Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Är olika fittor olika sköna?

Anonym skrev 2024-02-03 21:59:47 följande:

Är det inte helt självklart att det känns olika? Fattar inte hur det kan vara en fråga.

Det måste väl rimligen vara på andra hållet också - Olika snablar passar olika?

+1
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Z2) skrev 2024-02-06 14:25:55 följande:

Klart dom kan cara olika sköna, beror hur hennes muskler kan knipa eller inte, varit med en tjej som inte hade muskler alls där nere och var besvärad av det då det påverkade hennes orgasm

Stämmer inte
  • Anonym (Hm)
    Anonym (gg) skrev 2024-03-23 17:18:45 följande:
    Den här tråden får mig att vilja sluta leta efter en man.
    Ja, verkligen
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Maria) skrev 2024-03-23 17:41:26 följande:

Theaass99 skrev 2024-03-23 17:26:16 följande:
    Känner samma. Känner bara avsmak av män numera 

Gillar ni inte män som vill njuta av sexet.

Det har inget med det att göra
  • Anonym (Hm)
    Smecker skrev 2024-03-24 11:11:27 följande:

Förstår inte det kontroversiella i att olika fittor känns olika. En och samma kan också kännas olika, beroende på kontexten. Känns alla kukar likadana?

Sedan kan man ju uttrycka det mer eller mindre smakligt och respektfullt, men det är en annan sak.

Inte sett en liknade tråd startad av en kvinna där kukar diskuteras på detta sätt. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (martin92) skrev 2024-03-24 19:32:47 följande:
    Det finns många diskussioner om kukar och kukstorlek här på forumet, och det är ett vanligt diskussionsämne även i verkliga livet i min erfarenhet. Den här tråden startades dessutom av en kvinna som var intresserad av mäns perspektiv. 
    De är startade av män, mest män son är intresserade. Det mäts på alla möjliga sätt m.m.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Mina) skrev 2024-03-27 21:36:25 följande:
    Inte jag heller! 🤔 En god idé! Med en ny tråd där kukar diskuteras av kvinnor på detta sätt som klittor pratas om här! 
    Det kanske vore nåt det, det kanske skulle bli en välbesökt tråd.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (gg) skrev 2024-03-28 13:40:08 följande:
    Jag har aldrig sett kvinnor efterfråga en viss storlek hos en man. Vet inte var du söker kvinnor. Det kanske förekommer i få fall, men tror inte på att det är vanligt. När det gäller sex för egen del så skiter jag fullständigt i storlek faktiskt, så länge  det inte handlar om micropenis och sex inte går att genomföra.

Min nuvarande fling har redan sagt till mig att han inte har stor, det har inte förändrat hur mycket jag vill ha honom överhuvudtaget. Han gillar inte oralsex heller, så alla är inte som du.

Det är sättet du uttrycker dig på som är lite respektlöst, åsikter får du såklart ha som alla andra.
    Håller med till punkt och pricka, väl formulerat
Svar på tråden Är olika fittor olika sköna?