När vi har sex och min fru närmar sig orgasm blir hon tightare. Jag tycker det är viktigt att skilja på tight och trång, då det här inte är något hon tycker är dåligt alltså. Det här är omedvetet, men ibland när hon vill komma fortare förstärker hon det. Sedan får hon orgasm och då drar det ihop sig för mig också och vi lyckas tajma det ganska bra ofta.
Men ibland spänner hon sig medvetet för att "busa" lite, men det intressanta är at även om hon spänner allt hon orkar blir det inte alls lika tight som när hon får orgasm.
Jag "spänner" mig inte under samlag, det påverkar mitt stånd negativt märkligt tnog, men vid onani tränar jag ibland knipövningar. 100x eller 1 minut, eller vad som nu är lagom. Man blir ganska snabbt mycket bättre och kan knipa lågintensivt i flera minuter utan problem. Hur det är för kvinnor på den fronten vet jag inte, men känner mig rimligt övertygad om att det går att knipa lågintensivt rätt länge med träning. Om det då blir skönare (?) endast för mannen eller även för kvinnan, tja, vem vet, inte jag.