Är olika fittor olika sköna?
En trång fitta är skönare. Stor skillnad faktiskt. För min grova kuk iallafall.
En trång fitta är skönare. Stor skillnad faktiskt. För min grova kuk iallafall.
Till de sura tjejerna: Otrång fitta kan vägas upp med bra avsugning.
Självklart finns det kvinnor som använder sådana ord.
Det är en väldigt långdragen och specifik fördom du har. Varför skulle det till exempel krävas autism för det? Omöjligt utan vetenskaplig undersökning att hävda det.
Jag svarade rakt och ärligt på trådens huvudfråga. Det har varit stor skillnad på hur mycket det känns för mig beroende på de olika kvinnornas kön. I samband med det och andra svar på huvudfrågan kom det sura kommentarer från kvinnor. Det är bara svar och fakta. Det är ju inte vi som svarat som tagit upp frågan. Inget att bli sur för. Blir också lite komiskt, med tanke på att det på kontaktsidor för sex, mestadels är kvinnorna som sätter krav på storleken på mannens organ. Tvärtom har iallafall jag aldrig sett. Vad jag sa om oralt är också fakta i sammanhanget. Alla har inte samma fokus på vaginalt sex. För min del tycker jag oftast det är skönare att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Det är inte respektlöst, utan bara fakta.
Du har en annorlunda bild av kvinnors ordval. Samtidigt känns du nedvärderande och fördomsfull gentemot vissa grupper i samhället.
Hur har du kommit fram till att de är autistiska och incels?
Jag tycker inte det är vulgärt att skriva fitta om trådstartaren själv valt det ordvalet. Då tycker jag andra läser på egen risk.
När man specifikt söker efter sex hamnar sexuella preferenser i förgrunden och på sin spets. Då är det ju rimligt att ta efterforskningar därifrån. Som jag ser det är det också generellt mycket mer fokus i samhället på mannens storlek i förhållande till kvinnans.
Jag har inte klagat på kvinnors underliv. Däremot svarade jag på trådstartarens fråga. Det är ju mer du som klagar på mäns storlek. Du pratar ju till och med om att undvika små penisar. För övrigt ingår inte jag där. Spelar dock mindre roll i sammanhanget.
Det har hänt att jag varit inne och tittat på sidor där folk enbart söker över sex. Där är det vanligt att kvinnor tar upp storlek på mannens organ. Dock är det inte där jag söker. Ok. Jag har hela tiden antagit att det är olika.
Hoppas det kommer funka bra mellan er. Det är väl självklart att alla inte är som jag. Lite märkligt att du skriver så med tanke på att jag faktiskt skrev "Alla har inte samma fokus", i texten du svarade på.
Jag tycker inte det är respektlöst med tanke på att jag använt samma ordval som trådstartaren. Det vill säga, då får man förvänta sig ord som fitta och trång, om man fortsätter läsa efter att ha sett ämnet. Jag svarade ärligt på en fråga. Det är sällsynt att jag pratar om sådant annars. Dock har det hänt att kvinnan på eget bevåg berättat att hon är trång eller väldigt trång. För att locka. Sällsynt som sagt dock.