• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Klarsynt) skrev 2023-10-03 21:56:23 följande:

Fast när det gäller just dig så är det här helt irrelevant, eftersom ingen kvinna kommer att vilja ha dig ändå. Vare sig hon är 20, 40, 60 eller 80.

30 eller 50 är helt ok för mig Glad
  • Anonym (Åldersskillnad)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-03 10:05:56 följande:
    Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Vilken konstig tanke! Man ska väl välja någon man känner attraktion och intresse för. Gäller det mest sex så blir det för mig som äldre kvinna en yngre viral man. Nu en som är 19 år yngre och det skäms jag inte ett dugg för, inte han heller. Sen får andra tycka vad dom vill om det!
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Åldersskillnad) skrev 2023-10-03 22:09:14 följande:
    Vilken konstig tanke! 
    Tycker också det!
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-03 13:35:35 följande:
    Som sagt. Varken män eller kvinnor blir hop med någon pga dåligt samvete för någon jämngammal som dom inte känner attraktion för.

Det existerar inte. Din mamma ville föra i hop dig med en kvinna och du tyckte att det var helt galet, Tror du att någon kvinna på allvar inte skulle tycka som du.
    Tror du att någon som inte känner attraktion för någon tänker att dom ska vara osjälviska och välja någon som dom tycker synd om? skulle någon kvinna eller man göra så?
    Tror du att någon man eller kvinna skulle vilja att någon blev i hop av dom pga att dom tyckte synd om dom? tror du verkligen det?

Nej ingen har någonsin sagt att någon ska göra på det viset. Det folk har sagt till dig även om du inte förstått det är att eftersom du trånar efter yngre kvinnor och det inte fungerar är att vända blicken mot jämngamla kvinnor som är också är singlar och kanske ensamma som dig och att du faktiskt kan hitta en kvinna bland dom. Självklart ska ni inte välja vandra pga att det är synd om er utan bara ifall ni finner varandra attraktiva.

Ingen har sagt att du ska bli hop med en kvinna för att du tycker synd om henne precis som ingen jämngammal kvinna ska bli hop med dig för att hon tycker synd om dig.
    Om det skulle vara så skulle du ha många kvinnor som tyckte synd om dig, som skulle bli tillsammans med dig just pga av din ensamhet och tycka synd om dig som aldrig haft ett förhållande och bara haft sex en gång fast du är över 50 år.
    Men vet du det fungerar inte så, varken män eller kvinnor resonerar så.
    Det existerar inte!
    Såhär skrev en kvinna igår.

e inlägg en gång.

Man skulle ju kunna kalla det mobbning att det varje dag dyker upp 17 olika trådar om hur medelålders män är kåta på mycket yngre kvinnor. Ett ältande som inte har ett slut som bara förstärker känslan att man som kvinna inte duger till varken sex eller förhållande efter 40.
    Det som däremot händer (inom mig) är att du får mig att känna mig obekväm med min ålder (ingen man i min ålder kommer vilja vara med mig då alla bara dagdrömmer om 20åringar) OCH jag kommer aldrig ge de barnlösa oerfarna medelålders männen en chans för "ni" verkar rätt läskiga.
    Känns detta som ett bra resultat på vad DU vill åstadkomma?

• Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-04 07:10:31 följande:
    Såhär skrev en kvinna igår.

e inlägg en gång.

Man skulle ju kunna kalla det mobbning att det varje dag dyker upp 17 olika trådar om hur medelålders män är kåta på mycket yngre kvinnor. Ett ältande som inte har ett slut som bara förstärker känslan att man som kvinna inte duger till varken sex eller förhållande efter 40.
    Det som däremot händer (inom mig) är att du får mig att känna mig obekväm med min ålder (ingen man i min ålder kommer vilja vara med mig då alla bara dagdrömmer om 20åringar) OCH jag kommer aldrig ge de barnlösa oerfarna medelålders männen en chans för "ni" verkar rätt läskiga.
    Känns detta som ett bra resultat på vad DU vill åstadkomma?

Håller med henne. Det är inte kul att gå in här längre faktiskt. Och helt tappat lusten att försöka dejta efter alla dessa trådar.
  • Anonym (Hemligt)

Jag, sextioårig kvinna lever i ett lyckligt förhållande med en 48-årig man.
    Vi har ett fantastiskt förhållande och struntar i Åldersskillnaden.

• Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-04 11:00:53 följande:
    Håller med henne. Det är inte kul att gå in här längre faktiskt. Och helt tappat lusten att försöka dejta efter alla dessa trådar.
    Det måste betyda att jag inte hittade på att kvinnor känner sådär.
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-04 12:19:22 följande:
    Det måste betyda att jag inte hittade på att kvinnor känner sådär.
    Fel slutsats.
    Ingen behöver ha dåligt samvete för att de inte är tillsammans med mig.
    De som ska ha dåligt samvete i så fall, är de som startar alla dessa hemska trådar som får en tappa lusten att träffa en man och får en att känna sig värdelös.
  • Anonym (VOO)
    Senaste nytt

Män bör inte attraheras av yngre tjejer, för då vill inte kvinnor dejta män längre.
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-04 12:45:35 följande:
    Senaste nytt

Män bör inte attraheras av yngre tjejer, för då vill inte kvinnor dejta män längre.
    Senaste nytt!

Du lyssnar aldrig på kvinnor.

Jag har förklarat att jag blir ledsen, men även det ska göras till åtlöje.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre