Inlägg från: prospicientia |Visa alla inlägg
  • prospicientia

Är olika fittor olika sköna?

Har inte fått prova så särskilt många organ, men ja, det är skillnad. En del känns mycket skönare bakifrån, andra är skönt i missionären, det är skillnad på hur det känns i olika vinklar och med vissa är det lättare att komma än andra...

• prospicientia
    Anonym (Katten) skrev 2024-04-29 19:54:52 följande:
    Så om man inte är så trång men män ändå kommer fort är man ändå skön?
    Är det en tävling att komma fort? Det är nog oerhört individuellt hur långt ett normalt samlag varar för en och hur lång tid man behöver för att komma. Jag har inte brukat komma genom samlag över huvud taget, men så är jag också tämligen oerfaren. Skulle jag komma på 10 minuter hade känt mig besviken för då har man ju knappt hunnit komma igång ordentligt ens och det hade förmodligen inte varit särskilt skönt heller. En 45 minuter är mer normalt för mig. Längre en timme och det är omöjligt att komma för jag blir för trött. I bästa fall kan jag fortsätta en stund till, men kommer definitivt inte.
  • prospicientia
    Anonym (Hej) skrev 2024-05-05 13:45:16 följande:

Jag skulle vilja ha en trång och våt fitta att tränga in i! Det hade varit underbart! ☺️

Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
  • prospicientia
    prospicientia skrev 2024-05-05 14:07:43 följande:
    Är trånga skönare? Det kan de nog vara, antar jag men jag är förhållandevis stor så alltför mycket sammandragningar kan göra ont så alltför trångt vill jag heller inte ha.
    Det kanske i och för sig har med andra saker att göra också om det gör ont...
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?