Smörblomman24 skrev 2024-01-01 14:28:05 följande:
Exakt, vi fick via landstinget 3 försök. Och kommer nu testa med det från frysen så antar att det inte blir försök två utan att de räknar ägguttag per gång? Måste kika med demn.
Väldans skönt att man fick till frysen. Men usch vad ledsen man blir när man gått och hoppats så mycket.
Men du gav mig hopp om att lyckas någon gång iaf!
varit ett så bra stöd i allt det här.
Gott nytt år på er!
Åh, det är verkligen tufft när det inte går, så stor besvikelse. så bra att man får flera försök, någongång kommer turen vara på ens sida. Vi gjorde andra insättningen med fryst ägg direkt på följande cykel, jag tyckte att det kändes skönt att få försöka igen så snabbt som möjligt, men det är såklart olika för alla hur det känns.
och grattis Masss!! Det ser ju verkligen ut som ett tydligt streck? tycker också att det ser starkare ut på andra bilden!
Jag går runt och springer på toaletten stup i kvarten för att kolla mens, inget än! Tycker man läser alla kroppens signaler som en tok, har en molande magvärk nu som jag ena stunden är säker på är mensvärk och andra är hoppfullt optimistisk över. Har också mått lite illa idag - men det kanske är inbillning?
Man blir verkligen tokig!