Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 11:24:58 följande:
Jo faktiskt. Mig personligen, och så har jag sett i andra trådar där kvinnor känner sig ratade och att de inte duger längre åt män, för män vill bara ha yngre.
Men du förstår inte skillnaden på att vara ledsen som dessa kvinnor är över att dom känner sig ratade precis som du startar trådar om att du gör.
Du är ju precis som dom.
Däremot är det ingen som säger att någon ska bli ihop med någon pga medlidande och ska avstå någon för att vara snäll mot någon jämnårig
Förstår du verkligen inte skillnaden?
Du ser förstår väl vad folk skriver?
DU skriver att du tycker att kvinnor ska tänka på dig för att du minsann är singel.
Man kan alltså visa förståelse för en annan person, tex jag är gift men kan även skänka kvinnor som är ensamma en tanke och tycka att det är tråkigt för dom.
Jag kan även visa förståelse och känna att det är tråkigt för ensamma män som gärna vill träffa någon.
Men känner förståelse och sympati för folk.
Men det är ju inte samma sak som att men då skulle jag strunta i min man och börja dejta en ensam man, inte ens om jag var singel skulle jag ju tänka, jag är intresserad av den här mannen och han av mig men nej då jag ska bli ihop med den ensamma mannen.
Folk kanske skulle tro att du skulle kunna känna förståelse och sympati för ensamma kvinnor eftersom du är i samma situation, man känner empati men det är ju ingen som säger eller tror att du skulle dejta eller bli hop med någon du inte var intresserad av pga det.
Du förstår väl skillnaden? eller?
Du verkar ofta inte förstå vad folk skriver, du tolkar folk på ett konstigt sätt och missförstår vad folk menar, ibland undrar man hur du uppfattar vad folk skriver.
Du verkar ha svårt med kommunikation ibland, kanske är det just det som gör att du inte träffar någon, du förstår inte alltid vad folk menar eller tolkar fel.
Jag uppfattar ofta just att du inte riktigt uppfattad vad en person skriver, man undrar hur kunde han tolka det så fel när man läser dina svar till någon.
Upplever du det i verkligheten att det är så?