Inlägg från: Anonym (S-G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S-G)

Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre

Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:30:52 följande:

Det finns många trådar där unga tjejer säger att de är tända på äldre män. Kanske är fejktrådar, jag vet inte. Men tar unga tjejer mer skada av att vara med äldre män, än unga killar som är med äldre kvinnor?

Men hur vanligt är det med yngre killar-äldre kvinnor?
    Tvärtom däremot... Kommer ni inte ihåg på gymnasiet, det var en hel del tjejer som hade äldre killar, men inga killar som hade äldre kvinnor.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:14:06 följande:
    Här skulle det vara kul om tjejer från 18 år och uppåt kunde berätta hur de ser på saken. Kanske att nån här minns hur det var för er?
    Vad ska de minnas menar du?
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:14:06 följande:
    Här skulle det vara kul om tjejer från 18 år och uppåt kunde berätta hur de ser på saken. Kanske att nån här minns hur det var för er?
    Det låter som du är gubbsjuk och vill ha unga tjejers berättelser att runka till.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:44:48 följande:
    Gubbsjuk är jag, men vill mest höra om unga tjejer blir porriga för att de tänder på det, och om de är redo för sex eller om de låtsas.
    För att göra vaddå med? Äckligt.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:45:43 följande:
    Ingen aning. Men det verkar vara mer ok än män med yngre tjejer.
    Jag vet ingen kompis som är ihop med nån äldre kvinna (jag räknar inte 2-5 år).
    Mycket mer accepterat med yngre kvinnor-äldre män eftersom det är så vanligt.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:48:26 följande:
    Jag pratar om mycket yngre.
    Ja, och då vet jag bara tjejkompisar som är tillsammans med äldre män (de är 22-28, männen 45-50), och en kompis som är 31 och har träffat en 21-årig tjej och vi retar han för ålderskris.
  • Anonym (S-G)
    Anonym (VOO) skrev 2023-10-11 16:52:40 följande:
    Så 18-20 är för ungt tycker du? Säger du samma till kvinnor som är med unga killar?
    VILKA kvinnor är med 18-20-åriga killar?!
    Jag skulle absolut säga detsamma om de var 50.
Svar på tråden Du som attraheras av, eller t o m träffar nån mycket yngre