Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre
känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?
känner du dåligt samvete, och tänker på jämnåriga singlar som sitter där ensamma och längtar efter att få träffa nån?
Om 17-åringen vlle så skulle jag tacka nej, säga att hon är jättesöt men att hon ska träffa nån mer jämnårig istället.
Om däremot en 19-åring jag sett på en dejtsida, eller Millie Bobby Brown (också 19), ville, då skulle det bli svårare. Och en sexig 22-åring jag träffat irl, där skulle jag inte tacka nej. Ingen tvekan.
Då kanske man kan tänka sig att majoriteten av alla män egentligen är hebefiler, och att det som stoppar dem är samhällets konventioner, lagar och åldersgränser?
Eller missar jag nån aspekt här?
Finns det kanske också en omsorg som hindrar män från att ha sex med unga tonåringar, eller handlar det verkligen bara om regelverk och rädsla för repressalier? (Vilket iofs inte verkar hindra en hel del...)
Finns det kanske också en omsorg som hindrar män från att ha sex med unga tonåringar, eller handlar det verkligen bara om regelverk och rädsla för repressalier? (Vilket iofs inte verkar hindra en hel del...)
Här kan man dra en parallell till barnstjärnor. Bara att se alla gulliga tjejer som blev porriga så fort de blev kvinnor. De tycker det är spännande och det tycker männen också.
Här kan man dra en parallell till barnstjärnor. Bara att se alla gulliga tjejer som blev porriga så fort de blev kvinnor. De tycker det är spännande och det tycker männen också.