• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 15:53:34 följande:
    Det är ok, jag bara reagerar på när det känns som att jag och andra män antyds vara pedofiler. Jag tänker tjejer som är minst 18, men helst 20 år och uppåt.
    Nej nej, jag antyder inte alls att du är pedofil! Pedofiler var väl inte ens dessa män utan snarare hebefiler, vilket jag tyvärr tror är vanligt. Men vi kanske ska återgå till trådens ämne istället Solig
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 16:00:28 följande:
    Nej nej, jag antyder inte alls att du är pedofil! Pedofiler var väl inte ens dessa män utan snarare hebefiler, vilket jag tyvärr tror är vanligt. Men vi kanske ska återgå till trådens ämne istället Solig
    Ok, hebefil då, men det är jag inte heller Förvånad Att många tycker jag gjorde fel och att tjejerna inte var vuxna vid 22 och 24 års ålder, det kan diskuteras, men de var i alla fall myndiga. Så det är ju bra.

Ja, känns som att det med peddos och liknande inte hör hemma här.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 15:07:59 följande:
    Tänker de flesta kvinnor så om män? Och som jag frågade förut, om män attraheras av yngre, vilka åldrar föreställer du dig att män attraheras av?

Vill du att män ska svara här och försäkra kvinnor om att han inte vill tafsa på minderåriga? Det var inte det min tråd skulle handla om.
    Ta över en tråd och byta ämne skulle väl aldrig du göra?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-10 15:46:27 följande:
    Nej absolut, det blev OT. Förlåt för det!

Jag vet inte om de flesta tänker så. När folk säger unga tjejer kan jag nog tänka att de faktiskt menar unga tjejer (tonåringar).
    Vilka inom viss ålder också är ett okej att ha sexuellt umgänge med. 
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-10-10 19:35:28 följande:
    Vilka inom viss ålder också är ett okej att ha sexuellt umgänge med. 
    Juridiskt, absolut.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-10-10 19:28:12 följande:
    Ta över en tråd och byta ämne skulle väl aldrig du göra?
    Jag brukar hålla mig till ämnet. Tycker detta var jävligt stor skillnad också. Jag brukar inte prata om minderåriga tjejer. Men du kanske tycker att det är relevant för den här tråden med 11-14 åriga flickor?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 20:44:11 följande:
    Jag brukar hålla mig till ämnet. Tycker detta var jävligt stor skillnad också. Jag brukar inte prata om minderåriga tjejer. Men du kanske tycker att det är relevant för den här tråden med 11-14 åriga flickor?
    Tja, om du är t ex 52 år och raggar på dom i  22-årsåldern så ligger väl barn inte så långt bort?
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-10 20:44:11 följande:
    Jag tror absolut inte du är intresserad av barn och det tror jag inte kvinnan som bad om ursäkt för att hon kom utanför ämnet tror heller. Och du har helt rätt, den här tråden handlar inte om det så ger dig rätt här. Det jag menade var att du flyttar över fokus i trådar till att hända om dig och inte den som skapade tråden.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Anonym2) skrev 2023-10-10 21:16:24 följande:
    Jag tror absolut inte du är intresserad av barn och det tror jag inte kvinnan som bad om ursäkt för att hon kom utanför ämnet tror heller. Och du har helt rätt, den här tråden handlar inte om det så ger dig rätt här. Det jag menade var att du flyttar över fokus i trådar till att hända om dig och inte den som skapade tråden.
    Jag brukar hålla mig till ämnet i trådar jag svarar i, och jag delar med mig av mina erfarenheter för att illustrera de dubbla måttstockarna många har. Många har problem med att män yttrar sig, och vill helst att män inte säger nåt alls.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Fia) skrev 2023-10-10 20:47:44 följande:
    Tja, om du är t ex 52 år och raggar på dom i  22-årsåldern så ligger väl barn inte så långt bort?
    Du är obehaglig, din retorik är ohedlig...
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre