• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 14:56:02 följande:

Men det är väl inte konstigt att man får olika svar ifrån olika personer, så är det väl alltid? är det ens något som behöver diskuteras överhuvudtaget? 
    för du låter som du ifrågasätter det! 
    Det är väl en självklarhet? 

Inte alls konstigt, då alla inte är lika. Däremot så är det intressant att många ändrar åsikt beroende vem som frågar.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 14:58:46 följande:
    Inte alls konstigt, då alla inte är lika. Däremot så är det intressant att många ändrar åsikt beroende vem som frågar.
    vem ändrar åsikt menar du? vilka är dessa många som ändrar åsikt menar du! 
    vilka är det du menar? 
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 15:07:52 följande:
    vem ändrar åsikt menar du? vilka är dessa många som ändrar åsikt menar du! 
    vilka är det du menar? 
    Det är alla möjliga det. Om jag påstår att många kvinnor inte vågar, och vill att mannen ska ta första steget, så har jag fel. Kvinnor tar första steget med män de är intresserade av. Samma personer säger sen att de inte vågar med män de är intresserade av. Och tycker att det är män som ska ta första steget. Samma säger alla deras väninnor också.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 15:24:09 följande:
    Det är alla möjliga det. Om jag påstår att många kvinnor inte vågar, och vill att mannen ska ta första steget, så har jag fel. Kvinnor tar första steget med män de är intresserade av. Samma personer säger sen att de inte vågar med män de är intresserade av. Och tycker att det är män som ska ta första steget. Samma säger alla deras väninnor också.
    Men snälla du, varför kan du inte inse att vissa kvinnor är framåt och tar initiativ.
    Av dom kvinnor jag känner som har tagit initiativ till sina män och står för det är ju verkligen inte samma kvinnor som sen säger att dom inte vågar, dom har ju redan vågat och tycker då förstås att inte bara är männen ska ta första steget.
    Vad är det du håller på med, du förstår väl att det finns kvinnor som vågar ta initiativ och kvinnor som inte gör det, det är väl inte några som byter åsikt, dom är olika personligheter som vågar olika. 
    Hur menar du egentligen? menar du att kvinnor inte kan våga och känna olika?
    Tror du på allvar att alla kvinnor är lika och vågar och känner samma sak.

Du vet väl att män är olika, vissa är jätte framåt och vågar mycket medans andra som du så är blyga, varför kan du inte inse att det är lika för kvinnor?

Sluta säga att det är samma personer, jag känner kvinnor som inte skulle våga ta initiativ men känner också kvinnor som vågar och har gjort det.
    Hur kan du inte förstå att dom är olika personer som vågar och gör olika, det är ingen som har bytt åsikt eller gör och säger olika.
    Kvinnor är väl precis lika olika varandra som män är eller tror inte du det?

Så om en man säger hm jag är blyg och vågar inte ta initiativ skulle jag säga, jaha du ändrar vad du säger för det är inte sant för jag vet att män visst tar initiativ så du ändrar bara vad du säger. DU bara säger något och sen ändrar du åsikt!

Inser du inte att det är absurt! 

• Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 15:45:35 följande:
    Men snälla du, varför kan du inte inse att vissa kvinnor är framåt och tar initiativ.
    Av dom kvinnor jag känner som har tagit initiativ till sina män och står för det är ju verkligen inte samma kvinnor som sen säger att dom inte vågar, dom har ju redan vågat och tycker då förstås att inte bara är männen ska ta första steget.
    Vad är det du håller på med, du förstår väl att det finns kvinnor som vågar ta initiativ och kvinnor som inte gör det, det är väl inte några som byter åsikt, dom är olika personligheter som vågar olika. 
    Hur menar du egentligen? menar du att kvinnor inte kan våga och känna olika?
    Tror du på allvar att alla kvinnor är lika och vågar och känner samma sak.

Du vet väl att män är olika, vissa är jätte framåt och vågar mycket medans andra som du så är blyga, varför kan du inte inse att det är lika för kvinnor?

Sluta säga att det är samma personer, jag känner kvinnor som inte skulle våga ta initiativ men känner också kvinnor som vågar och har gjort det.
    Hur kan du inte förstå att dom är olika personer som vågar och gör olika, det är ingen som har bytt åsikt eller gör och säger olika.
    Kvinnor är väl precis lika olika varandra som män är eller tror inte du det?

Så om en man säger hm jag är blyg och vågar inte ta initiativ skulle jag säga, jaha du ändrar vad du säger för det är inte sant för jag vet att män visst tar initiativ så du ändrar bara vad du säger. DU bara säger något och sen ändrar du åsikt!

Inser du inte att det är absurt! 

Jag slutar inte att säga att det finns de som ändrar åsikt och har dubbla måttstockar, för så är det. Det är inget vi behöver tjafsa om, jag vet att jag har rätt. Du säger att jag har fel. Det är ok. Man kan inte vara överens om allt.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 15:49:08 följande:
    Jag slutar inte att säga att det finns de som ändrar åsikt och har dubbla måttstockar, för så är det. Det är inget vi behöver tjafsa om, jag vet att jag har rätt. Du säger att jag har fel. Det är ok. Man kan inte vara överens om allt.
    Bra då är du en hycklare med dubbla måttstockar för män är ju framåt och tar alltid initiativ så när du säger att du är blyg så säger du bara det för du är man och är inte blyg och tar alltid initiativ.
    Bra då vet vi hur kvinnor är, dom kvinnor som har tagit initiativ ljuger egentligen och vill inte alls det, att dom gjort det spelar ingen roll för så kan det ju inte vara.
    Bra för då ljuger du som man för ska du ju ta initiativ och är egentligen inte alls blyg det är bara som du säger för sen ändrar du ju åsikt.
     För om inte kvinnor kan våga ta initiativ bara säga så men sen ändra åsikt
    då är det ju precis samma för män, dom kan säga att dom är blyga men ändrar sen åsikt och visst tar alla initiativ.
    Bra för alla män gör och tänker och säger precis samma sak och alla kvinnor gör och säger och tänker precis samma sak.

För du ju egentligen inte alls blyg nej du är en karlakarl som vågar ta initiativ och är framåt mot kvinnor, 
    Japp kvinnor är på ett sätt och män är på ett sätt och ingen gör på något annat sätt enligt dig för du vet ju allt och har alltid rätt om alla.
    Du kan uttala dig om alla kvinnor och män.

Vilken övertro du har på dig själv, kan man vara mer självgod?
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 16:02:39 följande:
    Bra då är du en hycklare med dubbla måttstockar för män är ju framåt och tar alltid initiativ så när du säger att du är blyg så säger du bara det för du är man och är inte blyg och tar alltid initiativ.
    Bra då vet vi hur kvinnor är, dom kvinnor som har tagit initiativ ljuger egentligen och vill inte alls det, att dom gjort det spelar ingen roll för så kan det ju inte vara.
    Bra för då ljuger du som man för ska du ju ta initiativ och är egentligen inte alls blyg det är bara som du säger för sen ändrar du ju åsikt.
     För om inte kvinnor kan våga ta initiativ bara säga så men sen ändra åsikt
    då är det ju precis samma för män, dom kan säga att dom är blyga men ändrar sen åsikt och visst tar alla initiativ.
    Bra för alla män gör och tänker och säger precis samma sak och alla kvinnor gör och säger och tänker precis samma sak.

För du ju egentligen inte alls blyg nej du är en karlakarl som vågar ta initiativ och är framåt mot kvinnor, 
    Japp kvinnor är på ett sätt och män är på ett sätt och ingen gör på något annat sätt enligt dig för du vet ju allt och har alltid rätt om alla.
    Du kan uttala dig om alla kvinnor och män.

Vilken övertro du har på dig själv, kan man vara mer självgod?
    Ta't lugnt ta en TOY. Stay Zen Glad
  • Bis mis

Hahaha...du draken bara fortsätter, fortsätter...och fortsätter :D Hur hinner du ens med, det har jag undrat.

Nä, jag är tillsammans med dom jag känner för. 17 års ålderskillnad, 11 år nu och i förhållandet innan. Dom är yngre än mig. Struntar fullständigt i andras eventuella åsikter om det. Huvudsaken är att båda trivs. Duh!

• Bis mis
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-03 12:06:15 följande:
    Jo, såhär kan det se ut. När kvinnor når en viss ålder så är de osynliga, klara att kastas på soptippen. Män tiittar bara efter yngre. Varför tänker inte män på jämnåriga kvinnor som sitter där ensamma?
    Nix, så är det inte alls. Folk går efter det som attraherar dom.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 16:09:35 följande:
    Ta't lugnt ta en TOY. Stay Zen Glad
    Jag tycker att du uttalar dig bedrövligt!
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre