• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 17:49:35 följande:
    Precis. Män får inte känna sig attraktiva och tro att kvinnor skulle vilja ha oss. Speciellt inte om det är yngre kvinnor.
    Jämför med hur kvinnor ska lyftas och uppmuntras.
    Vet du om du håller på och pratar så här med kvinnor i verkligenheten är det kanske inte så konstigt att du har svårt att hitta en kvinna.
    Du har en sådan taskig kvinnosyn.
    Bara ditt inlägg här visar ju hur du tycker så synd om dig.
    Som du rackar ner på kvinnor hela tiden är det ju bättre att de lever ensam.
    Kvinnor är ju mest bara problem.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 18:16:04 följande:
    Kvinnor säger att de inte är intresserade av de flesta männen, så du har nog rätt.
    Du trycker ner kvinnor hela tiden. 
    Finns ingen här som håller på och klagar på kvinnor i varje tråd hela tiden.
    Du förlöjligar kvinnor hela tiden.
    Rannsaka dig själv någon gång hur du uppträder och skriver om kvinnor.
    Allt du skriver om att misstycker att kvinnor gör gör du dubbelt mot kvinnor. 
  • Anonym (Yu)

Jag är inne och läser på Dumpen ibland. Visst, det är sjuka män som tycker 13-15-åringar är lovligt byte. Men den ena ser ju värre ut än den andra. HUR kan dessa oerhört fula och sunkiga män tro att de ska kunna attrahera små flickor? 

Är det så att män aldrig ser sig i spegeln? Tror de seriöst att en överviktig 40+ man med skägg och glasögon är en bra matchning för en 15-åring? Herregud. 

Är det så här bland män i allmänhet? Att de inte alls har nån självinsikt om sitt eget yttre, och därför sitter och blir bittra över att de inte får napp på unga söta?

Återigen, om man tycker 13-15-åringar är okej att ligga med är man givetvis sjukare än genomsnittet. Men är det symptomatiskt för män, detta? Bristen på självinsikt?

• Anonym (Är_nog_så)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-09 19:56:23 följande:

Jag är inne och läser på Dumpen ibland. Visst, det är sjuka män som tycker 13-15-åringar är lovligt byte. Men den ena ser ju värre ut än den andra. HUR kan dessa oerhört fula och sunkiga män tro att de ska kunna attrahera små flickor? 

Är det så att män aldrig ser sig i spegeln? Tror de seriöst att en överviktig 40+ man med skägg och glasögon är en bra matchning för en 15-åring? Herregud. 

Är det så här bland män i allmänhet? Att de inte alls har nån självinsikt om sitt eget yttre, och därför sitter och blir bittra över att de inte får napp på unga söta?

Återigen, om man tycker 13-15-åringar är okej att ligga med är man givetvis sjukare än genomsnittet. Men är det symptomatiskt för män, detta? Bristen på självinsikt?

Men nu är du inne på det olagligas domäner. Har det ens med trådens ämne att göra?

• Anonym (S)

Kvinna, röstade nej. Det är inte min skyldighet att umgås med ensamma singlar i min egen ålder om jag inte attraheras av dem! Jag har inte heller någon skyldighet att låta bli att träffa yngre bara för att det finns ensamma singlar i min egen ålder! Då blir vi ju bara ännu fler som sitter ensamma.

• Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-09 18:37:16 följande:
    Tråkigt att höra! Japp, perspektiv förändras när något händer. Ja, bitterhet ska vi nog alla försöka undvika så gott vi kan. Det tär både på den psykiska och fysiska hälsan. Ta hand om dig!
    Tack Glad Och detsamma. Ja, man får perspektiv ibland och får sig tankeställare när saker händer. Man påminns om att livet kan förändras på ett ögonblick.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 19:02:16 följande:
    Varför skriver du då hela tiden och senast denna vecka om att tog illa upp när en kvinna berättade om sin nya man, hon skulle ha tänkt på dig som är så ensam singel och aldrig haft ett förhållande.
    Det är så synd om dig då, Du vet ju själv vilka trådar du har skrivit bara senaste veckan.
    Dubbelmoral och hyckleri är vad du håller på med men anklagar kvinnor för.
    Men det är dig själv du talar om då.
    Ja, jag tycker synd om mg själv, men det finns de som har det värre.
    Du missförstår det jag skriver om, så det är ingen idé att tjafsa. Släpp det bara.
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 21:11:30 följande:
    Tack Glad Och detsamma. Ja, man får perspektiv ibland och får sig tankeställare när saker händer. Man påminns om att livet kan förändras på ett ögonblick.
    Så är det verkligen!
  • Anonym (Yu)
    Anonym (Är_nog_så) skrev 2023-10-09 20:51:21 följande:
    Men nu är du inne på det olagligas domäner. Har det ens med trådens ämne att göra?
    Eftersom antalet män på Dumpen aldrig verkar ta slut så undrar jag faktiskt: om det inte fanns åldersgränser för byxmyndighet. Hur unga tjejer skulle ni män kunna känna sexuell attraktion till?

En 11, 12-åring med utvecklad kropp? 13? 14? 

Är det enda som skiljer Dumpen-männen från andra män att de agerar på det medan andra låter bli?
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-09 22:31:33 följande:
    Eftersom antalet män på Dumpen aldrig verkar ta slut så undrar jag faktiskt: om det inte fanns åldersgränser för byxmyndighet. Hur unga tjejer skulle ni män kunna känna sexuell attraktion till?

En 11, 12-åring med utvecklad kropp? 13? 14? 

Är det enda som skiljer Dumpen-männen från andra män att de agerar på det medan andra låter bli?
    Jag vet inte hur andra män tänker, men när jag gjorde tråden så menade jag inte så unga tjejer.
    Ni kvinnor som läser trådar som denna, där män nämner unga tjejer, tänker ni att männen då avser flickor i åldrarna 11-14?
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre