• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (QVC)

När vi har sex och min fru närmar sig orgasm blir hon tightare. Jag tycker det är viktigt att skilja på tight och trång, då det här inte är något hon tycker är dåligt alltså. Det här är omedvetet, men ibland när hon vill komma fortare förstärker hon det. Sedan får hon orgasm och då drar det ihop sig för mig också och vi lyckas tajma det ganska bra ofta. 

Men ibland spänner hon sig medvetet för att "busa" lite, men det intressanta är at även om hon spänner allt hon orkar blir det inte alls lika tight som när hon får orgasm. 

Jag "spänner" mig inte under samlag, det påverkar mitt stånd negativt märkligt tnog, men vid onani tränar jag ibland knipövningar. 100x eller 1 minut, eller vad som nu är lagom. Man blir ganska snabbt mycket bättre och kan knipa lågintensivt i flera minuter utan problem. Hur det är för kvinnor på den fronten vet jag inte, men känner mig rimligt övertygad om att det går att knipa lågintensivt rätt länge med träning. Om det då blir skönare (?) endast för mannen eller även för kvinnan, tja, vem vet, inte jag. 

• Be Ja

Verkar vara en hett ämne här som får fart på forumet🤔

• Anonym (Hm)
    Anonym skrev 2024-02-03 21:59:47 följande:

Är det inte helt självklart att det känns olika? Fattar inte hur det kan vara en fråga.

Det måste väl rimligen vara på andra hållet också - Olika snablar passar olika?

+1
  • Be Ja
    Kontakt skrev 2024-02-03 18:32:10 följande:

Ibland så kan det bli när man kör på och pausar lite med staken i musen, att musen gör ryckningar och så svarar kuken med ryckningar å så kan det hålla på en stund, det är nice!

Detta är något jag borde testa på... 
    Vore jävligt nice om man får det funka på nåt sätt😊
  • Gaskarl
    Anonym (Maria) skrev 2024-02-03 20:35:23 följande:
    Vad var det för kulor?
    Googla på geishakulor.
  • Kontakt

Ja det måste du prova, jag vet inte varför det blir så, men det är gott

Be Ja skrev 2024-02-03 23:24:49 följande:
    Detta är något jag borde testa på... 
    Vore jävligt nice om man får det funka på nåt sätt😊
  • Anonym (Lova)

Tack för alla svar. Jag tycker ändå att majoriteten verkar tycka att det kan kännas olika men att det är vad man gör som gör skillnaden i hur skönt det faktiskt är

• Tom Araya

Ja, hon kan vara extra skön att ha sex med både p.g.a. vad och hur hon gör och att våra kön är extra väl kompatibla. 

• OlleSQ
    Anonym (Lova) skrev 2024-02-03 11:50:55 följande:
    Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

Ja, de är olika sköna. Det beror på flera olika faktorer och hur bra man passar med varandra rent fysiskt dessutom. Rent generellt så är en vältränad tjej skönare.
  • Tink

Jag tror att det är samma sak som med mäns storlekar. Man kan såklart ha vissa anatomiska förutsättningar som är trevliga, men det har mer att göra med vad man gör och hur man beter sig i sängen. En kvinna som är aktiv, rör sig, ålar, vrider sig, spänner musklerna och omväxlande kniper, måste rimligtvis vara skönare än någon som inte gör dessa saker. Om jag själv efteråt har lite träningsvärk i magen och i äggstockarna, så brukar jag veta att jag nog har gjort rätt.

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?