Anonym (VOO) skrev 2023-10-09 17:11:14 följande:
Jag också. Skillnaden är att män ska ta hänsyn till jämnåriga kvinnor sitter där ensamma. Och inte attraheras av yngre.
Och som sagt ändå är det du som gnäller när kvinnor pratar om snygga män och tycker att dom ska tänka på dig som då känner dig otillräcklig som i så många trådar, som beklagar dig när kvinnor diskuterar vältränade män då ska dom tänka på dig och ta hänsyn, kvinnorna ska tänka till lite.
Så du kör ju med dubbelmoral och hyckleri hela tiden.
Ingen absolut ingen har sagt att någon ska tänka på jämnåriga kvinnor och vara med dom av medlidande. Du själv vill ju som sagt inte bara har någon för att och blir arg när din mamma har föreslagit singelkvinnor, du blir du arg och tycker att hon är fräck som tar någon som du inte gillar.
Men du tror på allvar att singelkvinnor gärna tar en man som enbart är med henne för att han ska tänka på att hon är ensam.
Du fattar ju själv att det inte är sant!!!!!!
Vem fasiken tänker jag är kär i en person men nja jag tar inte henne utan en ensam jämnårig kvinna, så gör ingen och ingen kvinna skulle heller vilja ha det då.
Som sagt du har det mest konstiga tankar om kvinnor, tror du att kvinnor vill ha män som är tillsammans med dom för att dom tycker synd om dom?
Vill män har någon som tycker synd om dom?
Knappast men du kanske vill ha någon som är med dig för att hon tycker så synd om dig och ser med medlidande på dig.
Du skulle kunna ha haft många då i ditt över 50 åriga liv då du ju aldrig haft ett förhållande, då skulle du behöva mycket medlidande.
Du har ju startat många trådar där du skriver att kvinnor borde tänka på dig eftersom du känner dig så otillräcklig.
Däremot har ingen kvinna skrivit här att hon tycker att en man ska tänka på henne och vara tillsammans med henne bara för att hon är singel och jämnårig.