• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (VOO)
    Anonym (S-G) skrev 2023-10-11 16:46:16 följande:
    För att göra vaddå med? Äckligt.
    Tycker det är intressant. Jag ser sexiga unga tjejer och fantiserar om att ligga. Men om det är så att unga tjejer tar skada av det så är det ju inte bra.
  • Anonym (Yu)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:44:48 följande:
    Gubbsjuk är jag, men vill mest höra om unga tjejer blir porriga för att de tänder på det, och om de är redo för sex eller om de låtsas.
    Tror inte man kan anta att unga tjejer är redo för sex för att de klär sig sexigt eller anspelar på sex. Finns ju 11-12-åringar som gör det. 

Läste nyss att det börjat bli allt vanligare att 8-åringar kommer i puberteten och får bröst. Tydligen finns det en koppling mellan att komma tidigt i puberteten och att bli sedd som mer vuxen än man är, utveckla riskbeteenden och hamna i umgänge med äldre killar, utveckla depression etc. 

Så nånstans där handlar det kanske om att män behöver lära sig att tänka lite längre, se konsekvenser av sina beteenden och inte vara så styrda av sin attraktion? 
  • Anonym (VOO)
    Anonym (Yu) skrev 2023-10-11 16:50:07 följande:
    Tror inte man kan anta att unga tjejer är redo för sex för att de klär sig sexigt eller anspelar på sex. Finns ju 11-12-åringar som gör det. 

Läste nyss att det börjat bli allt vanligare att 8-åringar kommer i puberteten och får bröst. Tydligen finns det en koppling mellan att komma tidigt i puberteten och att bli sedd som mer vuxen än man är, utveckla riskbeteenden och hamna i umgänge med äldre killar, utveckla depression etc. 

Så nånstans där handlar det kanske om att män behöver lära sig att tänka lite längre, se konsekvenser av sina beteenden och inte vara så styrda av sin attraktion? 
    Så 18-20 är för ungt tycker du? Säger du samma till kvinnor som är med unga killar?
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:52:40 följande:
    Så 18-20 är för ungt tycker du? Säger du samma till kvinnor som är med unga killar?
    Håller faktiskt fullständigt med Yu. Man måste se längre än kåtheten.

Och ja, om man är 50 plus, så tycker jag att 18 är ALLDELES för ungt. Det förvånar mig faktiskt att någon i den åldern ens kan se en tonåring på ett sexuellt sätt.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:48:26 följande:
    Jag pratar om mycket yngre.
    Ja, och då vet jag bara tjejkompisar som är tillsammans med äldre män (de är 22-28, männen 45-50), och en kompis som är 31 och har träffat en 21-årig tjej och vi retar han för ålderskris.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:52:40 följande:
    VILKA kvinnor är med 18-20-åriga killar?!
    Jag skulle absolut säga detsamma om de var 50.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-11 17:19:06 följande:
    Håller faktiskt fullständigt med Yu. Man måste se längre än kåtheten.

Och ja, om man är 50 plus, så tycker jag att 18 är ALLDELES för ungt. Det förvånar mig faktiskt att någon i den åldern ens kan se en tonåring på ett sexuellt sätt.
    Ja, känner också så. 19 också. Kanske... 20? Vet inte där heller. Men 22? Som en tjej jag är tänd på. Skulle inte tveka en sekund.
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 17:58:50 följande:
    Ja, känner också så. 19 också. Kanske... 20? Vet inte där heller. Men 22? Som en tjej jag är tänd på. Skulle inte tveka en sekund.
    Ja, vi är alla olika. Jag är "bara" 36 och hade inte tänkt tanken att vara med en 22-åring.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-11 18:20:47 följande:
    Ja, vi är alla olika. Jag är "bara" 36 och hade inte tänkt tanken att vara med en 22-åring.
    Ja. Jag hade inte en tanke på att jag skulle få känslor för en 20 år yngre tjej, och stöta på henne. Men det hände. Många skulle inte ha en tanke på att göra nåt sånt. Men det gjorde jag. 
  • Anonym (VOO)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 08:21:14 följande:
    Ja. Jag hade inte en tanke på att jag skulle få känslor för en 20 år yngre tjej, och stöta på henne. Men det hände. Många skulle inte ha en tanke på att göra nåt sånt. Men det gjorde jag. 
    Och för att återknyta till det tråden handlar om, nej jag hade inte en tanke på singelkvinnor i min ålder som satt där ensamma och ledsna över att inte ha nån. 
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre