• Anonym (VOO)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 12:11:32 följande:
    Det gör jag inte. Jag nämnde EN tjej på 25 med stora bröst. Jag ser andra unga tjejer med stora bröst som också är sexiga. Några har små bröst. Sen så ser jag jämnåriga och äldre kvinnor som är attraktiva och har stora bröst. Och små.

Jag orkar inte svara på resten som du skrev för du hittar på saker som inte stämmer.
    Det är som vanligt du slutar när du inte kan svara, när du inte hittar bra svar som styrker det du skriver. Det visar just att du inte kan verifiera det du skriver.
    Så blir det i varje tråd du skriver. Ingen direkt styrka av dig att inte kunna kommer med bra förklaringar, det kan du inte utan kommer bara med påståenden!
    Är man på ett diskussionsforum borde man kunna diskutera sina påståenden och kunna förklara dom. 
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 08:21:14 följande:
    Ja. Jag hade inte en tanke på att jag skulle få känslor för en 20 år yngre tjej, och stöta på henne. Men det hände. Många skulle inte ha en tanke på att göra nåt sånt. Men det gjorde jag. 
    Ja, och det får ju stå för dig.
  • Anonym (VOO)
    Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-12 13:47:25 följande:
    Ja, och det får ju stå för dig.
    Ja, det kändes rätt, och jag skäms inte ett dugg. Jag tänkte inte på jämnåriga singelkvinnor som var ensamma och hoppades på att träffa en man.
  • Anonym (Helt absurt!)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 13:55:49 följande:
    Ja, det kändes rätt, och jag skäms inte ett dugg. Jag tänkte inte på jämnåriga singelkvinnor som var ensamma och hoppades på att träffa en man.
    Ändå hade du ju så fel, hon var inte intresserad, hon var  enbart trevlig mot dig som en av andra kollegor, inget mer. Ändå ältar du henne flera år senare, nästan lite läskigt faktiskt. 
    Som sagt ensamma jämnåriga kvinnor struntar i vem du som person stöter på, varför skulle dom bry sig? menar du att du tror att dom skulle vilja bli ihop med dig om du hörde av dig? 
    varför skulle dom vilja ha dig? varför skulle dom vara desperata efter dig som inte lyckats bättre än dom? dom kanske t.o.m. lyckats bättre, haft förhållande tidigare men är singlar nu.
    Nej man behöver inte skämmas för att man frågar om en date men hon sa nej, det var en fråga och inget mer hände men du ältar henne, efter att frågat en enda fråga precis som om ni haft något ihop. Hon kanske numera har svaga minnen av en äldre kollega om hon någon gång påminns, troligtvis skänker hon inte dig en tanke,
    Det kändes rätt för dig att fråga men inte rätt för henne.
    Men det är helt sjukt att du tror att jämnåriga kvinnor är ledsna för att du stötte på en yngre kvinna.
    Ingen kvinna kommer ju att tänka på dig heller när dom gillar andra män, det funkar ju inte så. Ingen tycker synd om dig 

Men det är ju som sagt så roligt att du tar upp att kvinnor ska tänka på stackars dig som är ensam.
    Din elaka kvinnliga vän som berättade om sin nya kärlek och inte tänkte på att du kände dig otillräcklig, ha ha kvinnor ska tänka på dig minsann!
    Men intressant att du sen måste betona att du minsann inte tänker på kvinnor fast ingen bett dig! 
    Konstigt beteende, Dubbelmoral faktiskt! 
  • Anonym (sjhjkih)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 13:55:49 följande:
    Fast de två saknar koppling.

• Anonym (VOO)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-12 11:34:42 följande:
    Vem har pratat om en kropp som ett föremål? Tråden handlar om attraktion.
    Fia, du svarade aldrig på det här.
  • Anonym (Är_nog_så)
    Anonym (Klarsynt) skrev 2023-10-12 12:43:48 följande:
    Ja, jag med. Och det händer i princip inte. Som jag har skrivit tidigare, så var det en del feminister - tror det var på 1980-talet detta var hetast - som ville dra igång en våg av karriärkvinnor och toyboys. De menade att "det är vår tur att ta för oss nu". Men det slog aldrig, för vi kvinnor har inte detta med "toyboys" i oss. Vi tänder på män som är i vår egen och ålder och minst lika framgångsrika som vi. Vi vill inte ha någon ung, valpig pojke att försörja. 
    Vill inte ha någon valpig pojke säger du. Samtidigt klagar ni över att män som kontaktar er på datingsiter "ser ut som gubbar". Det är helt enkelt så att ni (carte blanche-kvinnogänget på FL) aldrig blir nöjda eftersom ni inte är nöjda med er själva och hur ni ser ut.

• Anonym (Klarsynt)
    Anonym (Är_nog_så) skrev 2023-10-25 07:20:51 följande:
    Vill inte ha någon valpig pojke säger du. Samtidigt klagar ni över att män som kontaktar er på datingsiter "ser ut som gubbar". Det är helt enkelt så att ni (carte blanche-kvinnogänget på FL) aldrig blir nöjda eftersom ni inte är nöjda med er själva och hur ni ser ut.
    Fast det finns ju ett mellanting mellan valpiga pojkar och äckliga gubbar... Vad sägs om en 40-50-åring, stilig, välvårdad, välklädd, "suave" - med de första grå håren i tinningarna, de första erfarenhetsrynkorna kring ögonen, och en lätt solbränna..?  Solig
  • Anonym (VOO)

Nån annan som vill svara på om ni känner att män ser kvinnor som ett föremål? Blir män attraherade av kvinnor för att han ser henne som en sak?

• Anonym (Är_nog_så)
    Anonym (Klarsynt) skrev 2023-10-25 07:49:33 följande:
    Fast det finns ju ett mellanting mellan valpiga pojkar och äckliga gubbar... Vad sägs om en 40-50-åring, stilig, välvårdad, välklädd, "suave" - med de första grå håren i tinningarna, de första erfarenhetsrynkorna kring ögonen, och en lätt solbränna..?  Solig
    Tror inte ni skulle bli nöjda ens då. För övrigt är det riktigt ruttet av er att sitta och döma män på forum som ni inte känner eller vet hur de ser ut. Det bör upphöra.

Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre