• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (Självklart)

Klart det är olika, men en fitta jag tycker är jätteskön kanske inte alls faller en annan kille i smaken. Det finns ju massor av saker som spelar in i det hela. Hur tajt/slapp hon är, ur hon jobbar med musklerna medans man knullar, hur blygdläppar och venusberg är formade, hur våt hon blir, etc.
    På samma sätt är ju olika penisar olika sköna för olika tjejer. Där spelar ju storlek, vinkling hårdhet, etc. in för hur skönt det känns för tjejerna.

Dock finns det inget som går att säga att det är objektivt bättre. Det handlar ju främst om hur kompatibel man är. Utöver det så spelar även det väldigt stor roll om det finns känslor inblandade eller inte tycker jag.

• Anonym (Pingo)
    Tink skrev 2024-02-03 13:30:04 följande:
    Det finns naturligtvis en viss skillnad på hur vältränad man är i underlivet, men det är ofta en sak vad kvinnor säger och en annan sak vad de egentligen tycker. Är hon trång, så gör något annat ett tag. Ett tips direkt från hästens mun. 
    HAHAH, där kom hästen igen från dig, fina lilla ponygirl. Drömmer
  • Anonym (Micke)
    Freddie K skrev 2024-02-03 13:24:00 följande:
    Jag har varit med de som har varit ganska trånga och de har tyckt att det har varit skönt, men visst öppnar väl sig fittan upp sig lite om hon tycker att det är skönt.
    Många e skickliga på att fejka att de tycker det e skönt.
  • Anonym (P)

Ja det är olika men det spelar också roll vem den sitter på och hur hon agerar.

• Anonym (Anonym)

Man är trång när man inte slappnat av ordentligt. När tjejen är upphetsad så ska det glida väldigt lätt.

• Anonym (gg)
    Anonym (Självklart) skrev 2024-02-03 14:16:41 följande:

Klart det är olika, men en fitta jag tycker är jätteskön kanske inte alls faller en annan kille i smaken. Det finns ju massor av saker som spelar in i det hela. Hur tajt/slapp hon är, ur hon jobbar med musklerna medans man knullar, hur blygdläppar och venusberg är formade, hur våt hon blir, etc.
    På samma sätt är ju olika penisar olika sköna för olika tjejer. Där spelar ju storlek, vinkling hårdhet, etc. in för hur skönt det känns för tjejerna.

Dock finns det inget som går att säga att det är objektivt bättre. Det handlar ju främst om hur kompatibel man är. Utöver det så spelar även det väldigt stor roll om det finns känslor inblandade eller inte tycker jag.

Orkar folk verkligen medvetet "jobba med musklerna" under sex? Jag tror säkert mina jobbar av sig själva när jag får orgasm osv, men jag hade aldrig kunnat fokusera på sexet om jag samtidigt ska fokusera på knipövningar, de tar sjukt mycket fokus för mig och är långsamma, eller hur man ska beskriva det.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Självklart) skrev 2024-02-03 14:16:41 följande:

Och är våt bra eller dåligt? Tycker lätt det kan bli för blött.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (gg) skrev 2024-02-03 16:12:24 följande:
    Orkar folk verkligen medvetet "jobba med musklerna" under sex? Jag tror säkert mina jobbar av sig själva när jag får orgasm osv, men jag hade aldrig kunnat fokusera på sexet om jag samtidigt ska fokusera på knipövningar, de tar sjukt mycket fokus för mig och är långsamma, eller hur man ska beskriva det.
    Tycker inte det är speciellt svårt men är nog en vanesak

Skjutsar på och underlättar för att komma då också upplever jag
  • Anonym (Man)
    Anonym (gg) skrev 2024-02-03 16:12:24 följande:
    Min erfarenhet är att väldigt få kniper under sexet, tyvärr. Men jag tror man måste knipa på rätt sätt också, så inte kuken bara pressas ut.
  • Anonym (Man)

Vill man göra fittan skönare och tycker det är besvärande att knipa så kan man prova en plug i rumpan som utfyllnad. Fungerar bra.

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?