• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Anonym (fdPåJakt)

Jag tycker att det skiljer sig anmärkningsvärt mycket. En del kan vara väldigt "slappa" medan en del känns rätt så "tighta". En sak som gör väldig skillnad är hur vältränad tjejen är med underlivet. En av mina fd älskarinnor kunde få mig att komma bara genom att jag var i henne och vi var stilla i övrigt... hon hade fantastisk kontroll över sitt underliv... hon berättade att hon gjorde knipövningar flera gånger varje dag.

• Anonym (PelleK)

Med min 20+ är alla kvinnor super tighta även om hon som fött trillingar. Cool. PMa mig om du vill testa!

• Anonym (Anonym2)
    Tink skrev 2024-02-03 13:30:04 följande:
    Det finns naturligtvis en viss skillnad på hur vältränad man är i underlivet, men det är ofta en sak vad kvinnor säger och en annan sak vad de egentligen tycker. Är hon trång, så gör något annat ett tag. Ett tips direkt från hästens mun. 
    Absolut är det i många fall som du säger. Men det skiljer en hel del oavsett hur våt hon är. Vissa är tightare och vissa är större. Lite som att säga att alla kukar är lika stora bara du ser till att göra honom kåt nog.
  • Anonym (gg)
    Anonym (PelleK) skrev 2024-02-05 10:34:23 följande:

Med min 20+ är alla kvinnor super tighta även om hon som fött trillingar. Cool. PMa mig om du vill testa!

Det där är ju sant. Det räcker faktiskt med en 17+ för min del, för att det ska vara lite för trångt.

Men hur fungerar det då med en riktigt tight och inuti kort kvinna?
  • Tink
    Anonym (gg) skrev 2024-02-05 13:01:02 följande:
    Det där är ju sant. Det räcker faktiskt med en 17+ för min del, för att det ska vara lite för trångt.

Man får ge det tid. Snabbisar går bort, det är helt omöjligt utan obehag för bägge parterna. Vissa ställningar likaså. Men med mycket förspel och gärna lite extra glid så blir det hur bra som helst. Det är som att stretcha, man går inte ner i split direkt utan att först värma upp lite.
  • Anonym (Mister Tom)
    Anonym (gg) skrev 2024-02-05 13:01:02 följande:

Hur lång är du som kan ta emot då lång som 17+??
    //Flörttomten
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Mister Tom) skrev 2024-02-05 13:56:34 följande:
    Hur lång är du som kan ta emot då lång som 17+??
    //Flörttomten
    Nu är ju 17 cm bara ett par cm över medel, så det är nog inte något problem för 99% av den kvinnliga befolkningen.

Det är nog mer omkretsen som är problematisk för tjejer som är väldigt tighta... och speciellt om det gillar analsex... lättare att få in en prinskorv än en ölburk i rumpan. Tungan ute
  • Be Ja
    Tink skrev 2024-02-05 08:23:38 följande:

Jag tror att det är samma sak som med mäns storlekar. Man kan såklart ha vissa anatomiska förutsättningar som är trevliga, men det har mer att göra med vad man gör och hur man beter sig i sängen. En kvinna som är aktiv, rör sig, ålar, vrider sig, spänner musklerna och omväxlande kniper, måste rimligtvis vara skönare än någon som inte gör dessa saker. Om jag själv efteråt har lite träningsvärk i magen och i äggstockarna, så brukar jag veta att jag nog har gjort rätt.

... Träningsvärk i äggstockarna🤔
  • Tink
    Be Ja skrev 2024-02-05 22:49:25 följande:
    ... Träningsvärk i äggstockarna🤔
    Ja, jag vet, visst låter det konstigt. Det känns lite grann som mensvärk och ja, det kommer ifrån äggstockarna. Jag har haft det så i hela mitt liv.
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?