• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (VOO)

Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först. Jag har sett tjejer som är 19-20 som söker män upp i min ålder. Jag skulle aldrig ta första steget. Men jag kan inte säga att jag skulle tacka nej om nån av dom tog första steget. Jag vet faktiskt inte. Den yngsta som jag har stött på var 24. Jag kommer aldrig mer göra nåt sånt igen.

• Anonym (VOO)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 08:37:48 följande:

Den yngsta jag har träffat var 22. Det var hon som tog kontakt, som var den drivande att vilja ses. Jag skulle inte ha skrivit till henne först. 

Jag tog det väldigt lugnt när vi sågs, och jag gjorde inga närmanden. Jag var tänd på henne, men hade inte bråttom. Plus att jag var nervös och osäker. Jag har bara varit med en kvinna, och då hade det gått 12 år. Jag tänkte att vi kan träffas och se hur det känns, lära känna varann. Känns det rätt och båda vill så borde det märkas. Och jag tyckte det var bättre att hon tog initiativen i så fall. Flera tyckte att jag gjorde fel som ens svarat henne när hon skrev. Och så gjorde jag fel som träffade henne. Och så gjorde jag fel när jag inte försökte nåt. Det tyckte hon också.
  • Anonym (VOO)

När jag träffade henne, och stötte på 24-åringen jag var förälskad i, så tänkte jag inte alls på jämnåriga kvinnor. Och vad jobbigt det måste vara för dom som sitter där ensamma och längtar efter en man.
    Hade jag varit förälskad i en jämnårig kvinna, eller om en jämnårig kvinna hade kontaktad mig och velat ses, då hade jag tänkt på den kvinnan. Då hade jag inte tänkt på yngre tjejer.

• Anonym (Majsan)

Jag är 39 och har haft sex med många yngre män. I våras var jag med en 18 åring, bara tre år äldre än min äldsta dotter. Skäms  Som tur är känner de inte varandra. Annars är väl de flesta yngre runt 25. Men en bra k*k är en bra k*k för mig så spelar det ingen roll om den sitter på en 18-åring eller 58-åring...

• Västernorrlandskillen
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-09 19:56:23 följande:

Jag är inne och läser på Dumpen ibland. Visst, det är sjuka män som tycker 13-15-åringar är lovligt byte. Men den ena ser ju värre ut än den andra. HUR kan dessa oerhört fula och sunkiga män tro att de ska kunna attrahera små flickor? 

Är det så att män aldrig ser sig i spegeln? Tror de seriöst att en överviktig 40+ man med skägg och glasögon är en bra matchning för en 15-åring? Herregud. 

Är det så här bland män i allmänhet? Att de inte alls har nån självinsikt om sitt eget yttre, och därför sitter och blir bittra över att de inte får napp på unga söta?

Återigen, om man tycker 13-15-åringar är okej att ligga med är man givetvis sjukare än genomsnittet. Men är det symptomatiskt för män, detta? Bristen på självinsikt?

Nej dom flesta män tänker inte på barn på det sättet alls, dom du ser på dumpen är så klart sjuka och tyvärr finns det en hel del som är sjuka.
  • Anonym (Är_nog_så)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-09 19:56:23 följande:

Jag är inne och läser på Dumpen ibland. Visst, det är sjuka män som tycker 13-15-åringar är lovligt byte. Men den ena ser ju värre ut än den andra. HUR kan dessa oerhört fula och sunkiga män tro att de ska kunna attrahera små flickor? 

Är det så att män aldrig ser sig i spegeln? Tror de seriöst att en överviktig 40+ man med skägg och glasögon är en bra matchning för en 15-åring? Herregud. 

Är det så här bland män i allmänhet? Att de inte alls har nån självinsikt om sitt eget yttre, och därför sitter och blir bittra över att de inte får napp på unga söta?

Återigen, om man tycker 13-15-åringar är okej att ligga med är man givetvis sjukare än genomsnittet. Men är det symptomatiskt för män, detta? Bristen på självinsikt?

De farligaste groomarna/ peddosarna är dock de som ser bra ut och vet med sig att de gör det.  Ett attraktivt utseende är något som folk mer uppmärksammar och kan knyta an till, yngre såväl som äldre. Och inte blir det bättre av att dessa män ser sig som "guds gåva till kvinnorna" och därför "tar sig rätten" att gå ned i åldrarna vid kontaktsökande.

• Anonym (sjhjkih)
    Västernorrlandskillen skrev 2023-10-10 14:45:05 följande:
    Nej dom flesta män tänker inte på barn på det sättet alls, dom du ser på dumpen är så klart sjuka och tyvärr finns det en hel del som är sjuka.
    Hoppas att du har rätt. Första gången en man stötte och tafsade på mig gick jag i sjuan och var 13 år. Liknande hände massor av gånger i tidiga tonåren. Men vi får verkligen hoppas att de flesta inte är så.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 14:59:58 följande:
    Hoppas att du har rätt. Första gången en man stötte och tafsade på mig gick jag i sjuan och var 13 år. Liknande hände massor av gånger i tidiga tonåren. Men vi får verkligen hoppas att de flesta inte är så.
    Tänker de flesta kvinnor så om män? Och som jag frågade förut, om män attraheras av yngre, vilka åldrar föreställer du dig att män attraheras av?

Vill du att män ska svara här och försäkra kvinnor om att han inte vill tafsa på minderåriga? Det var inte det min tråd skulle handla om.
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 15:07:59 följande:
    Tänker de flesta kvinnor så om män? Och som jag frågade förut, om män attraheras av yngre, vilka åldrar föreställer du dig att män attraheras av?

Vill du att män ska svara här och försäkra kvinnor om att han inte vill tafsa på minderåriga? Det var inte det min tråd skulle handla om.
    Nej absolut, det blev OT. Förlåt för det!

Jag vet inte om de flesta tänker så. När folk säger unga tjejer kan jag nog tänka att de faktiskt menar unga tjejer (tonåringar).
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 15:46:27 följande:
    Nej absolut, det blev OT. Förlåt för det!

Jag vet inte om de flesta tänker så. När folk säger unga tjejer kan jag nog tänka att de faktiskt menar unga tjejer (tonåringar).
    Det är ok, jag bara reagerar på när det känns som att jag och andra män antyds vara pedofiler. Jag tänker tjejer som är minst 18, men helst 20 år och uppåt.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre