• Anonym (Lova)

Är olika fittor olika sköna?

Vad innebär det egentligen när någon skriver ?hon är så skön att knulla??
    Är det så stor skillnad på att knulla olika fittor eller handlar det mer om hur hon är i sängen, om hon är aktiv, hur hon rör sig, var och hur hon rör dig o.s.v.?

Om vi tänker två tjejer som gör exakt samma saker, är de ändå olika sköna att knulla då?

Önskar svar från män. Kvinnor som fått höra att de är fantastiskt sköna eller tighta är ointressant i sammanhanget. 

• Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?
  • Kirenaj68
    Anonym (Man40) skrev 2024-02-03 12:18:18 följande:

En skillnad tycker jag - som legat med ett trettiotal kvinnor genom åren - är hennes förmåga att få orgasm under penetration. Den krampaktiga känslan när hennes kön drar ihop sig är väldigt skön och en tydlig skillnad mot de som inte kan.

Men i övrigt ingen större skillnad mellan kvinnor. Däremot stor skillnad med en och samma kvinna beroende på menscykel och hormonnivåer och så. Beroende på hur hon är konstituerad med livmodertappens placering och så kan det ju också försvåra djup penetration hos vissa, vilket är en skillnad.

Jag håller med dig i det du skriver. Min fru är skicklig på att knipa ihop fittan. Det gör hon emellanåt under samlaget och då känns det riktigt skönt. Samt de gånger hon får orgasm med mig inuti. Herredulane, vad skönt. Men som du säger. Alla har inte förmågan att kunna knipa ihop slidmusklerna så hårt och det kunde inte mina tidigare partners, men de var fantastiska ändå.
  • Trent
    Freddie K skrev 2024-02-03 13:24:00 följande:
    Jag har varit med de som har varit ganska trånga och de har tyckt att det har varit skönt, men visst öppnar väl sig fittan upp sig lite om hon tycker att det är skönt.
    Vad bra att du berättar för kvinnorna hur deras kön fungerar.
  • Anonym (P)
    Trent skrev 2024-02-03 19:13:33 följande:
    Vad bra att du berättar för kvinnorna hur deras kön fungerar.
    Varför tror du att han berättar för dem?
  • Anonym (Det ska bli kul och jag är hemma så kan jag få se vad jag vet jag är)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-03 18:05:07 följande:
    Ju blötare desto mindre känns det, ärligt talat. Jag tycker det kan bli för blött. Det är lite som att säga att en kuk kan vara för mjuk.

En dyngsur fitta är underbart, vill du ha den torrare gå ner och slicka i dig lite 😘

Min fru blir böööt och helt underbart 
    Har du liten kuk om det känns mindre vid blöt fitta? 

• Anonym (Man)
    Anonym (Det ska bli kul och jag är hemma så kan jag få se vad jag vet jag är) skrev 2024-02-03 19:19:16 följande:

Har du liten kuk om det känns mindre vid blöt fitta? 

Alltid är det nån som ska bli otrevlig! Jag ska vara tyst så får storknullaren här fortsätta sin sagostund för kvinnorna.
  • Trent
    Anonym (P) skrev 2024-02-03 19:16:08 följande:
    Varför tror du att han berättar för dem?
    Jag försöker uttala mig om det jag vet.
  • Anonym (Maria)
    Kontakt skrev 2024-02-03 18:27:18 följande:
    För blött kan det inte bli, blir det väldigt blött går man ner och slickar, sen kör man igen.
    Min fru har tränat slidmusklerna med kulor och hon är så trång så det är ingen skillnad om jag kör i 1an eller 2an, jag föredrar 1an!
    Vad var det för kulor?
  • Anonym (gg)
    Anonym (H) skrev 2024-02-03 18:35:26 följande:
    Har aldrig kännt någon större skillnad på fittorna. Skulle jag inte se och bara stoppa in skulle jag inte kunna säga vem av mina ex det är.

Mer eller mindre skönt hänger på hur man funkar tillsammans,
    Det är så jag tycker det är med. Sen klart känns det skillnad om någon har en jättestor kuk eller väldigt liten, jag menar, jag känner att storleken är olika, men det är alltid skönast med den jag är sådär våldsamt attraherad av oavsett hur han är utformad.
  • Anonym (Mister Tom)
    Anonym (gg) skrev 2024-02-03 20:42:24 följande:
    Det är så jag tycker det är med. Sen klart känns det skillnad om någon har en jättestor kuk eller väldigt liten, jag menar, jag känner att storleken är olika, men det är alltid skönast med den jag är sådär våldsamt attraherad av oavsett hur han är utformad.
    Vilket diplomatiskt svar men ett riktigt bra svar...
  • Anonym (Yepp)

Visst är de olika, helt klart. 
    Har ett ett ex som blev otroligt våt och stor och en nuvarande som själv tror att hon blir så tajt efter orgasm. 
    I fall ett så stämde det . hon blev sjöblöt 
    I fall två - hon känner att det drar ihop sig men ... inte jag.
    Har verkligen haft tajtare upplevelser med ons, men bättre med längre förhållanden och mer känslor. Helt klart.

Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?