Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?
känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?
Jag är 43 och förälskad i en man som är 36. ( han vet nog inget och jag är gift egentligen).
Är det onormalt?
Varför skulle man känna dåligt samvete för det?
Det är ju inte så att dom som är singlar står vid någon entré och frågar om man hellre vill ha dom?
Skulle säga att dom flesta kvinnor idag är tillbakadragna och blyga för att våga tag steget att tag kontakt med någon man/kvinna idag.
Skulle bli imponerad om jag skulle bevittna detta.
Men gör en tråd med singelkvinnor och be dom tag kontakt med oss män där..
lägg upp en annons så skriver män eller kvinnor till Er?
Varför skulle man känna dåligt samvete för det?
Det är ju inte så att dom som är singlar står vid någon entré och frågar om man hellre vill ha dom?
Skulle säga att dom flesta kvinnor idag är tillbakadragna och blyga för att våga tag steget att tag kontakt med någon man/kvinna idag.
Skulle bli imponerad om jag skulle bevittna detta.
Men gör en tråd med singelkvinnor och be dom tag kontakt med oss män där..
lägg upp en annons så skriver män eller kvinnor till Er?
Nu skiljer det bara 2 år, men rent krasst trodde jag han var 10-15 år yngre än mig. innan jag visste och kände väl spontant att jag inte ens skulle försöka lägga in en "stöt" pga åldersskillnaden.
Trodde väl att jag inte hade en chans pga åldern och blev liksom väldigt "paff" när han sökte kontakt utanför vår gemensamma fritidsaktivitet. Och på den vägen är det, men väldigt nytt så får väl se vart det tar vägen.
Jämför man honom med andra jämnåriga män så har han en mycket ungdomligare stil, saknar ölmagen, pigg, energisk, aktiv fritid osv.