Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
Är olika fittor olika sköna?
Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?
Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?
Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget.
Ja det är ganska stor skillnad, precis som jag tänker att storleken på penis har en inverkan. Men man ska komma ihåg att det bara är en komponent av många. även om just det här kan nog göra en del.
Den person som jag har haft bäst sex med, det vill säga som har fått mig att njuta som mest och gett mig de mest intensiva orgasmerna är den person som har varit mest lyhörd och villig till att utforska fantasier. Och det kräver en stor portion tillit och regelbundenhet vilket är helt omöjligt att få utanför för ett förhållande.
Däremot så finns det en one night stand som jag fortfarande kommer ihåg så där 25 år senare. Jag var på fest i en annan stad och hade raggat hårt på en av de populäraste tjejerna där. Jag blev inbjuden till att sova i hennes säng och såg min chans. Men jag förvisades från sängen när jag blev för närgången för snabbt. Så jag går besviket och lägger mig i ett annat rum där hennes kompis låg och sov. Eftersom tonårslogiken lyder att all sex är bättre inget sex, så ledde det ena till det andra och jag låg med hennes mycket överviktiga kompis.
Hon hade jättestarka muskler där nere och det var en obegriplig känsla att tränga in i henne. Det jag såg framför mig och det jag kände i kroppen gick inte ihop. hon märkte det, log brett och sa väldigt stolt något i stil med, ?Japp jag gör många knipövningar 😊?.
Jag ville jättegärna ligga med henne igen, men det blev stor dramatik på morgonen när mitt ursprungliga ragg insåg att jag hade hade haft sex med hennes kompis.
lärdom för mig som kille, döm inte en tjej efter utseende. lärdom för mitt ragg, släng inte ut en kille du är intresserad av i hopp om att han ska anstränga sig mer.