mina) skrev 2024-03-27 21:36:25 följande:
    Inte jag heller! 🤔 En god idé! Med en ny tråd där kukar diskuteras av kvinnor på detta sätt som klittor pratas om här! 
    Det kanske vore nåt det, det kanske skulle bli en välbesökt tråd.
  • Anonym (Mr T)

Det kan vara stor skillnad från en partner till en annan hur skönt det känns att knulla. Går ofta att kompensera med ställningen. Med exet var skedställningen en favorit för båda. Med nuvarande funkar inte den alla men det finns andra bra. Med en annan var "prone bone" det som kändes skönast. Är väl antagligen en kombination av anatomi och fysiologi. 

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?