• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Madida

Kvinna (uppenbarligen) men svarar ändå.

Givetvis känns olika fittor olika. Vi är olika tighta. Olika djupa. Olika vältränade där. Olika blöta. O.s.v. Men! det jag skulle gissa spelar störst roll rent fysiologiskt är var i menscykeln vi är. Jag känner själv stor skillnad beroende på var jag är i cykeln. Vid en viss tid är jag mer "svullen och fyllig" i brist på bättre sätt att uttrycka det. Och livmodertappen är olika beroende på var i cykeln jag är.
    Sen tycker jag ställningen påverkar. Jag känner mig iaf mindre tight när jag blir tagen bakifrån än ex.vis missionären med mina ben på hans axlar.

Men jag skulle gissa att fittstorleken inte varierar lika mycket mellan olika kvinnor, som kukstorleken mellan olika män.

Det viktigaste borde dock vara nivån på upphetsning/åtrån, kemin och engagemanget.

Men vad vet jag?!

• Öland 4ever

Ser man bara strikt till hur den fysiska njutningen är dvs hur njutningen är för själva kuken dvs sannolikheten för att få en så snabb utlösning som möjligt så är en trång och tight fitta den optimala. Den totala motsvarigheten är ju en "stor" fitta som inte ger någon som helst friktion och som med stor sannolikhet inte ger någon utlösning för mig som kille över huvud taget. Om detta beror på hur tighta kvinnors fittor är eller om det beror på att de behärskar sina fittmuskler optimalt har jag är ärligt talat inte någon närmare uppfattning om. Fakta är däremot att jag för många år sedan träffade en thaikvinna i Sthlm som hade den tightaste fitta jag någonsin stött på. Även jämfört med 16-åriga svenska brudar och 55-åriga svenska kvinnor. 

Cool

Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (L) skrev 2024-03-30 03:12:44 följande:
    Också 164 cm. Mannen är precis lika manlig som alla längre män jag träffat. 
    Ja, jag hade inte en tanke på att det inte skulle vara så :)
  • Anonym (Självklart #2)

Hur kan man tro att olika fittor inte är olika sköna? Sex är väl ett samspel mellan två individer, där kåthet, våthet, hårdhet, storlek på respektive kön, ögonkontakt, förälskelse, närhet, erfarenhet och mycket annat gör att sexet är mer eller mindre skönt. Olika fittor och olika fittbärare är alltså olika sköna att ha sex med. Lika sjävklart som att olika kukar är olika sköna att ha sex med.

• Anonym (Snickarn)

Träffade min nuvarande sambo för några år sedan och hon berättade att hon varit andra kvinnan tillsammans med ett annat par. Mannen i det förhållandet blev förvånad över hur stor skillnad det var i känslan mellan frun och min nuvarande. Han tyckte störst skillnad var i "texturen" alltså själva känslan mot ollonet och huden på kuken jämfört med frun. Lätt att jämföra när de ligger ovanpå varandra, bara byta och jämföra. Lyckligtvis så har jag den skönare här hemma hos mig Hjärta

• Anonym (Hjälp)

beroende om de har fått barn, haft många sexpartner mm

Har knullat två tjejer som är syskon 
    kan tillägga att äldre av dom var så grym skön, 
    då yngre var en riktig ligga runt tjej.
    dom var 17 och 23 när 

• Anonym (Man i svart)

Förvånande att inte fler tjejer har tränat på att knipa. Jag har fattat att det även blir skönare för dem när de kniper.

• Anonym (Maria)

Någon som vet om det kan vara något dåligt med att göra knippvningar när man har mens?

Jag kom på att när jag gick på yoga skulle man inte göra rotlåset unde mensen för det kunde störa på något vis. Tänkte om det kan ligga något i det, så man inte förstör sig?

• Anonym (gg)
    Anonym (Man i svart) skrev 2024-04-01 15:16:43 följande:

Förvånande att inte fler tjejer har tränat på att knipa. Jag har fattat att det även blir skönare för dem när de kniper.

Alltså kvinnor kniper ju naturligt tex vid orgasm eller vissa typer av träning för övriga kroppen, så har man någon gång kommit så har man tränat knipmuskler.

Sedan ska man vara medveten om återigen att alla kvinnor som fött barn inte kan knipa pga de fått förlossningsskador som bara går att åtgärda med kirurgi, och detta görs oftast inte.
  • Anonym (Som om du skulle få nåt ens)
    Anonym (L) skrev 2024-03-30 02:45:48 följande:
    Vill bara inflika att mannen som jag dejtar är 164 cm lång. Han är definitivt inte klent utrustad utan alldeles perfekt. 😋
    Undantag finns alltid. Och korta män som utger sig för att vara kvinnor på anonyma nätforum där de försöker upphöja sig själva genom påhittade historier. Såna män finns det gott om. 
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?