EmmyLO skrev 2024-02-20 08:14:54 följande:
Åh vad fint att höra! Grymt jobbat! <3 Det är inte alltid lätt att stå på sig mot de som har expertis. Är glad för din skull! Vad händer härnäst? Väntar man först på blödning? :)
Känner verkligen igen mig i det du skriver. Jag tänker mig för både en och två gånger innan jag unnar mig något "onyttigt" numera. Men tycker samtidigt man måste ska få äta lite godis utan ångest. I det stora hela tror jag inte det gör så mycket, särskilt om man redan har begränsat sig jämfört med innan <3
Ultraljudet gick bra, tack! :) Vi blev inbokade på äggplock imorgon bitti, känns väldigt nervöst. Fick ingen information om hur många ägg som ser ut att vara tillräckligt stora nu. Men jag fick en spruta suprefact istället för ovitrelle för att minska risken för överstimulering. Mår generellt bra, men känner mig tung och är ganska öm och svullen över mage, särskilt brösten ömmar oerhört. Så nu vill jag bara att de ska ut.
Tack! :) Precis, invänta blödning sen kommer jag köra letrozol/ovitrelle för att få fram en ägglossning. Det känns bra för då kan jag styra tajmingen lite bättre. Har varit orolig för att återföringen skulle hamna mitt i påsken annars. Haha alltid är det något att oroa sig för...
Ja, det är störigt att konstant behöva tänka efter och/eller ha ångest över sina val. Den logiska sidan av mig tror som du säger att det inte gör så stor skillnad egentligen, men svårt att lyssna på den sidan ibland. Börjar känna mer och mer att jag bara ska leva på, oron kan ju inte vara speciellt nyttig den heller :)
Åh vad spännande!! Det kommer att gå jättebra <3 Jag fick också suprefact pga risk för överstimulering, blir det totalfrys för dig med då? Förstår dig helt, det blir en lättnad efteråt. Håller alla tummar för dig imorgon <3