• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Att folk inte fattar...)
    Madida skrev 2024-03-30 05:40:45 följande:

Kvinna (uppenbarligen) men svarar ändå.

Givetvis känns olika fittor olika. Vi är olika tighta. Olika djupa. Olika vältränade där. Olika blöta. O.s.v. Men! det jag skulle gissa spelar störst roll rent fysiologiskt är var i menscykeln vi är. Jag känner själv stor skillnad beroende på var jag är i cykeln. Vid en viss tid är jag mer "svullen och fyllig" i brist på bättre sätt att uttrycka det. Och livmodertappen är olika beroende på var i cykeln jag är.
    Sen tycker jag ställningen påverkar. Jag känner mig iaf mindre tight när jag blir tagen bakifrån än ex.vis missionären med mina ben på hans axlar.

Men jag skulle gissa att fittstorleken inte varierar lika mycket mellan olika kvinnor, som kukstorleken mellan olika män.

Det viktigaste borde dock vara nivån på upphetsning/åtrån, kemin och engagemanget.

Men vad vet jag?!

Precis så är det.

Jag är tajtare än någonsin, eller  åtminstone sen tonåren, nu efter klimakteriet pga att jag medicinerar med vagitorier innehållande östrogen.
  • Björkenli
    JJ19 skrev 2024-04-21 11:28:32 följande:
    Det stämmer nog som du säger.
    Men fötterna då? Stor fötter, stor??
    Det finns  forskning som säger att pekfingret är längre än ringfingret (tror jag det var), vid mycket testosteron. Mycket testosteron vid ett visst tillfälle under utvecklingen leder till större kön. 
  • JJ19
    Björkenli skrev 2024-04-21 15:42:14 följande:
    Det finns  forskning som säger att pekfingret är längre än ringfingret (tror jag det var), vid mycket testosteron. Mycket testosteron vid ett visst tillfälle under utvecklingen leder till större kön. 
    Haha där ser man! Har hört många teorier/skrönor men denna var ny för mig.
    Finns nog bara ett säkert sätt att ta reda på det?
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-04-21 10:13:37 följande:
    Du citerar mig, men jag är varken white trash eller autistisk incellgubbe.

Du menar alltså att det finns Redminigurkor medan inga stora musslor😃🤣
    Redan svarat på den frågan - kvinnans underliv är elastiskt och anpassningsbart. Något som verkligen inte kan sägas om pojkvaskrar till män och deras prinskorvar.

Kvinnor som fött barn och spruckit kan dessutom opereras och sen träna upp sin muskulatur därnere. Vad kan pungdjuren göra åt sina minifranks? Nä, just det. Nada. 
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (elise) skrev 2024-04-19 05:25:21 följande:
    Okej då, tanter över 40 är väl inte det vi diskuterar här då alltså. 
    Är du 16 år gammal? Bara en omogen tonåring skulle betrakta kvinnor i 40-årsåldern som "tanter".

Jag pratade snarare om kvinnor dubbelt så gamla, 80+ typ. Fast egentligen var jag aldrig inne på pensionärer från första början utan talade om vanliga kvinnor i sexför ålder så att säga. Kvinnor som ännu inte tappat sina muskler. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Som om du skulle få nåt ens) skrev 2024-04-22 03:09:48 följande:
    Redan svarat på den frågan - kvinnans underliv är elastiskt och anpassningsbart. Något som verkligen inte kan sägas om pojkvaskrar till män och deras prinskorvar.

Kvinnor som fött barn och spruckit kan dessutom opereras och sen träna upp sin muskulatur därnere. Vad kan pungdjuren göra åt sina minifranks? Nä, just det. Nada. 
    Hade du varit så elastisk som du säger hade kanske inte prinskorvarna varit ett problem. Du kanske ska lyssna på dom män som säger att det är stor skillnad, men tufft att inse att du har en snapp fi... Förlåt menar hallongrotta🤗

Låter ju fullkomligt naivt att inte inse att både kvinnor och män är olika där nere.
  • OlleSQ
    Björkenli skrev 2024-04-21 11:17:07 följande:
    Det finns ingen koppling mellan längd på mannen och storleken på hans könsorgan
    Man kan utgå från 10% av längden är median men variationen är stor så visst finns kopplingen.
  • Anonym (Katten)

Jag upplever skillnad i storlek på mitt underliv efter barnafödande. Kanske är det mest som någon säger, att den blir mer elastisk för den kan också kännas mindre i perioder. Blir på detta väldigt blöt också och det bidrar väl till känslan. 
    Trots detta har jag bra sex, männen jag har sex med har i princip alla uttryckt att det är skönt och de har kommit fort också. Så jag tror man ska försöka inte bry sig så mycket om sånt här. Man kan få det skönt oavsett oavsett om kuken är mindre eller fittan större. Haft stora män och mindre stora män, inget som spelat någon roll. Vi har tänt på varandra och velat ligga. Sen ja, kanske jag rent anatomiskt passar bättre med någon större, men bästa sexet jag haft var med en normalstor. För egen del föredrar jag en lyhörd man över en storkukad. Sen har jag hört från fler än en man att de typ inte ens tänker på huruvida en kvinna skulle vara stor eller liten, det är annat som spelar roll, många män verkar känns krav på prestation. 
    Men kan iaf instämma i att såklart vi kvinnor är olika stora eller små också beroende på hur vi är byggda. Sen kan sånt som hur blöt man blir spela roll. Som ung kunde jag få ont av sex, har tolkat detta som att jag var yngre och inte hade fått barn men tänker jag tillbaka var jag inte upphetsad så vem vet vad som är vad. Mitt ex hade dessutom en väldigt smal penis men vi hade skitbra sex ändå. Så märkliga diskussioner det blir av sånt här, det är ju så mycket som spelar in. Attraktion, lyhördhet, en vilja att göra det skönt för den andra. Finns ju tusen grejer man kan göra. 
    Skulle man sen känna sig helt enorm och inte kunna njuta av sex kan det ju vara en förlossningsskadan där musklerna helt gått itu vilket kan åtgärdas. 

• Anonym (Lina)
    Anonym (Katten) skrev 2024-04-22 09:36:16 följande:

Jag upplever skillnad i storlek på mitt underliv efter barnafödande. Kanske är det mest som någon säger, att den blir mer elastisk för den kan också kännas mindre i perioder. Blir på detta väldigt blöt också och det bidrar väl till känslan. 
    Trots detta har jag bra sex, männen jag har sex med har i princip alla uttryckt att det är skönt och de har kommit fort också. Så jag tror man ska försöka inte bry sig så mycket om sånt här. Man kan få det skönt oavsett oavsett om kuken är mindre eller fittan större. Haft stora män och mindre stora män, inget som spelat någon roll. Vi har tänt på varandra och velat ligga. Sen ja, kanske jag rent anatomiskt passar bättre med någon större, men bästa sexet jag haft var med en normalstor. För egen del föredrar jag en lyhörd man över en storkukad. Sen har jag hört från fler än en man att de typ inte ens tänker på huruvida en kvinna skulle vara stor eller liten, det är annat som spelar roll, många män verkar känns krav på prestation. 
    Men kan iaf instämma i att såklart vi kvinnor är olika stora eller små också beroende på hur vi är byggda. Sen kan sånt som hur blöt man blir spela roll. Som ung kunde jag få ont av sex, har tolkat detta som att jag var yngre och inte hade fått barn men tänker jag tillbaka var jag inte upphetsad så vem vet vad som är vad. Mitt ex hade dessutom en väldigt smal penis men vi hade skitbra sex ändå. Så märkliga diskussioner det blir av sånt här, det är ju så mycket som spelar in. Attraktion, lyhördhet, en vilja att göra det skönt för den andra. Finns ju tusen grejer man kan göra. 
    Skulle man sen känna sig helt enorm och inte kunna njuta av sex kan det ju vara en förlossningsskadan där musklerna helt gått itu vilket kan åtgärdas. 

Tror dig inte alls. Sex är inte skönt med en liten kuk om man inte är supertrång 
  • Anonym (Jenni)
    Anonym (Lina) skrev 2024-04-22 12:37:02 följande:
    Tror dig inte alls. Sex är inte skönt med en liten kuk om man inte är supertrång 
    Vad snackar du om ?

Jag är 154 cm lång och min man är från ett asiatiskt land och är inte välutrustad
    men vi har ett fantastiskt sexliv.  Jag har haft 6 män i tidigare relationer och
    jag kan säga att jag inte saknar någon som är större. Tvärt om, det är obehagligt
    om han är för stor.
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?